برند ناکن به تازگی دو هدست جدید از سری RIG Pro را معرفی کرده است: هدست RIG 600 Pro HX برای ایکس باکس و RIG 600 Pro HS برای پلی استیشن. این هدست ها علاوه بر کنسول های بازی مایکروسافت و سونی، با طیف وسیعی از دستگاه ها سازگاری دارد و به خصوص برای گیمرهایی که با پلتفرم های مختلف کار می کنند، کارایی بالایی دارد. در ادامه می توانید با مشخصات هدست های گیمینگ مدل Nacon RIG 600 Pro HX|HS بیشتر آشنا می شوید.

مشخصات هدست NACON RIG 600 Pro HX

مشخصات فنی هدست های NACON RIG 600 Pro HX|HS

هدست های گیمینگ RIG 600 Pro HX و HS هر دو از نوع وایرلس اند و همان طور که اشاره شد به ترتیب برای کنسول های بازی ایکسل باکس و پلی استیشن طراحی شده اند. این هدست ها از طریق دانگل USB-C و بر روی باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود و زمان تأخیر بسیار پایینی دارد. همچنین می توانید این هدست را از طریق بلوتوث 5.1 به گوشی هوشمند یا تبلت خود متصل کنید. این ویژگی به گیمرها اجازه می دهد تا به سرعت از صدای در حال پخش در محیط بازی به مکالمه تلفنی سوئیچ کنند!

یکی از ویژگی های چشمگیر هدست های RIG 600 Pro HX/HS، قابلیت عملکرد دو گانۀ آنها در هنگام پخش صدا است. به عنوان مثال شما می توانید از این هدست ها در حین انجام بازی برای گوش دادن به پادکست هم استفاده کنید. این ویژگی معمولاً در هدست های رده بالا و گران قیمت به کار می رود؛ اما هدست های جدید ناکن از لحاظ قیمت در رده مدل های اقتصادی جای دارند و در عین حال این ویژگی را در اختیار شما قرار می دهند.

مشخصات فنی هدست های NACON RIG 600 Pro HX|HS

در زمینه کیفیت صدا باید گفت که هدست ناکن RIG 600 Pro HX/HS به درایورهای فوق حساس 40 میلی متری مجهز است و صدای بالانس شده و در عین حال باور پذیر را ارائه می دهد. این هدست به یک میکروفون بهینه سازی شده برای چت نیز مجهز است که در مواقعی که به آن نیاز ندارید می توانید به سمت داخل جمعش کنید.

هدست NACON RIG 600 Pro HX/HS برای گیمینگ بدون وقفه طراحی شده است و در همین راستا از طراحی راحت و سبک وزنی بهره می برد. این هدست تنها 240 گرم وزن دارد و در ساخت بخش های داخلی کاپ های آن از پارچه های قابل تنفس استفاده شده است. این پارچه از عرق کردن گوش ها جلوگیری می کند و نهایت راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. هدبند این هدست نیز کاملاً انعطاف پذیر است و هیچ فشاری به سر کاربر وارد نمی کند.

مشخصات فنی هدست های NACON RIG 600 Pro HX|HS

طول عمر باتری هدست NACON RIG 600 Pro HX/HS در زمان اتصال با بلوتوث 24 ساعت و در زمان اتصال با دانگل USB برابر با 18 است. برای شارژ این گجت باید از کابل USB-C موجود در بسته بندی آن استفاده کنید.

قیمت هدست ناکن RIG 600 Pro HX/HS برای عرضه در آمریکا 99.99 دلار اعلام شده است. همچنین این گجت با قیمت 99.99 یورو راهی بازارهای اروپایی شده است.

منبع: gizmochina