از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل می توان به شرکت اونیکوما اشاره کرد که محصولات آن همواره از فروش بالایی در بازار برخوردار است. شرکت معتبر Onikuma به دلیل تولید محصولات با کیفیت همراه با استانداردهای روز دنیا توانسته طرفداران و کاربران بی شماری را نیز به دست آورده و به همین دلیل تبدیل به یکی از پرفروش ترین برند در بازارهای جهانی شده است. از جمله محصولات این شرکت باید به هدست گیمینگ مدل K8 اشاره کنیم که یک انتخاب مناسب برای گیمرهای حرفه ای بوده و می تواند تا حد زیادی آن ها را راضی نگه دارد. طراحی چیریکی که این مدل هدست در اختیار دارد می تواند علاوه بر بالا بردن میزان جذابیت سیستم گیمینگ باعث بالا رفتن میزان هیجان و لذت کاربر نیز شود! اونیکوما جهت برقراری ارتباط این مدل هدست از دو نوع رابط سیمی استفاده کرده تا کاربر در صورت نیاز اقدام به متصل کردن هدست کند! میکروفون حساس و ضد نویزی نیز بر روی کاپ چپ K8 اضافه شده تا کاربر جهت برقراری تماس های تصویری و یا مکالمات صوتی با هم تیمی های خود هیچ مشکلی نداشته باشد! درایورهای مغناطیسی نیز از دیگر مشخصات این مدل هدست گیمینگ شرکت اونیکوما محسوب می شود که با توجه به برخورداری از ابعاد مناسب می تواند صدای فراگیرتری را به وجود آورد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی نر هدست گیمینگ K8 اونیکوما خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma K8

طراحی خاص و جذاب هدست گیمینگ!

از مشخصات ساختاری که شرکت Onikuma در طراحی هدست کیمینگ K8 استفاده کرده می توان به بدنه ای جذاب و گیمرپسند اشاره کرد. این ویژگی باعث شده تا هدست مورد استقبال زیادی قرار گرفته و کاربران جهت بالا بردن میزان جذابیت سیستم گیمینگ و بالا بردن میزان هیجان خود اقدام به تهیه این مدل هدست کنند! در ضمن بدنه سبک این هدست از وزنی برابر با 365 گرم برخوردار بوده که باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت دچار خستگی و چالش های دیگری نشده و به استفاده به صورت طولانی مدت ترغیب شود! اونیکوما جهت راحتی بیشتر کاربر نیز از هدبند بسیار نرم با قابلیت تنظیم استفاده کرده تا کاربر بر حسب اندازه سر و راحتی خود اقدام به تنظیم آن کند. گوشی های موجود در این هدست گیمینگ نیز با توجه به ابعاد بزرگی که در اختیار دارند قادر به پوشاندن کامل گوش بوده تا علاوه بر منتقل نشدن صدای در حال پخش، موجب می شود تا کاربر بدون احساس فشار بر روی گوش های خود به انجام بازی های ویدئویی و یا تماشای فیلم بپردازد. هدست هایی که از راحتی و متریال های باکیفیت بهره مند نیستند از استقبال کم تری برخوردار بوده و در دراز مدت نیز می توانند خستگی بیش از حد و عوارض های خطرناکی را به وجود آورند! خوشبختانه مهندسان شرکت Onikuma با رفع این مشکل اقدام به طراحی و تولید هدست هایی کرده اند که از راحتی بیش از حد برخوردار بوده و در ساخت آن ها از متریال های باکیفیت استفاده شده است. هدست گیمینگ K8 نیز از قائله مستثنی نبوده و طبق اعلام سایت اصلی شرکت اونیکوما این مدل از هدست نیز علاوه بر بهره مندی از متریال های باکیفیت مجهز به راحتی بی نظیری نیز بوده که به لطف گوشی های بزرگ به وجود آمده است. بدنه این مدل هدست نیز با وجود متریال های فوق العاده می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشند. از دیگر ویژگی های ساختاری استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به ابعاد 205x180x90 میلی متر، کلیدهای کنترلی تعبیه شده بر روی رابط، نورپردازی بر روی کاپ های هدست و قابلیت جابجایی میکروفون اشاره کرد.

