شرکت Onyx Boox جدیدترین کتاب خوان الکترونیکی خود را با نام Palma به بازار معرفی کرده است. این دستگاه از ظاهری کاملاً مشابه با یک گوشی هوشمند برخوردار است، اما در اصل یک کتابخوان اختصاصی است. با این حال شما می توانید با استفاده از این گجت از امکاناتی مانند برقراری تماس یا کار با شبکه های اجتماعی بهره مند شوید. اگر دوست دارید با کتابخوان الکترونیکی Onyx Boox Palma و قابلیت های جذاب آن بیشتر آشنا شوید، با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی کتاب خوان الکترونیکی Palma توسط شرکت Onyx Boox

کتابخوان اونیکس بوکس Palma از هیچ گونه سیم کارتی پشتیبانی نمی کند و اساساً فاقد اسلات سیم کارت است. بنابراین برای اینکه بتوانید از امکانات آن بهره مند شوید، به یک اتصال وای فای نیاز خواهید داشت. این کتابخوان جیبی ابعاد جمع و جوری دارد و شما می توانید آن را به راحتی در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید.

صفحه نمایش ایبوک ریدر جدید اونیکس بوکس 6.13 اینچ سایز دارد و از فناوری لمسی خازنی بهره می برد. این صفحه نمایش از نوع E INK Carta 1200 است و در دسته نمایشگرهای جوهر الکترونیک جای دارد. همچنین رزولوشن این نمایشگر 824x1648 پیکسل اعلام شده است. این مشخصات باعث می شوند تا در هنگام استفاده از این گجت، حسی مشابه با خواندن کتاب واقعی به شما دست دهد و تعویض صفحات کتاب الکترونیکی به شکلی روان و سریع انجام شود. لازم به ذکر است که صفحه نمایش کتابخوان Onyx Boox Palma توسط یک لایه شیشه ای در برابر آسیب های محیطی محافظت می شود.

معرفی کتاب خوان الکترونیکی Palma توسط شرکت Onyx Boox

کتابخوان الکترونیکی Palma از تراشه هشت هسته ای کوالکام قدرت می گیرد و به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است. این دستگاه دارای درگاه کارت حافظه microSD نیز هست و شما می توانید ظرفیت حافظه داخلی آن را تا 1 ترابایت هم ارتقا دهید. کتابخوان الکترونیکی Onyx Boox به بلوتوث 5.0 نیز مجهز است و از اتصال وایرلس به ایربادز و هدفون پشتیبانی می کند.

کتابخوان جدید Onyx Boox از دو میکروفون و دو اسپیکر برخوردار است و یک دکمه کنترلی دو منظوره برای تنظیم ولوم صدا و تعویض صفحه کتاب در کناره بدنه آن تعبیه شده است. این گجت به سنسور نور محیطی نیز مجهز است که باعث تنظیم اتوماتیک دمای رنگ نمایشگر متناسب با سطح نور موجود در محیط می شود. از دیگر امکانات کتابخوان اونیکس بوکس Palma می توان به مجهز بودن به دوربین 16 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی آن اشاره کنیم. توجه داشته باشید که این دستگاه فاقد دوربین سلفی است.
پورت تایپ سیِ تعبیه شده بر روی بدنۀ کتابخوان Palma هم برای شارژ کردن دستگاه و هم برای انتقال دیتا کاربرد دارد. این گجت از یک باتری 3950 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که شارژ کامل آن امکان استفاده از دستگاه به مدت 14 روز را فراهم می آورد. کتابخوان جدید اونیکس بوکس به سیستم عامل اندروید 11 مجهز است و به طور کامل از اپلیکیشن های موجود در گوگل پلی استور پشتیبانی می کند.

معرفی کتاب خوان الکترونیکی Palma توسط شرکت Onyx Boox

کتابخوان Onyx Boox Palma با برچسب قیمت 279.99 دلار راهی بازار شده است و تا پایان فصل تابستان 2023 به خریداران تحویل داده خواهد شد.

منبع: gizmochina