وقتی از سازندگان مانیتور صحبت به میان می آید، اولین نام هایی که به ذهن می رسد برندهای Dell، ایسر، ال جی و سامسونگ است. در واقع امکان ندارد که شما لوگوی درج شده بر روی بدنه یک مانیتور را بررسی کنید و با نام هایی مانند Huawei یا NZXT مواجه شوید! اما به نظر می رسد که این شرایط چندان پایدار نیست و در آینده ای نزدیک این شرکت ها هم وارد بازار مانیتور خواهند شد. بنا بر اخبار منتشر شده، برند NZXT به دنبال استخدام مهندسین متخصص در زمینه ساخت مانیتور است و برند هوایی نیز به زودی رسماً از مانیتور ساخت خود رونمایی خواهد کرد.

برندهای NZXT و Huawei نیز وارد بازار مانیتور خواهند شد

لیست استخدام NZXT شامل فردی است که در زمینه «توسعه و بررسی صفحه نمایش های دارای پنل تخت برای مانیتورهای دسکتاپ و محصولات قابل حمل» تخصص داشته باشد. شرح وظایف دقیق این موقعیت شغلی به این صورت اعلام شده است:

  • تحقیق در رابطه بهترین تکنولوژی های قابل استفاده در ساخت صفحه نمایش از منابع مطمئن
  • تعریف کردن مشخصات فنی نمایشگر برای پروژه جدید NZXT

آیا برند NZXT به دنبال وارد شدن به صنعت ساخت مانیتور است؟ با توجه به این اخبار به نظر می رسد که جواب این سؤال مثبت است. با توجه به سابقه درخشانی که این برند در ساخت قطعات سخت افزاری و لوازم جانبی کامپیوتر دارد، وارد شدن آن به بازار تولید مانیتور می تواند خبر هیجان انگیزی باشد! به خصوص اگر کیفیت مانیتورهای ساخت این شرکت به اندازه مادربردهای آن (به عنوان مثال مدل N7 Z490) باشد، می توان منتظر محصولاتی با کیفیت از آن بود! شرکت NZXT به عنوان سازنده برخی از بهترین مادربردهای کامپیوتر شناخته می شود و محصولات آن با استقبال خوبی از جانب کاربران مواجه شده اند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا مانیتورهای این شرکت هم به اندازه مادربردهایش با کیفیت هستند یا خیر!

مانیتور ساخت Huawei چه ویژگی هایی دارد؟

همانند برند NZXT، هواوی نیز قصد ورود به این عرصه را دارد و به زودی شاهد مانیتور Huawei Display 23.8" FHD Fullview در بازار خواهیم بود. این مانیتور 23 اینچی یک مدل پایه ای است که از رزولوشن 1080p بهره می برد و فاقد ویژگی های حرفه ای و پر سروصدا است! البته امکان استفاده از این مانیتور به صورت عمودی وجود دارد و این موضوع را می توان به عنوان یکی از ویژگی های برجسته آن دانست. با توجه به این مشخصات، به نظر نمی رسد که مانیتور ساخت هواوی قیمت بالایی داشته باشد و اغلب کاربران قادر به تهیه آن خواهند بود. پس اگر به دنبال یک مانیتور معمولی برای استفاده در منازل، ادارات، شرکت ها، سازمان ها، مدارس، آموزشگاه ها، دانشگاه ها و محیط هایی مانند این هستید، مانیتور ساخت Huawei می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

لازم به ذکر است که مانیتورهای برندهای NZXT و Huawei در حال حاضر در بازار ایران موجود نیستند. با این وجود شما می توانید سایر مانیتورهای موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای این منظور و کسب اطلاعات لازم در زمینه خرید انواع مانیتور، به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: windowscentral