در هفته اول بهار سال 2021 برند موتورولا دو گوشی موبایل جدید از سری گوشی های Moto G را معرفی کرد. این گوشی ها دارای نام های Moto G20 و Moto 60 هستند و جامعه هدف خاصی را نشانه گرفته اند!

از گوشی های جدید 108 مگاپیکسلی Moto G برند موتورولا چه انتظاراتی دارید؟

گوشی Moto G60 همانند گوشی های بالارده موتورولا دارای طراحی ظاهری مدرنی خواهد بود و در قسمت بالایی صفحه نمایش آن دوربین سلفی بدون بریدگی های V یا U شکل قرار گرفته است. پنل پشتی این گوشی شامل دوربین های سه گانه آن می شود که به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته اند. دوربین اصلی این گوشی دارای لنز 108 مگاپیکسلی است و احتمالاً کیفیتی عالی در عکاسی را به ارمغان می آورد. صفحه نمایش گوشی موتورولا Moto G60 دارای سایز 6.78 اینچ است و از رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی به احتمال بسیار زیاد از تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 732G قدرت خواهد گرفت و در آن از حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی UFS 2.1 استفاده خواهد شد.

با توجه به این مشخصات فنی، به نظر می رسد که موتورولا با تولید گوشی Moto G60 قصد رقابت با گوشی های Redmi Note 10 Pro Max و Realme 8 Pro را دارد. هر دوی این گوشی ها به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز هستند و جزء پر فروش ترین گوشی های اندرویدی میان رده موجود در بازار به حساب می آیند. پس این طور که به نظر می رسد، گوشی Moto G60 اولین گوشی میان رده برند موتورولا است که در آن از دوربین قدرتمند 108 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

مطابق با اخبار منتشر شده، گوشی Moto G60 با نام Moto G40 Fusion راهی بازارهای کشور هند خواهد شد. بر خلاف مدل جهانی این گوشی (Moto G60)، گوشی Moto G40 Fusion احتمالاً دارای دوربین اصلی ضعیف تر و 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

از گوشی های جدید 108 مگاپیکسلی Moto G برند موتورولا چه انتظاراتی دارید؟

در رابطه با گوشی موتورولا Moto G20 نیز باید به این نکته اشاره کنیم که مطابق با انتظارات این گوشی با مدل قبلی Moto G10 تفاوت چندانی ندارد. دوربین سلفی این گوشی در قسمت بریدگی U شکل بالای صفحه نمایش آن قرار گرفته است. همچنین ضخامت قاب های اطراف صفحه نمایش آن نسبتاً زیاد به نظر می رسد. پنل پشتی گوشی موتورولا Moto G20 نیز شامل دوربین های چهارگانه و سنسور اثر انگشت آن می شود. همچنین لوگوی موتورولا در این قسمت از گوشی قرار گرفته است. شاید نکته جالب توجه در رابطه با این گوشی، رنگ آبی بدنه آن باشد که در پنل پشتی از کمرنگ به پر رنگ تغییر کرده و ظاهری خاص و جذاب به آن بخشیده است.

به هر حال موتورولا به عنوان یکی از برندهای معتبر تولید کننده گوشی های اندرویدی شناخته می شود و محصولات آن با استقبال خوبی در بازارهای جهانی مواجه می شوند. در حال حاضر به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا حضور خود در بازار گوشی های میان رده را پر رنگ تر کند و این موضوع با ارائه گوشی های Moto G20 و Moto 60 کاملاً نمایان است. به خصوص گوشی Moto 60 با دوربین 108 مگاپیکسلی خود یکی از امیدهای این شرکت برای فروش بالا به شمار می آید.

منبع: androidcentral