برند چینی Oppo چندی پیش هندزفری گردنی مدل Enco M33 را راهی بازار کرده است. کارشناسان این ایربادز را با مدل Bullets Wireless Z2 از برند وان پلاس که به تازگی در هند توزیع شده مشابه می دانند. این دو گجت تقریباً به طور هم زمان به بازار آمده اند و در یک محدوده قرار می گیرند. در ادامه می توانید با مشخصات هندزفری گردنی اوپو Enco M33 بیشتر آشنا شوید.

مشخصات هندزفری گردنی Oppo Enco M33

مشخصات فنی هندزفری Oppo Enco M33

در چین هندزفری گردنی اوپو Enco M33 با قیمت 249 یوان، معادل با 35 دلار، راهی بازار شده است. رنگ بندی این گجت شامل دو رنگ مشکی و سبز می شود. این هندزفری کیفیت صدای بسیار مناسبی را ارائه می دهد و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

یکی از ویژگی های قابل توجه هندزفری گردنی اوپو Enco M33 مجهز بودن به قابلیت حذف نویز فعال با حساسیت 45 دسی بل است. این ایربادز کیفیت صدای عالی در سطح Hi-Fi را ارائه می دهد و صد البته موفق به دریافت استاندارد صدای Hi-Res نیز شده است. همچنین این گجت از کدک صوتی پیشرفتۀ LDAC پشتیبانی می کند. این مشخصات، در کنار مجهز بودن به درایورهای داینامیک 12.4 میلی متری، کیفیت صدای بی نظیر هندزفری گردنی اوپو Enco M33 را تضمین می کنند.

مشخصات فنی هندزفری Oppo Enco M33

شرکت اوپو خاطر نشان کرده است که ایربادز Enco M33 با یک بار شارژ شدن تا 28 ساعت برای پلی بک کاربرد خواهد داشت (بدون فعال بودن ANC). چنانچه قابلیت ANC را به طور مداوم در حالت فعال نگه دارید، شارژدهی باتری این گجت به 20 ساعت می رسد. لازم به ذکر است که این هندزفری از فست شارژ پشتیبانی می کند و فقط با 10 دقیقه شارژ کردن می توانید از آن تا 20 ساعت استفاده کنید.

هندزفری گردنی اوپو Enco M33 به فناوری حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی در زمان تماس مجهز است. این ویژگی کیفیت مکالمه های تلفنی شما را حتی در محیط های شلوغ و پر ازدحام بهبود می دهد. برای این منظور می توانید این هندزفری را از طریق بلوتوث 5.2 به گوشی متصل کنید. هندزفری گردنی اوپو Enco M33 به طور اتوماتیک به گوشی های قدرت گرفته از سیستم عامل ColorOS (شامل Realme UI و OxygenOS) متصل می شود. برای این منظور نیازی به اعمال هیچ گونه تنظیماتی ندارید و فرآیند اتصال به شکل خودکار انجام می شود.

مشخصات فنی هندزفری Oppo Enco M33

برای کنترل موزیک و مدیریت باتری و اتصال، می توانید از ریموت داخلی هندزفری گردنی اوپو Enco M33 استفاده کنید. این گجت دارای درجه حفاظتی IP55 نیز هست و در مقابل پاشیده شدن قطرات آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم است. پس با خیال راحت می توانید از این هندزفری در هنگام انجام فعالیت های روزشی استفاده کنید و دغدغه ای بابت آسیب دیدن آن در اثر تعریق بدن خود نباشید. همچنین هندزفری گردنی اوپو Enco M33 برای استفاده در فضاهای باز کارایی مناسبی دارد.

شرکت اوپو در رابطه با توزیع هندزفری گردنی Enco M33 در بازار سایر کشورها اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

منبع: gizmochina