لنوو هفته های شلوغی را پشت سر می گذارد و در این مدت چندین و چند دستگاه جدید را راهی بازارهای مختلف کرده است. در میان این محصولات لپ تاپ های Legion R9000X 2023 و Xiaoxin Pro 2023 به همراه تبلت گیمینگ Legion Y700 (2023) به چشم می خورند. به نظر می رسد که برند لنوو قصد ندارد فعلاً روند رونمایی از محصولات جدید خود را متوقف کند! چرا که این شرکت نام آشنای چینی به تازگی دو لپ تاپ جدید دیگر را نیز با نام های ThinkBook 14+ (2023) و ThinkBook 16+ (2023) معرفی کرده است. این لپ تاپ ها در واقع نسخه های به روز رسانی شدۀ مدل های سال پیش هستند و این طور که مشخص است، از پردازنده های AMD R7 7840HS در آنها استفاده شده است.

رونمایی لنوو از لپ تاپ های جدید خود

لپ تاپ های جدید لنوو احتمالاً از پردازنده AMD R7 7840HS قدرت می گیرند

لپ تاپ های لنوو ThinkBook 14+ و ThinkBook 16+ به زودی در چین عرضه خواهند شد و در همین راستا لنوو پوسترهایی را برای معرفی آنها منتشر کرده است. در این پوسترها حرفی از مشخصات فنی این لپ تاپ ها زده نشده، اما از آنها می توان به طراحی ظاهری مدرن و جذاب این دستگاه ها پی برد! با این حال گزارش ها حاکی از آن است که لپتاپ های جدید لنوو به احتمال زیاد از پردازنده های AMD Ryzen 7 7840HS قدرت می گیرند. مدل ThinkBook 16+ 2023 نیز به کارت گرافیک RTX 4050 مجهز خواهد بود. با وجود آنکه تاریخ دقیق رونمایی از این لپ تاپ ها اعلام نشده، اما احتمالاً تا پایان فصل تابستان شاهد عرضه آنها به بازار خواهیم بود.

رونمایی لنوو از لپ تاپ های جدید خود

در اوایل سال جاری میلادی، لنوو لپ تاپ ThinkBook 14+ Core Edition را با قیمت 878 دلار راهی بازار کشور چین کرد. صفحه نمایش این لپ تاپ از رزولوشن 2.8K پشتیبانی می کند و از مشخصاتی مانند نرخ تازه سازی 90 هرتز، فناوری DC Dimming و پوشش دهی 100 درصد از محدوده رنگ sRGB بهره می برد. این مشخصات کیفیت تصویر و دقت رنگ ایده آل صفحه نمایش لپ تاپ ThinkBook 14+ (نسخه Core) را تضمین می کنند.

لپ تاپ لنوو ThinkBook 16+ Core Edition نیز به صفحه نمایش فول اسکرینِ 2.5K با نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز است. این میزان رفرش ریت باعث می شود تا در مواقع جابجایی های سریع، با مشکلاتی مانند مات شدن یا پیکسل پیکسل شدن تصویر مواجه نشوید. هر دوی این مدل ها انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری قدرتمندِ 71 وات ساعتی تأمین می کنند و به یک دوربین کاربردی با رزولوشن FHD 1080p مجهزند. این لپ تاپ ها از قابلیت تشخیص چهره بهره می برند و پورت های ارتباطی آنها شامل تاندربولت 4، USB 2.0 (مخفی) و HDMI می شود.

رونمایی لنوو از لپ تاپ های جدید خود

به احتمال بسیار زیاد، نسخه های 2023 از مدل های ThinkBook 14+ و ThinkBook 16+، شاهد ارتقا در برخی مشخصات بالا خواهیم بود. هنوز لنوو در مورد تغییرات و به روز رسانی های صورت گرفته در نسخه های جدید این لپ تاپ ها اطلاعاتی را منتشر نکرده است. اما قطعاً در آینده مشخصات فنی این دستگاه ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: gizmochina