شرکت فیلیپس از جدیدترین تلویزیون 4K خود با نام کامل Philips 4K Ambilight OLED708 TV در اروپا رونمایی کرده است. این تلویزیون در سایز 48 تا 65 اینچ راهی بازار شده است و از جدیدترین دستاوردهای فیلیپس در زمینه باز تولید رنگ ها به شکلی طبیعی و باورپذیر بهره می برد. از دیگر ویژگی های کلیدی این تلویزیون رده بالا می توان به پشتیبانی از فناوری های دالبی ویژن، Dolby Atmos، AMD FreeSync Premium و Nvidia G-Sync اشاره کرد.

معرفی تلویزیون فیلیپس 4K Ambilight OLED708

تلویزیون فیلیپس 4K Ambilight OLED708 در سایزهای 48، 55 و 65 اینچ راهی بازار شده و از نور پس زمینه LED بهره می برد. این تلویزیون به موتور اختصاصی P5 Picture مجهز است که بر مبنای فناوری هوش مصنوعی عمل کرده و کیفیت تصاویر را ارتقا می دهد. همچنین این دستگاه در نمایش طبیعی رنگ ها تبحر خاصی دارد و تجربه غوطه وری در تصویر را برای کاربر به ارمغان می آورد. پشتیبانی از قابلیت دالبی ویژن نیز امکانات عالی این تلویزیون را برای نمایش تصاویری باور پذیر، پر زرق و برق، درخشان و جذاب تکمیل کرده است!

تلویزیون فیلیپس OLED708 از فناوری HDR10+ پشتیبانی می کند و به یک حالت اختصاصی برای نمایش فیلم سینمایی به نام Filmmaker mode مجهز است. همچنین این تلویزیون 97 درصد از محدوده رنگ غنی DCI-P3 را پوشش می دهد و باعث می شود تا از تماشای فیلم و انجام بازی لذت بیشتری ببرید.

معرفی تلویزیون فیلیپس 4K Ambilight OLED708

در زمینه امکانات صوتی هم تلویزیون فیلیپس OLED708 حرف های زیادی برای گرفتن دارد! فناوری Dolby Atmos صدای این تلویزیون را بهینه سازی می کند و بالاترین وضوح در هنگام مکالمه را به ارمغان می آورد. این دستگاه از قابلیت DTS Play-Fi بهره می برد و به شما این امکان را می دهد تا اسپیکر یا ساندبار خود را به صورت وایرلس به آن متصل کرده و از قابلیت صدای محیطی بهره مند شوید! در این شرایط حس حضور در دنیای فیلم یا بازی را تجربه خواهید کرد!

با توجه به اینکه تلویزیون 4K فیلیپس OLED708 به گوگل تی وی مجهز است، به سادگی می توانید به اپلیکیشن هایی مانند نتفلیکس و Roku بر روی آن دسترسی داشته باشید. این تلویزیون برای گیمینگ هم مناسب است و در همین راستا به مشخصاتی مانند نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و فناوری VRR مجهز شده است. ضمن اینکه این مدل با تکنولوژی های فری سینک پرمیوم از AMD و جی سینک از انویدیا سازگاری دارد و بئون هیچ دغدغه ای می توان آن را به پیشرفته ترین کامپیوترهای گیمینگ با کارت گرافیک های مدرن متصل کرد.

معرفی تلویزیون فیلیپس 4K Ambilight OLED708

در حال حاضر تلویزیون فیلیپس 4K Ambilight OLED708 از طریق وب سایت آمازون در کشورهای آلمان و بریتانیا برای خرید در دسترس قرار گرفته است. قیمت نسخه 48 اینچی از این تلویزیون 1499 یورو و قمیت نسخه 55 اینچ آن برابر با 1799 یورو اعلام شده است. ضمن اینکه این تلویزیون با سایز 65 اینچ با قیمت 1989 یورو در اروپا به فروش می رسد. هنوز مشخص نیست که فیلیپس این تلویزیون 4K جدید را چه زمانی در سایر نقاط جغرافیایی جهان توزیع خواهد کرد.

منبع: notebookcheck