محصولات متنوعی از برندهای مختلف در بازارهای ایران وجود دارند که بین آن ها برند MSI نیز دیده می شود. کاربران زیادی به دلیل محصولات استاندارد و باکیفیتی که برند ام اس آی تولید می کند جزو طرفداران آن شده اند. در این مقاله قصد معرفی یکی از مانیتورهایی را داریم که به دست مهندسان و طراحان این شرکت تولید شده است! مانیتور مد نظر ما یکی از شیک ترین و منعطف ترین مانیتورهای بازار محسوب می شود که از قابلیت ها و ویژگی های متعددی برخوردار بوده و می تواند نیاز کاربران را به صورت کامل برطرف کرده و رضایت آن ها را جلب کند. این مانیتور با عنوان Modern MD241P Ultramarine روانه بازارهای جهانی شده و با وجود طراحی خاصی که در اختیار دارد موفق شده تا جایزه طراحی Reddot 2021 که یکی از مهم ترین جوایز محسوب می شود را به دست بیاورد! مهندسان ام اس آی در ساخت این مدل مانیتور از پنل IPS، رزولوشن FHD، نرخ تازه سازی 75 هرتز، اسپیکر داخلی، پایه فلزی با قابلیت تنظیم چرخش و ارتفاع، فناوری های کاربردی و محافظتی، پورت های متعدد و ... استفاده کرده اند! در ضمن با توجه به سازگاری با نرم افزار اختصاصی شرکت MSI نیز این امکان به کاربر داده می شود تا بدون دردسر خاصی اقدام به تنظیم و شخصی سازی مانیتور کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور 24 اینچ Modern MD241P Ultramarine ام اس آی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

 

Modern MD241P Ultramarine از بی نظیرترین مانیتورهای MSI

قابلیت محافظت از چشمان کاربر و ارائه تصاویر بی نظیر!

طراحان و مهندسان شرکت MSI به فکر چشمان کاربر بوده و در ساخت مانیتور 24 اینچ Modern MD241P Ultramarine از فناوری های کاربردی و پیشرفته ای استفاده کرده اند. فناوری های استفاده شده در این مدل مانیتور شامل Anti-Flicker و Low Blue Light می شود!

Low Blue Light: فناوری Low Blue Light با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!

Anti-Flicker: این فناوری نیز با توجه به قابلیت ارائه جریان خروجی پایداری که در اختیار دارد قادر است از کاربر در برابر خستگی چشم، خشکی چشم، جلوگیری از ضعیف شدن محافظت کرده و در نتیجه کاربر بدون نگرانی بابت آسیب دیدن چشمان خود می تواند به استفاده طولانی مدت از مانیتور بپردازد!

مانیتور 24 اینچ Modern MD241P Ultramarine دارای روشنایی استاندارد بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد و یا حتی زیاد بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه مناسب نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. این مدل مانیتور ام اس آی از پنل IPS در سایز 24 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن FHD لذت ببرید. این رزولوشن نسبت به رزولوشن WQHD از فضای دسکتاپ کم تری (77 درصد) برخوردار است. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 5 میلی ثانیه ای که مانیتور 24 اینچ Modern MD241P Ultramarine در اختیار دارد قادر خواهید بود جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید.

 

Modern MD241P Ultramarine از بی نظیرترین مانیتورهای MSI

مجهز به اسپیکر داخلی و پورت های متعدد!

از دیگر ویژگی های مثبت استفاده شده در مانیتور 24 اینچ MSI Modern MD241P Ultramarine می توان به سیستم صوتی حرفه ای اشاره کرد. شرکت MSI به منظور حرفه ای کردن سیستم صوتی این مدل مانیتور از 2 اسپیکر بهره برده است. لازم به ذکر است که بلندگوهای اضافه شده دارای قدرتی برابر با 2 وات بوده (2 عدد اسپیکر 1 واتی) که می توانند کاربر را از نیاز به اسپیکر جداگانه بی نیاز کنند. با وجود اسپیکر می توان گفت که کاربر بدون نیاز به هدست و صرف هزینه های اضافی بابت تهیه اسپیکر جداگانه می تواند اقدام به گوش دادن موسیقی، تماشای فیلم، شرکت در جلسات، ویرایش ویدئو و ... کند! شرکت MSI همچنین جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور 24 اینچ Modern MD241P Ultramarine خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل یک عدد پورت USB Type-C (با قابلیت پشتیبانی از نرخ تازه سازی 75 هرتز و رزولوشن 1920x180)، یک عدد پورت HDMI ( با قابلیت پشتیبانی از نرخ تازه سازی 75 هرتز و رزولوشن 1920x180) و خروجی Earphone می شود! مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از خروجی Earphone نیز می توانید با متصل کردن هدفون های مختلف بدون نیاز به اسپیکر جداگانه صدای موجود در سیستم را بشنوید!

Modern MD241P Ultramarine از بی نظیرترین مانیتورهای MSI

مانیتور MSI Modern MD241P Ultramarine با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 75 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را مشاهده کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد!  از ویژگی ها و قابلیت های مهمی که عکاسان، گیمرها و یا ادیتورهای حرفه ای در هنگام خرید مانیتور به دنبال آن هستند می توان به وضوح و دقت بالای محتوای به نمایش درآمده اشاره کرد. مانیتور 24 اینچ Modern MD241P Ultramarine یکی از نمونه مانیتورهایی است که می تواند محتوا را با بالاترین دقت و وضوح به نمایش دربیاورد. کنتراست 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور MSI می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید این مدل مانیتور شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل مانیتور ام اس آی از دیگر قابلیت ها و ویژگی هایی همچون پایه منعطف (با قابلیت تغییر زاویه دید در 4 حالت مختلف همچون چرخش به سمت بالا و پایین، چرخش به طرفین، چرخش محوری و تغییر میزان ارتفاع از 0 تا 110 میلی متر)، نرم افزار اختصاصی (جهت اعمال تنظیمات شخصی بدون دردسر)، قابلیت مونتاژ راحت و قابلیت نصب بر روی دیوار برخوردار است!

منبع: msi