شرکت 1More تکنولوژی اختصاصی ANC خود را که پیش از این در هدفون های بی سیم رده بالای سری SonoFlow به کار رفته بود، به یک مدل ارزان قیمت تر آورده است. این تکنولوژی که با نام QuietMax شناخته می شود اکنون در هدفون جدید SonoFlow SE نیز به کار رفته است و با توجه به قیمت مناسب تر این مدل در مقایسه با نمونه های بالا رده، می تواند برای طیف وسیع تری از افراد قابل استفاده باشد. این هدفون جدید همانند دیگر مدل های موجود در سری SonoFlow طراحی فوق العاده راحتی دارد و 1More در توصیف آن از عبارت «نرم و راحت همچون یک ابر» استفاده کرده است! بیایید با مزایای خرید هدفون 1More SonoFlow SE و مشخصات کلیدی آن بیشتر آشنا شویم.

معرفی هدفون وایرلس 1More SonoFlow SE

وان مور هدفون های ANC خود را با مدل جدید SonoFlow SE به روز رسانی کرده است. در حالی که نسخه های اصلی موجود در سری SonoFlow جزء مدل های رو گوشیِ رده بالا به حساب می آیند، این نسخه جدید را می توان در دستۀ مدل های میان رده قرار داد. با این حال هدفون وان مور SonoFlow SE از همان ساختار مدل های رده بالای این سری برخوردار است و کیفیت ساخت ایده آلی دارد. البته جک 3.5 میلی متری از این هدفون حذف شده است و باید حتماً آن را به صورت وایرلس به دستگاه مورد نظر خود متصل کنید.

نکته قابل توجه در مورد هدفون وایرلس SonoFlow SE این است که 1More امضای برند خود را در آن به کار برده است: فناوری QuietMax. این فناوری به طور هوشمند نویزها و سروصداهای محیطی را کاهش می دهد و بهترین تجربه شنیداری را برای کاربر به ارمغان می آورد. به عبارت دیگر، هدفون جدید وان مور با بهره بردن از قابلیت QuietMax، کیفیت و شدت صدا را متناسب با میزان نویزهای موجود در محیط بهینه سازی می کند و عملکردی داینامیک را ارائه می دهد.

معرفی هدفون وایرلس 1More SonoFlow SE

هدفون وان مور SonoFlow SE همانند مدل های بالا ردۀ این برند به درایورهای داینامیک قدرتمند 40 میلی متری به همراه دیافراگم های DLC مجهز است. این مشخصات سخت افزاری را پیش از این در هدفون های پرچم دار 1More دیده بودیم!

اتصال هدفون SonoFlow SE به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث 5.0 انجام می شود. البته این هدفون در هنگام اتصال بلوتوثی فقط از کدک های صوتی SBC/AAC پشتیبانی می کند.

ویژگی قابل توجه دیگر این گجت، طول عمر باتری عالی آن است که در صورت غیر فعال بودن قابلیت حذف نویز QuietMax، تا 70 ساعت هم می رسد. چنانچه این قابلیت فعال باشد، پس از 50 ساعت استفاده از این هدفون باید آن را شارژ کنید. برای این منظور باید از کابل USB Type-C استفاده نمایید. لازم به ذکر است که تکمیل شدن شارژ این هدفون در حدود 80 دقیقه طول می کشد.

معرفی هدفون وایرلس 1More SonoFlow SE

هدفون وایرلس 1More SonoFlow SE هم اکنون از طریق وب سایت رسمی شرکت سازنده برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. این هدفون فقط در رنگ مشکی عرضه شده و قیمت آن 54.99 دلار اعلام شده است. این میزان قیمت در مقایسه با مدل های بالا رده که از مشخصاتی کمابیش یکسان با این مدل برخوردارند، کاملاً مقرون به صرفه و مناسب به نظر می رسد.

منبع: notebookcheck