گوشی های سری وان پلاس 9 به احتمال بسیار زیاد در ماه آینده میلادی (ماه مارچ سال 2021) عرضه خواهند شد. در این قسمت قصد داریم کمی در رابطه با باتری گوشی های وان پلاس 9 و 9 پرو صحبت کنیم. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، باتری این گوشی های موبایل ممکن است آن چیزی که انتظارش را دارید نباشد. با این وجود این باتری ها همچنان پاسخگوی نیازهای بسیاری از کاربران خانگی و عادی خواهد بود. لازم به ذکر است که اطلاعات مربوط به باتری گوشی های وان پلاس 9 و 9 پرو توسط مکس جمبر، که سابقه ای طولانی در زمینه افشای

اطلاعات در مورد دستگاه های دیجیتال پیش از عرضه آنها دارد، ارائه شده است. مطابق اطلاعات ارائه شده توسط این فرد، در جعبه این گوشی ها برخلاف سری آیفون 12 و سری گلکسی S21 شارژر نیز وجود خواهد داشت!

هر دوی این گوشی ها دارای باتری 4500 mAh هستند

گوشی های وان پلاس 9 و 9 پرو هر دو از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برند. موضوعی که باعث تعجب بسیاری از کاربران شده، این است که این میزان ظرفیت باتری همان ظرفیتی است که در گوشی OnePlus 8T (مدل قبلی وان پلاس که سال گذشته از آن رونمایی شد) نیز دیده بودیم! وان پلاس 9 ظاهراً صفحه نمایشی مشابه با وان پلاس 8T دارد و در آن از چیپست اسنپ دراگون 888 استفاده شده است. این چیپست از مصرف انرژی بهینه شده ای بهره می برد. از این جهت به نظر می رسد که شارژدهی باتری وان پلاس 9 با وان پلاس 8T تفاوت چندانی نخواهد داشت.

هر دوی این گوشی ها دارای باتری 4500 mAh هستند

از آنجا که وان پلاس 8T از میزان شارژدهی بالایی بهره می برد، نباید در رابطه با طول عمر باتری وان پلاس 9 نگرانی خاصی داشته باشیم. اما نمی توان این حرف را درباره وان پلاس 9 پرو زد! چرا که در این گوشی ظاهراً از صفحه نمایش QHD+ با رفرش ریت 120 هرتز استفاده شده که مسلماً مصرف باتری بالایی خواهد داشت! به هر حال برای تست دقیق باتری وان پلاس 9 پرو باید تا زمان عرضه رسمی آن به بازار منتظر بمانیم!

ارائه همراه با شارژر فست شارژ

مطابق با اخبار رسیده، جعبه گوشی های وان پلاس 9 و 9 پرو حاوی شارژر نیز خواهد بود. این موضوع باعث شده تا از لحاظ قیمت بتوان این دو گوشی را مناسب دانست. چرا که دیگر نیازی به صرف هزینه اضافی برای خرید شارژر به صورت جداگانه نخواهید داشت. کاری که کاربران آیفون 12 و گلکسی S21 مجبور به انجام دادن آن هستند! شارژر ارائه شده همراه با وان پلاس 9 و 9 پرو با قابلیت فست شارژ سازگار است و از طریق آن می توانید به بالاترین سرعت در شارژ گوشی خود دست یابید.

به این نکته توجه داشته باشید که اطلاعات ارائه شده فقط در رابطه با گوشی های وان پلاس 9 و 9 پرو صدق می کند و هنوز اخباری مبنی بر مشخصات باتری OnePlus 9E و OnePlus 9 Lite ارائه نشده است. حتی ممکن است که وان پلاس قصد عرضه این مدل از گوشی ها را نداشته باشد! به هر حال باید تا ماه آینده و تا زمان عرضه سری وان پلاس 9 منتظر بمانیم تا اخبار دقیق در مورد آنها منتشر شود. شما می توانید اخبار روز تکنولوژی را در بخش «اخبار» سایت ایده برتر دنبال کنید.

منبع: wccftech