پس از رونمایی از حلقه هوشمند Luna، شرکت Noise این بار به سراغ رونمایی از یک جفت ایربادز وایرلس با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) رفته است. این هدفون بی سیم جدید مدل Noise Buds Venus نام دارد و هم در هنگام مکالمه و هم در هنگام پلی بک موزیک کیفیت صدای بسیار مناسبی را ارائه می دهد. اگر دوست دارید با مشخصات ایربادز Noise Buds Venus بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات کلیدی ایربادز Noise Buds Venus

مشخصات فنی ایربادز Noise Buds Venus

هدفون بی سیم جدید Noise Buds Venus به درایورهای 10 میلی متری مجهز است و با ارائه صدایی قدرتمند، شما را تحت تأثیر توانمندی های خود قرار می دهد! این ایربادز از طریق بلوتوث 5.3 به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود و به هیچ عنوان با اختلالاتی مانند قطع شدن اتصال یا تأخیر در پخش صدا مواجه نخواهد شد. با توجه به اینکه این هدفون از کدک های SBC و AAC پشتیبانی می کند، می توانید از بالاترین کیفیت در هنگام استریم صدا لذت ببرید!

ایربادز Noise Buds Venus به کنترل های لمسی مجهز است و به سادگی می توانید عملکرد آن را در هنگام پخش موزیک یا دریافت تماس کنترل کنید. این هدفون بی سیم دارای چهار میکروفون است و از فناوری حذف نویز محیطی (ENC) پشتیبانی می کند. به این ترتیب مکالمه های شفاف و با کیفیتی را با آن تجربه خواهید کرد. هدفون وایرلس Noise Buds Venus از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) هم برخوردار است و قادر است تا سروصدای موجود در محیط را با حساسیت 30 دسی بل از بین ببرد. این ویژگی تجربه شما در هنگام گوش دادن به موسیقی را چند پله ارتقا می دهد.

مشخصات کلیدی ایربادز Noise Buds Venus

یکی از نقاط قوت مهم هدفون بی سیم Noise Buds Venus طول عمر باتری عالی آن است. چنانچه قابلیت ANC غیر فعال باشد، طول عمر باتری این ایربادزدر هنگام پلی بک موزیک تا 40 ساعت هم می رسد! همچنین زمان استفاده مداوم و بدون وقفه از این هدفون با یک بار شارژ کردن آن برابر با 7 ساعت است. به لطف بهره بردن از فناوری فست شارژ Instacharge، فقط با 10 دقیقه شارژ کردن این ایربادز می توانید از آن به مدت 120 دقیقه برای پلی بک موزیک استفاده نمایید.

به منظور تجربه بهتر گیمرها و علاقه مندان به محتوای ویدئویی، زمان تأخیر هدفون بی سیم Noise Buds Venus تا 45 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب تأخیر بین تصویر و صدا بسیار ناچیز خواهد بود. همچنین این ایربادز دارای درجه حفاظتی IPX5 است و در برابر پاشیده شدن قطرات آب و تعریق بدن مقاوم است. این ویژگی به خصوص در هنگام انجام تمرینات ورزشی و فعالیت های بیرون از منزل کارایی بالایی دارد و از آسیب دیدن گجت در اثر باران یا عرق کردن جلوگیری می کند.

مشخصات کلیدی ایربادز Noise Buds Venus

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که هدفون بی سیم Noise Buds Venus با دستیارهای صوتی هوش مصنوعی سازگار است، به این ترتیب برای دسترسی به اطلاعات و کنترل دستگاه خود کار آسانی پیش رو خواهید داشت!

قیمت هدفون وایرلس Noise Buds Venus

هدفون بی سیم نویز بادز Venus در رنگ های مشکی، عاجی، سبز و قهوه ای عرضه شده و برچسب قیمت 20.7 دلاری بر روی آن خورده است.

منبع: gizmochina