جدیدترین نسل از ماوس های گیمینگ برند Nubia با نام کامل Red Devil Gaming Mouse به بازار عرضه شده است. این ماوس گیمینگ از مشخصات رده بالایی بهره می برد و به نظر می رسد که برای استفاده گیمرهای حرفه ای طراحی شده است. قیمت فعلی ماوس گیمینگ جدید نوبیا حدود 86.28 دلار اعلام شده است.

ماوس نوبیا Red Devil از طراحی متقارن بهره می برد و برای تمام کاربران راست دست و چپ دست قابل استفاده است. بدنه این ماوس حالت ترنسپرنت (شفاف) دارد و بخش های داخلی آن دیده می شود. این نوع طراحی به خاص تر شدن این ماوس کمک زیادی کرده است.

ماوس گیمینگ Nubia Red Devil با طراحی ترنسپرنت و دقت 26000dpi معرفی شد

شرکت نوبیا در ماوس گیمینگ Red Devil از سنسور PixArt PAW 3395 استفاده کرده است. این سنسور قدرتمند توانایی دستیابی به دقت عالی 26000dpi را دارد. از دیگر مشخصات این ماوس رده بالا می توان به نرخ نمونه برداری 1000 هرتز، شتاب 50G و زمان تأخیر فوق العاده پایین در حد 1 میلی ثانیه اشاره کرد. به این ترتیب حتی در هنگام حرکت دادن های سریع نیز از دقت عملکرد این ماوس کاسته نمی شود.

دکمه های ماوس گیمینگ Nubia Red Devil از نوع GM 8.0 هستند و از عملکرد چند سطحی پشتیبانی می کنند. طول عمر این کلیدها بیش از 80 میلیون کلیک اعلام شده است. همچنین این ماوس گیمینگ از قابلیت برنامه ریزی Moyun Smart Control بهره می برد و گیمرها می توانند عملکرد دلخواه خود را به دکمه های آن اختصاص دهند.

ماوس گیمینگ Nubia Red Devil با طراحی ترنسپرنت و دقت 26000dpi معرفی شد

اتصال ماوس گیمینگ نوبیا Red Devil از طریق چیپ اختصاصی Nordic برقرار می شود. این نوع اتصال مصرف انرژی کمتری را به همراه دارد و از پایداری بیشتری برخوردار است. لازم به ذکر است که این ماوس از روش های اتصال با سیم، وایرلس 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث پشتیبانی می کند و دست کاربر را در انتخاب روش اتصال باز می گذارد. به این ترتیب می توان از این ماوس در قالب سناریوهای مختلف استفاده کرد.

ماوس Nubia Red Devil از نورپردازی RGB با 16.8 میلیون رنگ مختلف پشتیبانی می کند. همچنین در آن از باتری لیتیومی 450 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. مطابق با اعلام نوبیا، طول عمر باتری این ماوس برابر با 100 ساعت است. پس گیمرها می توانند با خیال راحت برای چند ساعت متوالی از آن در هنگام بازی استفاده کنند.

ماوس گیمینگ Nubia Red Devil با طراحی ترنسپرنت و دقت 26000dpi معرفی شد

در مجموع می توان گفت که ماوس نوبیا Red Devil با توجه به مشخصات رده بالایی که دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است و می تواند باعث ارتقای هر نوع سیستم گیمینگ شود. طراحی متقارن، سنسور قدرتمند و پیشرفته، دکمه های منعطف با عملکرد چند سطحی و قابلیت برنامه ریزی دکمه ها از جمله ویژگی هایی است که ماوس جدید نوبیا را در زمره بهترین ماوس های گیمینگ بازار قرار داده است. لازم به ذکر است که ماوس گیمینگ Nubia Red Devil در حال حاضر برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است و پیش بینی می شود ظرف چند ماه آینده در بازارهای جهانی هم توزیع شود.

منبع: gizmochina