گوشی OnePlus Ace 2 Pro به تازگی در کشور چین برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. در همین راستا مشخصات کلیدی این گوشی منتشر شده و ما قصد داریم تا در این مقاله نگاهی به آنها بیندازیم. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، صفحه نمایش 6.74 اینچ و بسیاری از امکانات دیگر باعث شده تا وان پلاس ایس 2 پرو به یکی از مدل های جذاب و آینده دار بازار تبدیل شود! بیایید به این گوشی نگاه دقیق تری بیندازیم.

فاش شدن مشخصات مهم گوشی وان پلاس مدل Ace 2 Pro

مشخصات فنی گوشی وان پلاس Ace 2 Pro

بر اساس اطلاعات منتشر شده، صفحه نمایش گوشی وان پلاس Ace 2 Pro از پنل OLED قدرت می گیرد و 6.74 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش توانایی دستیابی به رزولوشن 1.5K و نرخ تازه سازی 120 هرتز را دارد و لبه های آن به صورت منحنی طراحی شده است.
درون بدنه گوشی وان پلاس Ace 2 Pro شاهد استفاده از تراشه پرچم دار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 هستیم. در کنار این تراشه از 24 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است که حتی در میان مدل های پرچم دار و رده بالا نیز عالی به نظر می رسد!

بر روی پنل پشتی این گوشی ماژول دوربین آن به شکلی دایره ای و جذاب طراحی شده است. این ماژول از دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با سنسور سونی IMX890، یک دوربین 8 مگاپیکسل و یک شوتر 2 مگاپیکسل تشکیل شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز از رزولوشن 16 مگاپیکسل بهره می برد.

فاش شدن مشخصات مهم گوشی وان پلاس مدل Ace 2 Pro

انرژی مورد نیاز گوشی وان پلاس Ace 2 Pro از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود. نکته قابل توجه در این رابطه این است که گوشی جدید وان پلاس از سرعت شارژ فوق العادۀ 150 وات پشتیبانی می کند! البته پشتیبانی از سرعت های شارژ عجیب و غریب در میان گوشی های برندهای چینی چندان هم غافلگیر کننده نیست! در چند وقت اخیر این شرکت ها رقابت عجیبی را در این زمینه با هم آغاز کرده اند و حتی برخی مدل های چینی سرعت شارژ 200 وات را هم پشت سر گذاشته اند! این در حالی است که بسیاری از کارشناسان این سرعت ها را برای باتری گوشی مضر می دانند و معتقدند که باتری در این حالت با کاهش طول عمر مواجه می شود. شاید به همین دلیل است که غول های صنعت گوشی های هوشمند مانند اپل و سامسونگ خود را وارد این بازی نکرده اند و حتی آیفون ها و گلکسی های پرچم دار نیز سرعت شارژ بسیار کمتری از این حرف ها دارند!

فاش شدن مشخصات مهم گوشی وان پلاس مدل Ace 2 Pro

در حالیکه گوشی وان پلاس Ace 2 Pro در بازارهای کشور چین توزیع شده است، این شرکت اولین گوشی تاشوی خود را با نام OnePlus Open راهی بازارهای جهانی کرده است. این دو گوشی با مشخصات چشمگیر خود می توانند جایگاه وان پلاس را در این بازار ارتقا دهند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که میزان فروش گوشی های Ace 2 Pro و Open چقدر خواهد بود و آیا آن طور که انتظار می رود از این گجت ها استقبال می شود یا خیر.

منبع: gizmochina