با بررسی یکی دیگر از مانیتورهای باکیفیت شرکت MSI در کنار شما هستیم که با توجه به برخورداری از مشخصات رده بالا می تواند تصاویری مطلوب و کاربرپسندی را ارائه دهد! مانیتور مد نظر ما جهت بررسی با عنوان Modern MD271P تولید و روانه بازارهای جهانی شده است! این مدل مانیتور دارای پنل باکیفیت از نوع IPS بوده و در اندازه 27 اینچ طراحی شده است! مهندسان و طراحان شرکت ام اس آی با اضافه کردن فناوری های کاربردی در این مانیتور می توان گفت که تصاویر پخش شده با کیفیت بسیار مطلوب برخوردار خواهند بود. در ضمن با توجه به بهره مندی از فناوری های محافظتی نیز این امکان به شما داده می شود تا بدون نگرانی بابت آسیب رسیدن به چشمهایتان اقدام به استفاده از مانیتور در مدت زمان طولانی کنید! پل های ارتباطی متعددی نیز در ساخت Modern MD271P -استفاده شده تا کاربر برای برقراری ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال با هیچ چالش و مشکلی روبرو نشوند! نرخ به روزرسانی و نرخ پاسخگویی مناسب به همراه قابلیت تنظیم میزان ارتفاع، شیب و چرخش نیز از دیگر مشخصات مهم و مثبت این مدل از مانیتور 27 اینچ محسوب می شود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور 27 اینچ Modern MD271P ام اس آی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مشخصات مانیتور ام اس آی Modern MD271P

قابلیت پخش تصاویر خیره کننده!

به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 5 میلی ثانیه ای که مانیتور 27 اینچ Modern MD271P در اختیار دارد قادر خواهید بود جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. این مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 75 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را مشاهده کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! از ویژگی ها و قابلیت های مهمی که عکاسان، گیمرها و یا ادیتورهای حرفه ای در هنگام انتخاب مانیتور به دنبال آن هستند می توان به وضوح و دقت بالای محتوای به نمایش درآمده اشاره کرد. مانیتور 27 اینچ Modern MD271P یکی از نمونه مانیتورهایی است که می تواند محتوا را با بالاترین دقت و وضوح به نمایش دربیاورد. قابلیت ها و ویژگی های متعدد این مدل مانیتور به این چند مورد ختم نشده و با توجه به بهره مندی از رزولوشن مناسب می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات همراه با عمقی فوق العاده را به معرض نمایش دربیاورد.

میزان وضوح مانیتور 27 اینچ Modern MD271P ام اس آی برابر با (1920x1080) پیکسل بوده و می تواند تصاویری با کیفیت FHD را برای نمایش فراهم سازد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته باشد! این ویژگی باعث خواهد شد تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. از ویژگی های مهم این مدل مانیتور می توان به پنل 27 اینچی از نوع IPS و زاویه دید 178 درجه ای (عمودی و افقی) اشاره کرد. پنل به کار رفته در این مدل مانیتور می تواند تصاویر با وضوح بالا همراه با رنگ های صحیح و واقعی را در هر زاویه به نمایش دربیاورد. زاویه 178 درجه ای (عمودی و افقی) نیز به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در هر زاویه از اتاق قادر باشید تصاویری با جزئیات کامل همراه با کیفیت FHD را تماشا کنید. این مدل از مانیتور شرکت ام اس آی دارای میزان روشنایی استاندارد بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه استاندارد نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد.

مشخصات مانیتور ام اس آی Modern MD271P

پورت های متعدد و فناوری های پیشرفته!

از دیگر ویژگی های مثبت استفاده شده در مانیتور 27 اینچ Modern MD271P ام اس آی می توان به سیستم صوتی حرفه ای اشاره کرد. شرکت MSI به منظور حرفه ای کردن سیستم صوتی این مدل مانیتور از 2 اسپیکر بهره برده است. لازم به ذکر است که بلندگوهای اضافه شده دارای قدرتی برابر با 2 وات بوده (2 عدد اسپیکر 1 واتی) که می توانند کاربر را از نیاز به اسپیکر جداگانه بی نیاز کنند. با وجود اسپیکر می توان گفت که کاربر بدون نیاز به هدست و صرف هزینه های اضافی بابت تهیه اسپیکر جداگانه می تواند اقدام به گوش دادن موسیقی، تماشای فیلم، شرکت در جلسات، ویرایش ویدئو و ... کند! شرکت MSI به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری های پیشرفته استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور کامپیوتر MSI استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور 27 اینچ Modern MD271P شامل Anti-Flicker، Less Blue Light می شود!

مشخصات مانیتور ام اس آی Modern MD271P

Less Blue Light: فناوری Less Blue Light با کاهش نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!

Anti-Flicker: این فناوری نیز با توجه به قابلیت ارائه جریان خروجی پایداری که در اختیار دارد قادر است از کاربر در برابر خستگی چشم، خشکی چشم، جلوگیری از ضعیف شدن محافظت کرده و در نتیجه کاربر بدون نگرانی بابت آسیب دیدن چشمان خود می تواند به استفاده طولانی مدت از مانیتور بپردازد!

شرکت MSI همچنین جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور 27 اینچ Modern MD271P خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل یک عدد پورت USB Type-C  (با قابلیت پشتیبانی از نرخ تازه سازی 75 هرتز و رزولوشن 1920x1080) و یک عدد پورت HDMI (با قابلیت پشتیبانی از نرخ تازه سازی 75 هرتز و رزولوشن 1920x1080) و خروجی Headphone می شود! مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت USB Type-C نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شده از قابلیت شارژ کردن آن ها نیز بهره مند شوید. با استفاده از خروجی Headphone نیز می توانید با متصل کردن هدفون های مختلف بدون نیاز به اسپیکر جداگانه صدای موجود در سیستم را بشنوید! مانیتور 27 اینچ Modern MD271P ام اس آی با وجود طراحی خاصی که در اختیار دارد موفق شده تا جایزه طراحی Reddot Winner 2021 که یکی از مهم ترین جوایز محسوب می شود را به دست بیاورد! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که مانیتور 27 اینچ Modern MD271P دارای قفل کنیسنگتون، قابلیت نصب بر روی دیوار، امکان تنظیم میزان شیب، قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع، پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ و کنتراست 1000:1 (قابلیت نمایش نواحی مشکی با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالا) است!

منبع: msi