انویدیا هنوز از کارت گرافیک GeForce RTX 3080 Ti به صورت رسمی رونمایی نکرده، اما اطلاعات این کارت گرافیک بر روی برخی سایت های آنلاین قرار گرفته است! این اطلاعات از جانب یکی از کاربران وب سایت Reddit منتشر شده که ادعا می کند که به عکس های جدیدی از این پردازنده گرافیکی دست پیدا کرده است. بر مبنای اطلاعاتی که از جانب این کاربر منتشر شده، این کارت گرافیک احتمالاً با قیمت 3500 دلار برای فروش عرضه خواهد شد.

اخبار تازه در رابطه با کارت گرافیک جدید و قدرتمند انویدیا GeForce RTX 3080 Ti

اگر فرض را بر این بگذاریم که اطلاعات منتشر شده به صورت غیر رسمی دقیق است، باید بگوییم که کارت گرافیک RTX 3080 Ti یکی از بهترین کارت گرافیک های موجود در بازار خواهد بود. این پردازنده گرافیکی که از سری کارت گرافیک های قدرتمند RTX 30 انویدیا است، نه تنها برای گیمرها یک انتخاب ایده آل به شمار می آید، بلکه برای ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتال نیز می توان بر روی آن حساب باز کرد! همچنین این کارت گرافیک برای انجام کارهای گرافیکی و رندرینگ هم کارایی بالایی خواهد داشت.

مطابق با اخبار منتشر شده، کارت گرافیک RTX 3080 Ti بر اساس پردازنده گرافیکی GA102-225 طراحی شده و به 10240 هسته CUDA مجهز است. همچنین این کارت گرافیک دارای 12 گیگابایت حافظه از نوع GDDR6X است که سریع ترین حافظه موجود در حال حاضر به شمار می آید. لازم به ذکر است که کارت گرافیک RTX 3080 Ti از فرکانس پایه 1365 مگاهرتز و فرکانس بوست 1665 مگاهرتز هم بهره می برد. همان طور که مشاهده می کنید، این کارت گرافیک از مشخصات فنی عالی برخوردار است و تمام نیازهای کاربران حرفه ای را به بهترین شکل برآورده می کند.

با وجود اینکه اطلاعات کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti به طور کامل به بیرون درز پیدا کرده، اما همان طور که اشاره شد این محصول هنوز از جانب انویدیا به صورت رسمی معرفی نشده است. حتی این کارت گرافیک در برخی سایت های آنلاین خرده فروشی نیز قرار گرفته بود! با این وجود هنوز هیچ درایوری از این کارت گرافیک در حال حاضر در دسترس نیست و بهتر است تا زمان عرضه رسمی آن از جانب انویدیا منتظر بمانیم.

تاریخ دقیق عرضه کارت گرافیک RTX 3080 Ti به بازارهای جهانی چه زمانی است؟

مطابق با گزارش های سایت VideoCardz، کارت گرافیک های RTX 3080 Ti و RTX 3070 Ti در یکی از تاریخ های 31 می 2021 (10 خرداد 1400) یا 9 ژوئن 2021 (19 خرداد 1400) معرفی خواهد شد. اما تاریخ دقیقی برای عرضه رسمی آنها به بازارهای جهانی اعلام نشده است. شما می توانید اخبار تکمیلی در این زمینه را در روزها و هفته های آتی بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید. همچنین اگر قصد خرید کارت گرافیک های موجود در بازار با بهترین قیمت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر شما را در این زمینه راهنمایی کرده و اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید محصول مورد نظرتان را به شما ارائه دهند.

منبع: windowscentral