وان پلاس سرانجام گوشی های سری 11 خود را در کشور چین معرفی کرده است. به صورت هم زمان، این شرکت یک جفت هدفون وایرلس را نیز رونمایی کرده است. این هدفون OnePlus Buds Pro 2 نام دارد و قصد داریم تا در این مقاله بیشتر با آن آشنا شویم.

همان طور که از نحوه نام گذاری این محصول جدید وان پلاس مشخص است، باید آن را جانشین ایربادز مدل OnePlus Buds Pro بدانیم. در ادامه نگاه دقیق تری به مشخصات فنی این ایربادز ترو وایرلس (TWS) انداخته ایم.

ایربادز OnePlus Buds Pro 2 عرضه شد؛ درایور دوگانه، صدای فضایی، ANC و امکانات دیگر

مشخصات فنی وان پلاس بادز پرو 2

این ایربادز شباهت زیادی به نسخه اورجینال خود دارد. با این حال وان پلاس بادز پرو 2 نسبت به نسل قبلی به یک فناوری جدید به نام Dynaudio مجهز شده است. جالب است بدانید که شرکت والد وان پلاس، Oppo، نیز از همین فناوری برای ارتقای شدت صدا در محصولات نسل جدید خود استفاده کرده است.

این ایربادز وایرلس از ساختار درایور دو گانه برخوردار است و در آن از درایورهای 11 و 6 میلی متری استفاده شده است. این نوع طراحی درایور نیز نقشی اساسی در ارتقای قدرت صدای این ایربادز داشته است. لازم به ذکر است که وان پلاس بادز پرو 2 از طریق بلوتوث نسخه 5.2 به سایر دستگاه ها متصل می شود و از قابلیت ‘Dual Connection’ بهره می برد. به این ترتیب می توان آن را به صورت هم زمان به دو دستگاه منبع پخش متصل کرد.

مشخصات فنی وان پلاس بادز پرو 2

ایربادز وان پلاس بادز پرو 2 موفق به دریافت تأییدیه Hi-Res Audio Wireless شده است و از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می کند. این ایربادز توانایی پخش صدای فضایی به صورت 360 درجه را دارد و حس غوطه وری را برای کاربر به ارمغان می آورد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ایربادز دارای زمان تأخیر فقط 54 میلی ثانیه ای است و از این جهت برای گیم هم می توان بر روی آن حساب ویژه ای باز کرد. ایربادز جدید وان پلاس در هنگام اتصال به دستگاه های ColorOS (سیستم عامل اختصاصی وان پلاس برای گوشی و تبلت) بالاترین سرعت را ارائه می دهد.

مجهز بودن به دکمه های کنترلی لمسی یکی دیگر از ویژگی های وان پلاس بادز پرو 2 است که کار کردن با آن را آسان تر و سریع تر کرده است. این ایربادز طراحی ارگونومیکی نیز دارد و هیچ آسیبی به گوش و مهره های گردن وارد نمی کند. این ایربادز از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) هم بهره می برد و مکالمه ای شفاف و واضح را برای شما به ارمغان می آورد.

مشخصات فنی وان پلاس بادز پرو 2

اگر قابلیت ANC را غیر فعال کنید، شارژدهی باتری این ایربادز به 9 ساعت می رسد که البته در کنار محفظه شارژر این میزان شارژدهی برابر با 39 ساعت پلی بک خواهد بود. اما اگر ANC فعال باشد، شارژدهی این ایربادز در حالت های استاندارد و در کنار محفظه شارژر به ترتیب برابر با 6 و 25 ساعت است.
قیمت هدفون وایرلس وان پلاس بادز پرو 2 برای توزیع در کشور چین 130 دلار اعلام شده است. این هدفون در بازارهای جهانی نیز توزیع خواهد شد.

منبع: gizmochina