شرکت Nubia Mobile از یک محصول هیجان انگیز در اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو رونمایی کرده است: عینک واقعیت افزوده Nubia Neovision که اولین عینک هوشمند در دنیا با قابلیت پشتیبانی از کیفیت صدای Hi-Res و استاندارد محافظت از چشم TUV Rheinland است. این عینک هوشمند هم اکنون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته و موجی از هیجان را در میان علاقه مندان به دنیای واقعیت افزوده ایجاد کرده است! کسانی که برای تجربۀ زندگی در دنیای AR مشتاق هستند، می توانند با پرداخت 416 دلار عینک واقعیت افزوده Nubia Neovision AR Glasses را تهیه کنند.

مشخصات عینک مجازی نوبیا Neovision AR Glasses

عینک AR جدید نوبیا از اتصال به لپ تاپ، کنسول بازی، گوشی و حتی پهپاد پشتیبانی می کند

عینک واقعیت افزوده نوبیا Neovision طراحی مینیمال و ساده ای دارد و به یک عینک آفتابی ساده شبیه است. این گجت تنها 79 گرم وزن دارد و با وزن سبک و طراحی شیک خود حس خوبی را به کاربر القا می کند. اما در اصل این عینک به ظاهر ساده، یک دستگاه پیشرفته است که لذت حضور در دنیای واقعیت افزوده را به ارمغان می آورد. شما می توانید به راحتی لنزهای مغناطیسی این گجت را جایگزین کنید و تجربه کار کردن با آن را شخصی سازی نمایید.

عینک هوشمند Nubia Neovision برای هر یک از چشم های شما یک صفحه نمایش Micro OLED با رزولوشن 1080p را فراهم می آورد. هر دوی این نمایشگرها از تراکم پیکسلی بی نظیر 3500ppi برخوردارند و توانایی دستیابی به حداکثر روشنایی 1800 نیت را دارند. همچنین صفحه نمایش های این عینک هوشمند از چشمان کاربر در برابر نور مضر آبی به خوبی محافظت می کنند. لازم به ذکر است که عینک واقعیت افزوده نوبیا Neovision از قابلیت تنظیم دیوپتر (قدرت عدسی) تا 500 درجه برخوردار است و طیف وسیعی از نیازهای بصری شما در هنگام کار کردن با فناوری AR را برطرف می کند.

مشخصات عینک مجازی نوبیا Neovision AR Glasses

علاوه بر قابلیت های بصری چشمگیر، عینک هوشمند جدید نوبیا از لحاظ فناوری های صوتی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و یک تجربۀ بی نظیر سمعی-بصری را برای شما رقم می زند. در همین راستا عینک هوشمند Neovision به دو اسپیکر استریوی Hi-Res مجهز شده است و صدایی فراگیر و باورپذیر را ارائه می دهد. طراحی ساختار این عینک نیز به بهبود کیفیت صدای آن کمک زیادی کرده است.

شما می توانید عینک هوشمند Nubia Neovision را به انواع دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، کنسول های گیمینگ و حتی پهپاد متصل کنید و از آن برای ارتقای بازدهی کاری یا مصارف سرگرمی استفاده نمایید.

مشخصات عینک مجازی نوبیا Neovision AR Glasses

شرکت نوبیا از عینک واقعیت افزوده Neovision برای اولین بار در رویداد Mobile World Congress 2023 رونمایی کرده است. این شرکت با قیمت گذاری منطقی این دستگاه، قصد دارد تا آن را برای طیف وسیع تری از مردم در دسترس قرار دهد و افراد بیشتری بتوانند از فناوری های AR بهره مند شویند.

اگر چه فناوری واقعیت افزوده (Augmented Reality) در دنیا پذیرفته شده است، اما شرکت Nubia Mobile همچنان به ارائه محصولات نوآورانه و خلاقانه در این حوزه ادامه می دهد. عینک هوشمند نوبیا Neovision دریچه جدیدی به دنیای AR را می گشاید و با عملکرد فراتر از انتظار، طراحی شیک و ویژگی های کاربر پسند خود، افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. شما می توانید انتظار داشته باشید که پس از گذاشتن این عینک بر روی چشم و آغاز به کار با آن، یک سفر رؤیایی در دنیایی پر از امکانات جدید را آغاز نمایید!

منبع: gizmochina