برند شناخته شده ریزر به تازگی یک گجت جدید را به خانواده محصولات خود اضافه کرده است. این گجت که Razer Moray نام دارد، اولین مانیتور داخل گوش تولید شده توسط این شرکت است که صدایی حرفه ای و ایزوله شده را برای شما به ارمغان می آورد. به طور کلی ایرفون های مانیتور داخل گوش یا In-ear Monitors به طور اختصاصی برای از بین بردن نویزها و فراهم آوردن آسایش کامل برای کاربران خود طراحی شده اند. هدفون ریزر Moray نیز از همین قواعد پیروی می کند و تجربه ای بی نظیر از گیمینگ یا استریمینگ را به شما هدیه می دهد.

آشنایی با هدفون Razer Moray

این مدل هدفون ریزر به گوشی هایی از جنس فوم نرم مجهز است که تمام فضای داخل گوش را پوشش می دهند. طراحی این هدفون به گونه ای است که انگار گوش کاربر مهر و موم می شود و هیچ گونه صدایی از محیط اطراف توانایی داخل شدن به آن را ندارد! بد نیست بدانید که هدفون ریزر Moray قادر است تا نویزهایی با حساسیت بسیار ناچیز 36- دسی بل را نیز شناسایی کرده و از ورود آنها به گوش کاربر جلوگیری به عمل آورد.

آشنایی با هدفون Razer Moray

«مانیتور داخل گوش» عبارتی است که شاید برخی از گیمرها برای بار اول است که آن را می شنوند. با این حال این دستگاه ها برای چندین سال است که در صنعت موسیقی به کار می روند و برای حرفه ای کاملاَ شناخته شده هستند. به طور کلی هدفون های مانیتورینگ داخل گوش برای افراد عادی و محیط های کاربری عمومی چندان کاربرد ندارند، هر چند استفاده از آنها در چنین محیط هایی کاملاً هم بی سابقه نبوده است.

آشنایی با هدفون Razer Moray

اگر به یک کنسرت بروید و به گوش خواننده و نوازنده ها دقت کنید، به احتمال زیاد متوجه استفادۀ آنها از مانیتور داخل گوش خواهید شد. این گجت ها در عین حال که فضای گوش را کاملاً پر می کنند، فوق العاده نرم و راحت اند و به خوبی تمامی نویزها و سروصداهای محیط را از بین می برند. هدفون مانیتورینگ داخل گوش ریزر Moray می تواند به یکی از بهترین مدل های این گجت در بازار تبدیل شود.

آشنایی با هدفون Razer Moray

ایرفون ریزر Moray دارای گوشی هایی در سه سایز مختلف است و امکان استفاده از آن برای تمامی افراد وجود دارد. این هدفون از طراحی درایور دوگانه و ترکیبی بهره می برد و موفق به دریافت تأییدیه صدای THX شده است. سیستم ترکیبی به کار رفته در این هدفون باعث ایجاد تعادل در محدوده فرکانسی وسیعی از صداهای زیر و بم می شود و بهترین تجربه را از شنیدن صداهای قدرتمند بیس دار یا صداهای نجوامانند و آهسته به ارمغان می آورد.

کابل هدفون Razer Moray دارای روکش بافته شده است و انعطاف پذیری فوق العاده بالایی دارد. این کابل به گونه ای طراحی شده که در هنگام پیچیده شدن، شکل خود را حفظ می کند و به سرعت باز نمی شود. این ویژگی طول عمر کابل هدفون را در هنگام جایجایی افزایش می دهد. همچنین این کابل از قابلیت جدا شدن از گوشی ها برخوردار است.

آشنایی با هدفون Razer Moray

مدیر بخش کسب و کار سخت افزار شرکت ریزر، آقای Alvin Cheung، در این رابطه گفته است: «رونمایی از هدفون Moray یک فصل هیجان انگیز را در تاریخ ریزر ایجاد کرده است! این گجت می تواند تجربه گیمینگ را متحول کند و برای استریمرها بهترین کیفیت صدا را به همراه راحتی و آسایش کامل فراهم آورد. در هدفون Moray ما کیفیت صدای بی نظیر را با قابلیت های مانیتورهای داخل گوش ترکیب کرده ایم و مفتخریم اعلام کنیم که این هدفون موفق به دریافت استاندارد THX، بالاترین تأییدیه جهانی در زمینه کیفیت صدا شده است».

در مجموع ایرفون ریزر Moray یک انتخاب ایده آل برای استریمرها است و شانس این را دارد تا در پایان سال در لیست «بهترین هدفون گیمینگ دنیا» هم جای بگیرد! در حال حاضر کاربران می توانند هدفون Razer Moray را با قیمت 130 دلار از وب سایت رسمی ریزر تهیه کنند.

منبع: windows central