معرفی هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma K8

مجهز به درایورهای 50 میلی متری و میکروفون چند سویه!

شرکت اونیکوما در طراحی هدست گیمینگ K8 از درایورهای 50 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 50 میلی متری استفاده شده قادر است محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان را به کاربر می دهد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 105 دسی بل و فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! در ضمن درایورهای این مدل هدست از امپدانس 32 اهم نیز برخوردار است که باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

از دیگر امکاناتی که شرکت اونیکوما در طراحی و ساخت هدست گیمینگ مدل K8 استفاده کرده نیز می توان به یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ اشاره کرد. این میکروفون با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهید. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون های تعبیه شده تعبیه شده در این مدل هدست می توان به حساسیتی برابر با -42 دسی بل و فرکانس پاسخگویی استاندارد اشاره کرد. حساسیت -37 دسی بل می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت دریافت صدا از تمام جهات (الگوی قطبی Omni-directional) اشاره کرد. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند!

معرفی هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma K8

راه های ارتباطی و نورپردازی RGB

شرکت Onikuma جهت راحتی بیش از حد کاربر در ساخت هدست گیمینگ K8 از محبوب ترین رابط ها به منظور برقراری ارتباط استفاده کرده است. رابط های استفاده شده در این مدل هدست از نوع سیمی (جک 3.5 میلی متری و پورت USB) بوده و با توجه به این ویژگی قادر خواهید بود تا با آزادی عمل بیشتری به بازی کردن مشغول باشید! در ضمن به دلیل وجود ورودی جک در اکثر دستگاه های دیجیتال همچون گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، انواع کنسول ها (نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس) و ... این ورودی تبدیل به متداول ترین روش های برقراری ارتباط بین کاربران شده است! لازم به ذکر است که رابط استفاده شده در این مدل هدست با توجه به طول مناسبی که دارد می تواند آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. پورت USB نیز به دلیل قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند محتوا را بدون کوچک ترین لگ و تاخیری پخش کرده و رضایت کاربر را تا حد زیادی بالا ببرد. در ضمن به دلیل Plug And Play بودن هدست گیمینگ K8 نیازی به نصب نرم افزار و تنظیماتی خاصی نداشته و تنها با متصل کردن یکی از رابط ها به دستگاه مد نظر می توانید از هدست استفاده کنید!

معرفی هدست گیمینگ اونیکوما Onikuma K8

از مشخصات مهم دیگری که به منظور بالا بردن میزان جذابیت هدست اضافه شده می توان به نورپردازی اشاره کرد. نورپردازی اضافه شده را می توان بر روی کاپ های هدست مشاهده کرد. در ضمن جهت فعال سازی نورپردازی می بایست هدست را به وسیله رابط USB به سیستم مد نظر خود متصل کرده و از مشاهده رنگ های مختلف بر روی کاپ های هدست لذت ببرید. مهندسان و طراحان شرکت اونیکوما در طراحی و ساخت هدست گیمینگ K8 به منظور کنترل راحت و بی دردسر از کلیدهای کنترلی استفاده کرده اند! کلیدهای کنترلی برخلاف دیگر هدست بر روی رابط تعبیه شده و کاربر با استفاده از آن می تواند بدون نیاز به حرکات اضافه و در نتیجه جلوگیری از حواس پرتی اقدام به تنظیم میزان صدا، خاموش/روشن کردن میکروفون و تنظیم رنگ نورپردازی کند! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که رابط استفاده شده در این مدل هدست از طولی برابر با 2.2 متر برخوردار بوده که باعث می شود تا کاربر از آزادی عمل بیشتری بهره مند باشد!

منبع: onikumagaming