شرکت Noise به تازگی از یک ساعت هوشمند جدید با طراحی ظاهری آشنا و قیمت اقتصادی رونمایی کرده است. این گجت جدید با مدل ColorFit Impact عرضه شده است و از مشخصات فنی قابل توجهی برخوردار است. مشخصه اصلی این ساعت هوشمند صفحه نمایش بزرگ و بلند آن با سایز 2 اینچ است که باعث می شود تا اطلاعات به شکلی کاملاً واضح بر روی آن به نمایش درآیند. در ادامه می توانید با ویژگی های ساعت هوشمند Noise ColorFit Impact بیشتر آشنا شوید.

بررسی ساعت هوشمند Noise ColorFit Impact

صفحه نمایش ساعت هوشمند Noise ColorFit Impact طول زیادی دارد و بر روی آن از شیشه خمیده 2.5D استفاده شده است. این صفحه نمایش 2 اینچی از حداکثر روشنایی 500 نیت برخوردار است و از بیش از 100 واچ فیس قابل شخصی سازی پشتیبانی می کند. می توان گفت که طراحی کلی این گجت پوشیدنی در مجموع به اپل واچ شباهت دارد و شرکت Noise از این حربه برای جذب بیشتر مشتری استفاده کرده است. یک دکمه چرخان بزرگ نیز در کناره بدنه ساعت ColorFit Image قرار دارد که با چرخاندن آن می توانید بین اپلیکیشن ها بگردید و به تنظیمات مختلف دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از قابلیت های کاربری ساعت هوشمند Noise ColorFit Impact امکان مکالمه بلوتوثی با آن است. به این صورت که پس از جفت کردن ساعت با گوشی از طریق بلوتوث، می توانید به تماس های دریافتی تان با ساعت پاسخ دهید یا با آن تماس های جدید برقرار سازید. در این حالت حتی یک دیال پد (دکمه های شماره گیری) نیز بر روی این ساعت نمایش داده می شود.

بررسی ساعت هوشمند Noise ColorFit Impact

ساعت هوشمند Noise ColorFit Impact همانند دیگر مدل های مدرن و امروزی به مجموعه ای از امکانات سلامتی مجهز شده است. سنجش سطح اکسیژن خون SpO2، ردیابی ضربان قلب و بررسی سلامت ماهانه بانوان تنها بخشی از این امکانات هستند. علاوه بر این، ساعت جدید Noise از فعالیت های مختلف ورزشی نیز پشتیبانی می کند و گزینه ایده آلی برای ورزشکاران به حساب می آید.

با یک بار شارژ کردن ساعت هوشمند Noise ColorFit Impact تا 7 روز می توانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر قابلیت مکالمه بلوتوثی را فعال کنید، طول عمر باتری آن افت محسوسی داشته و به 2 روزمی رسد! سایر امکانات قابل توجه این ساعت هوشمند شامل کنترل موزیک و دوربین گوشی، بازی های داخلی و دستیار صوتی هوش مصنوعی می شود.

بررسی ساعت هوشمند Noise ColorFit Impact

رنگ بندی ساعت هوشمند Noise ColorFit Impact تنوع زیادی دارد و شما می توانید این گجت را در رنگ های خاکستری، نقره ای، اناری، سبز زیتونی، مشکی و آبی تهیه کنید. این محصول جدید هم اکنون از طریق وب سایت رسمی برند Noise برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. این شرکت اعلام کرده است که قیمت ساعت هوشمند Noise ColorFit Impact برای 1000 نفر اولی که نسبت به خرید آن اقدام کنند، 21.6 دلار خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این عدد قیمت نهایی این ساعت است یا در آینده افزایش پیدا خواهد کرد! برای پیگیری این موضوع می توانید به وب سایت نویز مراجعه کنید.

منبع: gizmochina