شرکت اونیکس بوکس به تازگی کتابخوان الکترونیکی Tab Mini C را با مجموعه ای از امکانات پیشرفته و تکنولوژی های رده بالا به بازار معرفی کرده است. این کتابخوان جدید در واقع نسخه کوچکتر مدل Tab Ultra C است و با صفحه نمایش جوهر الکترونیک 7.8 اینچ عرضه شده است. صفحه نمایش این دستگاه از مدل Kaleido 3 است و توانایی نمایش 4096 رنگ مختلف را دارد. برای آشنایی بیشتر با کتابخوان اونیکس بوکس Tab Mini C با ما تا انتهای متن همراه باشید.

مشخصات کتابخوان اونیکس بوکس Tab Mini C

صفحه نمایش کتابخوان الکترونیکی Tab Mini C فقط از لحاظ کیفیت بصری توجه ها را به خود جلب نکرده است، بلکه از لحاظ کیفیت عملکرد نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. این صفحه نمایش از رزولوشن 1404x1872 پیکسل پشتیبانی می کند و در حالت سیاه و سفید تراکم پیکسلی 300ppi را ارائه می دهد. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که متن ها و تصاویر سیاه و سفید به شکلی کریستالی و واضح بر روی آن به نمایش در خواهند آمد.

زمانی که صفحه نمایش کتابخوان اونیکس بوکس Tab Mini C در حالت رنگی قرار گیرد، رزولوشن آن به 702x936 پیکسل و تراکم آن به 150ppi می رسد. در این حالت نیز می توانید محتوای مورد نظر خود را با رنگ هایی شفاف و جذاب بر روی این صفحه نمایش مشاهده کنید. لازم به ذکر است که قاب هایی مستحکم دور تا دور این صفحه نمایش را احاطه کرده و بر روی آن از شیشه تخت AG استفاده شده است. به این ترتیب این دستگاه از دوام فوق العاده ای برخوردار است و در برابر آسیب های محیطی مقاوم خواهد بود.

مشخصات کتابخوان اونیکس بوکس Tab Mini C

کتابخوان الکترونیکی اونیکس بوکس Tab Mini C از نمایشگر WACOM قدرت می گیرد و با قلم لمسی Boox Pen 2 Plus سازگاری دارد. شما می توانید با بهره بردن از این قابلیت به سادگی بر روی صفحه نمایش این دستگاه حاشیه نویسی کنید، فایل های PDF را ویرایش نمایید و به رسم شکل و حتی طراحی بپردازید. شما می توانید این قلم لمسی را به صورت آهنربایی به کناره سمت راست بدنه آن متصل کنید.

با خرید کتابخوان اونیکس بوکس Tab Mini C می توانید تجربه ای بی نظیر از خواندن کتاب های الکترونیکی به دست آورید. برای این منظور نمایشگر این دستگاه به نور LED سفید رنگ در جلوی زمینه مجهز شده و در آن از سیستم تنظیم دمای رنگ استفاده شده است. این تنظیمات رنگ هایی گرم و قابل تنظیم را به شما ارائه می دهد و مانع از افت وضوح تصویر در محیط های روشن و پرنور می شود.

در داخل بدنه کتابخوان الکترونیکی Onix Boox Tab Mini C شاهد استفاده از پردازنده هشت هسته ای کوالکام و پردازنده گرافیکی BSR هستیم. همچنین این دستگاه با کانفیگ حافظه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه شده است. کتابخوان جدید اونیکس بوکس دارای دو اسپیکر داخلی و بلوتوث 5.0 نیز هست و می توان از آن برای پلی بک فایل های صوتی نیز بهره برد.

مشخصات کتابخوان اونیکس بوکس Tab Mini C

ویژگی قابل توجه دیگر کتابخوان تب مینی سی، مجهز بودن به سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری Boox OS است. شما در این دستگاه به گوگل پلی استور دسترسی دارید و می توانید میلیون ها اپلیکیشن موجود در این سرویس را بر روی آن نصب کنید. لازم به ذکر است که اپلیکیشن کتابخوان اختصاصی اونیکس بوکس با نام Neoreader به صورت پیش فرض بر روی این دستگاه نصب است و از فرمت های فایل متعددی پشتیبانی می کند. با این حال شما می توانید انواع برنامه های کتابخوان را مانند Libby، Kobo، Kindle و Nook را بر روی این دستگاه نصب کنید.

قیمت کتابخوان الکترونیکی اونیکس بوکس Tab Mini C به همراه یک کاور و قلم استایلوس در حدود 449.99 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina