با استفاده از هدست هایی که دارای قابلیت ها و ویژگی هایی هستند علاوه بر بالا بردن میزان تسلط، می توان میزان هیجان را نیز تا حد زیادی بالا برد. X35 یکی از این نوع هدست ها محسوب می شود که با استفاده از آن می توان به اوج هیجان و لذت انجام بازی های ویدئویی رسید! این مدل هدست گیمینگ توسط مهندسان و طراحان شرکت اونیکوما طراحی شده و با توجه به برخورداری از بدنه ای بسیار سبک و مستحکم به همراه گوشی های بسیار نرم می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده گیمرهای حرفه ای باشد! جهت برقراری ارتباط با دستگاه مد نظر کاربر نیز از کابل 3.5 میلی متری استفاده شده تا کاربر برای متصل شدن به انواع کنسول و یا دیگر دستگاه های قابل پشتیبانی هیچ چالشی نداشته باشد! با وجود میکروفون باکیفیت که بر روی کاپ چپ هدست تعبیه شده نیز می توان گفت که قابلیت انجام مکالمه با بی نظیرترین و شفاف ترین حالت ممکن انجام خواهد شد! در ضمن جهت کنترل راحت و بدون دردسر هدست نیز از کلیدهای کنترلی استفاده شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Onikuma X35 خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی هدست گیمینگ اونیکوما X35

طراحی و ساخت هدست گیمینگ!

ظاهری زیبا و گیمر پسند از نخستین ویژگی هایی است که طراحان و مهندسان شرکت Onikuma در ساخت هدست گیمینگ Onikuma X35 مورد استفاده قرار داده اند! از دیگر ویژگی های ظاهری این مدل هدست که باعث می شود تا کاربر برای استفاده طولانی مدت با هیچ گونه مشکل و چالشی روبرو نشود می توان به پدهای بسیار نرم و هدبند بسیار سبک اشاره کرد. پدهای استفاده شده دارای جنس باکیفیت بوده و به همین دلیل می توانند راحتی استفاده را برای هر کاربری به ارمغان بیاورند. هدبند نیز به دلیل وزن سبک و قرار گرفتن کامل بر روی سر می تواند برای گیمرهایی که قصد استفاده طولانی مدت از هدست را دارند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! بدنه مستحکم نیز از دیگر ویژگی های ساختاری هدست گیمینگ Onikuma X35 محسوب می شود. بدنه این مدل هدست نیز با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی از خود نشان دهد! از دیگر ویژگی های بدنه این مدل هدست نیز می توان به متریال های مرغوب آن اشاره کرد که باعث شده تا هدست وزنی برابر با 372 گرم داشته باشد. در ضمن جهت مکالمه نیز از یک میکروفون قابل جداسازی بر روی گوشی چپ استفاده شده است. از ویژگی های ساختاری میکروفون تعبیه شده می توان به قابلیت چرخش 360 درجه ای اشاره کرد که به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت لزوم اقدام به جابجایی آن کند. درایورهای استفاده شده در هدست گیمینگ Onikuma X35 نیز از قطری برابر با 40 میلی متر برخوردار بوده تا قادر به پخش صدا با استانداردترین حالت ممکن باشد! در ضمن جهت بالا بردن میزان جذابیت و هیجان کاربر نیز از نورپردازی RGB بر روی کاپ هدست استفاده شده است! لازم به ذکر است که اونیکوما جهت برقراری ارتباط با دستگاه مد نظر کاربر نیز از جک 3.5 میلی متری و جهت روشن کردن نورپردازی نیز از پورت USB استفاده کرده است. این رابط با توجه به طول مناسب می تواند آزادی عمل قابل قبولی را برای کاربر به ارمغان بیاورد!

معرفی هدست گیمینگ اونیکوما X35

مجهز به درایورهای 40 میلی متری و میکروفون باکیفیت!

شرکت Onikuma در طراحی هدست گیمینگ Onikuma X35 از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 101 دسی بل و فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! در ضمن هدست گیمینگ Onikuma X35 با برخورداری از رابط جک 3.5 میلی متری این امکان را به کاربران می دهد تا برای برقراری ارتباط با سیستم مد نظر خود اقدام کنند. با رابط ذکر شده می توانید اقدام به برقراری ارتباط با کامپیوتر، کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس، نینتندو سوئیچ و موبایل های هوشمند کنید!

معرفی هدست گیمینگ اونیکوما X35

اونیکوما جهت مکالمه از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ هدست گیمینگ X35 استفاده کرده است. این میکروفون با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهید. از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت حذف نویز و دریافت صدا از تمام جهات (الگوی قطبی Omni-directional) اشاره کرد. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند! در ضمن این میکروفون از حساسیت و فرکانس پاسخ گویی مناسب به همراه امپدانس 2.2 کیلو اهم بهره مند بوده تا قادر به ارائه بهترین عملکرد در هنگام استریم و استفاده از نرم افزارهای استریم باشد! از ویژگی های ساختاری میکروفون تعبیه شده می توان به ابعاد 6x5 میلی متری و قابلیت چرخش 360 درجه ای اشاره کرد که به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت لزوم اقدام به جابجایی آن کند. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که شرکت اونیکوما در ساخت هدست گیمینگ X35 از دیگر ویژگی هایی همچون نورپردازی و کلیدهای کنترلی نیز استفاده کرده است. اونیکوما جهت بالا بردن میزان جذابیت و شدت هیجان کاربر از نورپردازی RGB بر روی کاپ های هدست استفاده کرده و با توجه به برخورداری از کلیدهای کنترلی نیز می توان گفت که کاربر جهت تنظیم میزان صدا و قطع / وصل میکروفون نیاز به انجام حرکات اضافی نخواهد داشت.

منبع: shops.ae