تبلیغات و بازاریابی برای شرکت های تولید کنندۀ گوشی های هوشمند اهمیت فوق العاده بالایی دارد. به همین دلیل این شرکت ها از هر روشی استفاده می کنند تا توجه بازار را به خود جلب نمایند. به عنوان مثال اخیراً شیائومی به مناسبت 100 امین سالگرد تأسیس دیزنی، گوشی هوشمند Xiaomi Civi 3 Disney 100th Anniversary Limited Edition را به بازار فرستاد و هیجان زیادی را در میان طرفداران دیزنی و میکی ماوس ایجاد کرد. حالا شرکت Nubia Red Magic هم استراتژی مشابهی را برای کیبورد مکانیکال جدید خود در پیش گرفته است. این شرکت در طراحی این کیبورد با مجموعه فیلم های محبوب «تبدیل شوندگان» (Transformers) همکاری داشته و مراسم رونمایی از آن را با الهام از فیلم Bumblebee برگزار کرده است! بیایید با این کیبورد بیشتر آشنا شویم.

معرفی کیبورد نوبیا رد مجیک Super Edition

کیبورد مکانیکال جدید نوبیا رد مجیک با نام Esports Super Edition عرضه شده و با الهام از فیلم Bumblebee، به دکمه های زرد و مشکی مجهز شده است. این کیبورد ابعاد جمع و جوری دارد و از 100 دکمه با روکش ساخته شده از متریال PBT بهره می برد. شرکت نوبیا در این کیبورد از محورهای TTC Quick Silver V2 و یک ساختار مستطیلی خاص برای کلیدها استفاده کرده است که باعث می شود تا سروصدا و نویز تولید شده در هنگام تایپ به حداقل میزان ممکن برسد.

یکی از جذاب ترین ویژگی های کیبورد مکانیکال Red Magic Esports Super Edition قابلیت هات سواپ بودن آن است. به این معنا که شما می توانید در همان حالتی که کیبورد به سیستمِ روشن متصل است، سوئیچ تک تک کلیدهای آن را از کیبورد جدا کنید، بدون اینکه نیازی به لحیم کاری یا ابزار خاصی داشته باشید!

معرفی کیبورد نوبیا رد مجیک Super Edition

کیبورد نوبیا رد مجیک Esports Super Edition به یک قابلیت جذاب دیگر هم مجهز است: یک نمایشگر 1.47 اینچ! این نمایشگر اطلاعات مفیدی مانند ساعت، شارژ باقی مانده باتری و نرخ فشرده شدن کلیدها در دقیقه را نمایش می دهد و می توانید والپیپر دلخواه خودتان را برای آن انتخاب نمایید.

در زمینه امکانات ارتباطی باید گفت که کیبورد مکانیکال Nubia Red Magic Esports Super Edition هم از طریق کابل و هم به صورت وایرلس به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود. اتصال وایرلس این کیبورد نیز از طریق بلوتوث یا دانگل 2.4 گیگاهرتز امکان پذیر است. بنابراین راه های متعددی برای این منظور در اختیار شما است! لازم به ذکر است که کیبورد جدید نوبیا رد مجیک به یک باتری داخلی 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز است که شارژ کامل آن برای 200 ساعت استفاده از آن کفایت می کند. به این ترتیب نیازی به شارژ کردن چند بارۀ این کیبورد در فواصل زمانی کوتاه مدت نخواهید داشت.

معرفی کیبورد نوبیا رد مجیک Super Edition

در حال حاضر قیمت کیبورد مکانیکال Nubia Red Magic Esports Super Edition برای عرضه در بازارهای کشور چین حدود 125.7 دلار اعلام شده است. با توجه به طراحی ظاهری خاص، کلیدهای هات سواپ و صفحه نمایش 1.47 اینچ پیش بینی می شود استقبال قابل توجهی از این کیبورد مکانیکال به عمل آید. به خصوص پیش بینی می شود گیمرهای طرفدار فیلم های ترنسفورمرز از عرضه این کیبورد به بازار حسابی هیجان زده شوند!

منبع: gizmochina