شرکت One-netbook کنسول بازی دستی Onexplayer 2 Pro را با پردازنده AMD Ryzen 7 7840U راهی بازارهای جهانی کرده است. این سی پی یو بر مبنای معماری Zen 4 طراحی شده و به گرافیک مجتمع Radeon 780M مجهز است. در کنار این پردازنده از 32 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 2 ترابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. در ادامه با مشخصات کنسول بازی مدل Onexplayer 2 Pro بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی کنسول بازی پرتابل Onexplayer 2 Pro

حدود چند هفته پیش شرکت های One-netbook و Minixpc با مشارکت هم کنسول بازی همراه Onexplayer 2 Pro EVA Limited Edition را راهی بازارهای جهانی کردند. تنها پس از چند هفته، مدل EVA Limited Edition سولد اوت شد و تمام نسخه های آن به فروش رسید. این شرایط باعث شده تا شرکت One-netbook مجدداً این کنسول دستی را با همان پردازنده AMD Ryzen 7 7840U راهی بازار کند، اما این بار با مدل Onexplayer 2 Pro.

معرفی کنسول بازی پرتابل Onexplayer 2 Pro

این کنسول همراه جدید به لطف بهره مندی از گرافیک مجتمع Radeon 780M، از نسخه Onexplayer 2 قدرتمند تر است. در زمان نگارش این مقاله شرکت وان نتبوک کنسول دستی Onexplayer 2 Pro را با دو کانفیگ حافظه و دو رنگ مختلف راهی بازار کرده است. به طور دقیق تر باید گفت که همانند نسخه استاندارد، این گجت نیز در رنگ های مشکی و سفید راهی بازار شده است و به 32 گیگابایت حافظه رم مجهز است. اما از لحاظ ظرفیت حافظه ذخیره سازی، این کنسول در دو نسخه و با حافظه های 1 ترا و 2 ترابایت راهی بازار شده است.

در حال حاضر کنسول بازی دستی Onexplayer 2 Pro با قیمت ابتدایی 1399 دلار از طریق فروشگاه آنلاین وان ایکس پلیر قابل تهیه است. لازم به ذکر است که نسخه 2 ترابایتی از این کنسول 100 دلار گران تر است و با قیمت 1499 دلار برای فروش قرار گرفته است.

معرفی کنسول بازی پرتابل Onexplayer 2 Pro

به طور کلی در چند وقت اخیر بازار کنسول های دستی رونق خیره کننده ای گرفته است! کنسول هایی مانند Steam Deck از برند Valve و Rog Ally از برند ایسوس به داغ تر شدن این بازار کمک شایانی کرده است. شرکت هایی مانند AYANEO و One-netbook نیز حضور فعالی در این حوزه دارند و محصولات پر طرفداری را عرضه کرده اند. رونق بازار کنسول های بازی دستی به اندازه ای بوده که برند سرشناس لنوو نیز قصد ورود به آن را دارد! بر اساس اخبار منتشر شده، این شرکت شناخته شده چینی در حال کردن بر روی یک کنسول بازی دستی به نام Legion Go است و قصد دارد تا با قدرت کامل وارد این بازار شود! این کنسول دستی از سیستم عامل ویندوز 11 برخوردار است و به قصد اجرای بازی های سنگین پی سی طراحی می شود! در مورد کنسول پرتابل Onexplayer 2 Pro، به اندرویدی یا ویندوزی بودن آن اشاره ای نشده است. با این حال پیش بینی می شود که این کنسول به قصد اجرای بازی های مبتنی بر سرویس های ابری طراحی شده باشد. اطلاعات تکمیلی در این رابطه ظرف چند هفته آینده از طریق وب سایت رسمی شرکت سازنده این کنسول اعلام خواهد شد.

منبع: notebookcheck