با وجود اینکه زمان زیادی از اعلام خبر عرضه گوشی OnePlus 9 نمی گذرد، جزئیات زیادی از آن منتشر شده است. اخیراً عکس هایی از گوشی های OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro منتشر شده بود که در آنها رنگ بندی خاص این گوشی ها (به خصوص رنگ مشکی مات گوشی 9 Pro) کاملاً مشهود بود. شرکت وان پلاس همچنین اخیراً از رنگ مه صبحگاهی (Morning Mist) این گوشی ها نیز رونمایی کرده و به کاربران اجازه داده تا بتوانند مشخصات ظاهری این گوشی هایِ در راه را به طور کامل بررسی کنند. وان پلاس اعلام کرده: «گوشی OnePlus 9 Pro با الهام از مه صبحگاهی در هنگام طلوع خورشید طراحی شده و ظاهری آرامش بخش و چشم نواز دارد». با این توصیف، به نظر می رسد باید منتظر یک گوشی خاص و جذاب باشیم!

گوشی OnePlus 9 Pro از شارژ وایرلس دو برابر سریع تر نسبت به مدل های قبلی پشتیبانی می کند

سریع ترین گوشی اندرویدی در زمینه شارژ وایرلس با پشتیبانی از توان 50 وات!

اما نکته قابل توجه و هیجان انگیز دیگر در رابطه با پرچم دار جدید OnePlus، پشتیبانی آن از شارژ وایرلس با توان 50 وات است که در مقایسه با OnePlus 8 Pro تقریباً دو برابر شده است! همچنین توان شارژ وایرلس این گوشی موبایل در مقایسه با OPPO Find X3 Pro (یکی از محصولات کمپانی نزدیک به وان پلاس)، به میزان قابل توجهی ارتقا یافته است. گوشی OPPO Find X3 Pro در زمان عرضه با شارژ وایرلس 30 واتی خود سروصدای زیادی به پا کرده بود! در مجموع گوشی 9 Pro از لحاظ سرعت شارژ وایرلس، در صدر لیست گوشی های اندرویدی قرار خواهد گرفت و تحولی در این زمینه ایجاد خواهد کرد! لازم به ذکر است که اکثر گوشی های اندرویدی از شارژ وایرلس 15 واتی پشتیبانی می کنند.

پشتیبانی از فست شارژ از طریق شارژ با کابل با توان 65 وات

مطابق با اخباری که پیش از این اعلام شده بود، انتظار می رفت که OnePlus 9 Pro از توان 30 یا 45 وات در زمان شارژ وایرلس برخوردار باشد. به همین دلیل خبر توان 50 واتی شارژ وایرلس آن، اکنون کاربران را هیجان زده کرده است! همچنین به نظر می رسد که این گوشی از توان شارژ 65 وات در هنگام شارژ از طریق کابل برخوردار باشد و بالاترین سرعت در شارژ باتری گوشی را برای کاربران به ارمغان آورد!

از دیگر اخبار منتشر شده در این زمینه باید به ارائه شارژر وایرلس جدید وان پلاس اشاره کنیم که با گوشی 9 Pro سازگاری کامل دارد. همچنین شارژر کابلی نیز در بسته بندی این گوشی موجود خواهد بود که با فناوری شارژ سریع 65 واتی سازگاری دارد. شما می توانید هم به صورت وایرلس و هم از طریق کابل، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گوشی OnePlus 9 Pro را شارژ کنید.

سایر گوشی های جدید وان پلاس از لحاظ سرعت شارژ در چه وضعیتی قرار دارند؟

مدل استاندارد OnePlus 9 نیز احتمالاً از قابلیت شارژ وایرلس برخوردار است؛ اما هنوز اطلاعاتی در رابطه با سرعت شارژ آن منتشر نشده است. همچنین در این زمینه در رابطه با گوشی OnePlus 9R نیز اطلاعی در دست نیست. هر چند بعید به نظر می رسد که این گوشی به قابلیت شارژ وایرلس مجهز باشد. چرا که گوشی 9R برای عرضه در بازار گوشی های میان رده عرضه شده و به دلیل قیمت پایین تر نسبت به گوشی های پرچم دار، احتمالاً فاقد برخی ویژگی ها و امکانات آنها خواهد بود. به هر حال اگر سرعت شارژ شدن باتری گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، گوشی OnePlus 9 Pro تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده خواهد کرد! 

منبع: androidcentral