با تهیه یک هدست حرفه ای و باکیفیت قادر خواهید بود سرگرمی معمولی و ساده را به یکی از شگفت انگیزترین سرگرمی ها تبدیل کنید! در واقع هدست هایی که از قابلیت ها و امکانات مدرنی برخوردار هستند می توانند یک سر و گردن از اسپیکرهای باکیفیت بالاتر قرار گرفته و به تجربه هیجان انگیز شما کمک کنند! از دیگر قابلیت هایی که یک هدست در اختیار شما قرار می دهد نیز می توان به عدم ایجاد مزاحمت برای دیگر اعضای خانواده اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز به بازی کردن مشغول شوید! شرکت MSI یکی از تولیدکنندگان برتر انواع هدست در دنیا محسوب شده و با توجه به تولید محصولاتی باکیفیت و کارآمد توانسته گیمرهای زیادی را به سمت خود جلب کند! یکی از این محصولات با عنوان هدست گیمینگ IMMERSE GH20 عرضه شده و همانند دیگر محصولات این شرکت از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار است! از نمونه ویژگی های موجود در این مدل هدست می توان به بالشتک های نرم، درایورهای 40 میلی متری، میکروفون باکیفیت و حساس، کنترلر تعبیه شده بر روی سیم و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ IMMERSE GH20 خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید!

غرق در گیم پلی بازی با هدست گیمینگ IMMERSE GH20 ام اس آی!

طراحی ارگونومیک هدست گیمینگ MSI IMMERSE GH20!

افرادی که به صورت حرفه ای مشغول بازی های ویدئویی در کامپیوتر شخصی و یا کنسول های خود هستند از اهمیت هدست های باکیفیت خبر داشته و هنگام تهیه آن به دنبال راحت ترین و ارگونومیک ترین مدل ها می گردند تا برای استفاده طولانی مدت بهترین گزینه باشد! هدست گیمینگ IMMERSE GH20 ام اس آی یکی از ارگونومیک ترین و راحت ترین هدست های گیمینگ در بازار بوده و شما در هنگام استفاده به صورت طولانی مدت احساس خستگی نخواهید کرد! راحتی این مدل هدست به لطف بالشتک های موجود در کاپ های آن است که از نرمی و راحتی بالایی بهره می برد. بالشتک های تعبیه شده از ضخامتی برابر با 2.5 سانتی متر برخوردار بوده تا قادر باشد راحتی بی نظیر را حتی برای کاربران عینکی نیز به وجود آورد! هدبند استفاده شده در این مدل هدست نیز علاوه بر ضخیم بودن و نرم بودن از قابلیت تغییر سایز نیز برخوردار بوده که به شما این امکان را بدهد تا بتوانید بر حسب راحتی و اندازه سر خود آن را تنظیم کنید! در کاپ سمت چپ این هدست نیز می توانید میکروفون حساس و باکیفیت شرکت ام اس آی را مشاهده کنید. کابل رابط استفاده شده نیز از نوع جک 3.5 میلی متری بوده و از طولی برابر با 1.5 متر برخوردار است! لازم به ذکر است که وزن هدست گیمینگ IMMERSE GH20 برابر با 245 گرم (بدون کابل) بوده و از ابعادی برابر با 172x83x196 میلی متر بهره می برد!

طراحی ارگونومیک هدست گیمینگ MSI IMMERSE GH20!

هدست مخصوص بازی ام اس آی مدل IMMERSE GH20 با قابلیت پخش صدای باکیفیت!

از امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ IMMERSE GH20 ام اس آی استفاده شده می توان به درایورهای 40 میلی متری اشاره کرد. داریورهای استفاده شده در این مدل هدست قادر هستند با تولید امواج صوتی به صورت یکنواخت همه صداهای موجود در بازی ها را با بالاترین کیفیت برای شما پخش کنند. از دیگر ویژگی های این هدست ام اس آی مجهز به درایورهای 40 میلی متری می توان به قابلیت شنیدن تمامی جزئیات صدا با هیجان و عمق بیشتر همراه با بیس کوبنده اشاره کرد. در ضمن این مدل هدست از حساسیتی برابر با 95 دسی بل و امپدانس 32 اهم برخوردار است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند. هدست گیمینگ IMMERSE GH20 علاوه بر کیفیت بالایی که در پخش صدا دارد می تواند همه فرکانس های صدای بین 20Hz تا 20KHz را به خوبی در اختیار شما بگذارد. این ویژگی باعث می شود تا شما از شنیدن صدایی با کیفیت و واضح بهره مند شوید.

راحتی استفاده از نمونه امکاناتی است که شرکت ام اس آی در طراحی و ساخت هدست استفاده کرده که با توجه به قابلیت اتصال به صورت سیمی این امکان را فراهم می کند تا با آزادی عمل بیشتری به بازی کردن مشغول باشید! رابط استفاده شده در این مدل از نوع USB بوده و با توجه به طول 1.5 متری که در اختیار دارد می تواند آزادی عمل بیشتری به کاربران بدهد! در ضمن این هدست گیمینگ با سیم با توجه به این ویژگی توانسته از سازگاری بیشتری بهره مند شود! در نتیجه این مدل هدست قادر است به انواع کنسول (ایکس باکس سری X، پلی استیشن 5، نینتندو سوئیچ و ...)، کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، مک، گوشی های همراه و ... بدون هیچ چالشی متصل شود!

هدست مخصوص بازی ام اس آی مدل IMMERSE GH20 با قابلیت پخش صدای باکیفیت!

هدست گیمینگ MSI IMMERSE GH20 با امکان کنترل آسان و میکروفون باکیفیت!

از دیگر ویژگی ها و امکاناتی که شرکت ام اس آی در طراحی و ساخت هدست گیمینگ IMMERSE GH20 مورد استفاده قرار داده است می توان به کنترل کردن هدست بدون انجام حرکات اضافه اشاره کرد. کنترلر این مدل هدست بر روی سیم رابط تعبیه شده تا این امکان را به شما بده که بتوانید با استفاده از کلید موجود در هنگام عدم نیاز به میکروفون اقدام به قطع و یا وصل میکروفون کنید! از دیگر قابلیت های کنترلر تعبیه شده نیز می توان به کلید چرخان اشاره کرد که به منظور کنترل میزان صدا اضافه و به شما این امکان را می دهد تا در صورت نیاز بدون انجام حرکات اضافی اقدام به کاهش و یا افزایش میزان صدای هدست کنید! از دیگر امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ IMMERSE GH20 استفاد شده نیز می توان به میکروفون باکیفیت و حساس آن اشاره کرد. شرکت ام اس آی در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به قابلیت جابجایی (بالا و پایین)، حساسیتی برابر با -38 دسی بل و پاسخ فرکانسی از 100 تا 10 کیلوهرتز اشاره کرد. حساسیت -38 دسی بل می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید.

منبع: msi