ایربادز OnePlus Buds Pro 2 به تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده است. این ایربادز از نوع وایرلس واقعی است و به عنوان جانشین مدل بادز پرو راهی بازار شده است. این دو مدل از بسیاری جهات به یکدیگر شباهت دارند و مشخصات فنی کلی آنها یکسان است. اما نسخه جدید از قابلیت «صدای فضایی» یا Spatial Audio پشتیبانی می کند و یک تجربه منحصر به فرد شنیداری را برای کاربر رقم می زند. وان پلاس ادعا کرده است که این دستگاه اولین ایربادز ترو وایرلس در دنیا است که از این فناوری بهره می برد!

ایربادز OnePlus Buds Pro 2 با قابلیت صدای فضایی

گوگل در سیستم عامل اندروید 13 فناوری صدای فضایی را توسعه داده و امضای خود را بر پای آن زده است! این اقدام گوگل باعث شده است تا حتی ایربادزهای کوچک نیز بتوانند صدایی کاملاً فراگیر و باورپذیر را ارائه دهند. این فناوری به گونه ای عمل می کند که در حالیکه دستگاه منبع پخش ثابت است، صدای آن به صورت 3D به گوش برسد و تجربه حضور در سالن سینما را شبیه سازی کند. وان پلاس با همکاری اختصاصی با گوگل، از فناوری صدای فضایی در Buds Pro 2 استفاده کرده و از الگوریتم های رندرینگ صدای مدرن و سنسور IMU بهره برده است.

وان پلاس اعلام کرده است که ارتباط وایرلس ایربادز Buds Pro 2 را ارتقا داده و آن را پایدارتر کرده است. این ویژگی در کنار صدای فضایی، می تواند از هم اکنون فروش بالای این ایربادز را تضمین کند!

ایربادز OnePlus Buds Pro 2 با قابلیت صدای فضایی

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ایربادز وایرلس مدل Buds Pro 2 به دو درایو 11 و 6 میلی متری مجهز شده است و از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند. شما می توانید این ایربادز را به صورت هم زمان به دو دستگاه مختلف متصل کنید. ایربادز جدید وان پلاس به عنوان یکی از رده بالاترین مدل های موجود، به فناوری هایی مانند حذف نویز فعال مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز است و توانایی تشخیص نویز حداکثر 48 دسی بل را متناسب با شرایط محیطی دارد.

ایربادز وان پلاس Buds Pro 2 موفق به دریافت تأییدیه صدای وایرلس Hi-RES شده است و از کدک LHDC 5.0 پشتیبانی می کند. این ایربادز صدای فضایی 360 درجه را به ارمغان می آورد و زمان تأخیر بسیار پایینی (حدود 54 میلی ثانیه) نیز دارد. این ویژگی ها، ایربادز جدید وایرلس را به انتخابی ایده آل برای گیمرها تبدیل کرده است. به طور کلی این ایربادز بهترین کارایی را در کنار دستگاه های مجهز به سیستم عامل ColorOS ارائه می دهد و به کنترل های لمسی مجهز شده است. لازم به ذکر است که OnePlus Buds Pro 2 از طراحی کاملاً ارگونومیکی بهره می برد و بر اساس فرم کلی گوش انسان طراحی شده است.

ایربادز OnePlus Buds Pro 2 با قابلیت صدای فضایی

به این ترتیب استفاده طولانی مدت از آن باعث ایجاد حس ناراحتی در گوش های کاربر نمی شود. در حال حاضر در رابطه با قیمت ایربادز وان پلاس Buds Pro 2 اطلاعاتی منتشر نشده است و برای اطلاع از این موضوع باید مدتی منتظر بمانیم.

منبع: gizmochina