حلقه هوشمند Luna به تازگی از جانب شرکت Noise به بازار معرفی شده است. این گجت پوشیدنی از تیتانیوم ساخته شده و توانایی ردیابی بیش از 70 معیار زیستی انسان را دارد. در نهایت این حلقه هوشمند بر مبنای اطلاعاتی که جمع آوری کرده، به وضعیت سلامتی شما امتیاز می دهد. سنسورهای به کار رفته در حلقه هوشمند Noise Luna توانایی اندازه گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و دمای پوست را دارند. شما می توانید این اطلاعات را از طریق اپلیکیشن این حلقه بر روی گوشی موبایل خود مشاهده کنید.

قابلیت های حلقه هوشمند Noise Luna Ring

حلقه هوشمند Noise Luna Ring یکی از کاربردی ترین گجت های فعلی برای بررسی وضعیت سلامت بدن انسان است. این گجت که شباهت زیادی به حلقه های هوشمند Oura و RingConn دارد، به لطف مجهز بودن به سنسورهای داخلی دقیق عملکرد ایده آلی را در سنجش سلامتی شما ارائه می دهد. در مجموع این حلقه هوشمند توانایی سنجش 70 پارامتر را دارد که از مهم ترین آنها می توان به ضربان قلب، سطح اکسیژن خون (SpO2) و دمای پوست اشاره کرد.

نکته جالب در مورد حلقه هوشمند Noise Luna این است که این گجت از اطلاعاتی که جمع آوری کرده استفاده می کند و به وضعیت سلامتی شما در سه حالت «خوابیدن»، «آمادگی برای کار روزانه» و «فعالیت» از صفر تا 100 امتیاز می دهد. این گجت پوشیدنی از یک بدنه نازک 3 میلی متری از جنس تیتانیوم بهره می برد و در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه شده است.

قابلیت های حلقه هوشمند Noise Luna Ring

حلقه هوشمند Noise Luna کاملاً ضد آب است و حتی در عمق 50 متری نیز به عملکرد خود ادامه می دهد. شرکت Noise تأیید کرده است که این حلقه در سایزهای مختلفی عرضه شده و حتی یک کیت برای اندازه کردن آن با انگشت کاربر ارائه می شود. شما می توانید اطلاعات جمع آوری شما توسط حلقه Noise Luna را در اپلیکیشن موبایل این گجت مشاهده کنید. این اپ کاملاً رایگان است و با هر دو پلتفرم اندروید و iOS سازگاری دارد.

قابلیت های حلقه هوشمند Noise Luna Ring

بر اساس اعلام شرکت سازنده، با یک بار شارژ کردن حلقه Noise Luna تا 7 روز می توانید از آن استفاده کنید. این حلقه تنها در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ می شود و تا یک هفته بدون هیچ مشکلی به عملکرد خود ادامه می دهد. لازم به ذکر است که قیمت حلقه هوشمند Noise Luna در حدود 37 دلار اعلام شده است.

در سال های اخیر گجت های پوشیدنی طرفداران زیادی پیدا کرده اند و به خصوص ساعت های هوشمند فروش قابل توجهی در بازارهای جهانی داشته اند. این گجت ها امکانات متعددی را برای سنجش سلامت بدن در اختیار کاربران معمولی و ورزشکاران قرار می دهند و هر از گاهی اخباری مبنی بر نجات جان افراد از جانب آنها منتشر می شود. اما ساعت های هوشمند (به خصوص اپل واچ) قیمت بالایی دارد و هر کسی قادر به خرید آن نیست. از طرف دیگر بسیاری از افراد صرفاً به دنبال چیزی هستند که وضعیت سلامتی آنها را بررسی کند و به دیگر امکانات یک ساعت هوشمند پیشرفته نیازی ندارند. اینجا است که خرید حلقه هوشمند یا Smart Ring برای این دسته از افراد مقرون به صرفه تر خواهد بود.

منبع: notebookcheck