برند MSI اخیراً با ارائه مشخصات دقیق تر از لپ تاپ های جدید خود، طرفدارانش را هیجان زده کرده است. این شرکت قصد دارد تا دو لپ تاپ 2 در 1 جدید را با نام های Summit E13 Flip Evo و Summit E16 Flip به بازار عرضه کند. این لپ تاپ ها در مراسم CES 2021 موفق به دریافت جایزه نیز شده اند و به نظر می رسد که با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان مواجه شوند.

MSI دو لپ تاپ 2 در 1 جدید از سری Summit را به بازار عرضه خواهد کرد

نکته اصلی و متمایز کننده این لپ تاپ ها نسبت تصویر 16:10 آنها است که نسبت به لپ تاپ های معمولی، حدود 10 درصد فضای نمایش بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. به این ترتیب محتوای بیشتری بر روی نمایشگر این لپ تاپ ها قابل رؤیت خواهند بود و نیاز شما به اسکرول کمتر خواهد شد. MSI این ویژگی را باعث ارتقای بهره وری این لپ تاپ ها می داند.

هر دو لپ تاپ E13 Flip Evo و E16 Flip از نوع 2 در 1 هستند. به این معنا که شما می توانید از آنها هم به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت استفاده کنید و صفحه نمایش آنها را به میزان 360 درجه بچرخانید. اما نسبت تصویر و قابلیت چرخش تنها ویژگی های محصولات جدید MSI نیستند و این شرکت ویژگی «طول عمر بالا» و «کیفیت ساخت عالی» را نیز جزء مشخصات بارز این لپ تاپ ها معرفی کرده است.

شرکت MSI ادعا می کند که در ساخت لپ تاپ E13 Flip Evo از آلومینیوم مرغوب و تکنولوژی خاصی استفاده کرده که باعث شده تا این لپ تاپ از طول عمر فوق العاده بالایی برخوردار باشد و لولاهای آن تا سال ها بدون هیچ مشکلی از قابلیت چرخش برخوردار باشند. همچنین با توجه به اینکه در این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم Core i7 اینتل و پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe استفاده شده، می توان آن را در زمره یکی از بهترین لپ تاپ های ویندوزی سال قرار داد. دیگر مشخصات لپ تاپ MSI E13 Flip Evo شامل مجهز بودن به 32 گیگابایت حافظه رم، صفحه نمایش لمسی 13.4 اینچی با رزولوشن FHD+، حسگر اثر انگشت، سنسور تشخیص نور محیط، ژیروسکوپ، شتاب سنج، جاذبه سنج و وب کم 720p با قابلیت ضبط ویدئو با نرخ 30 فریم در ثانیه می شود. لازم به ذکر است که این ابعاد دارای ابعاد 300.2 x 222.25 x 14.9 میلی متر است و حمل آن به آسانی انجام می گیرد.

مشخصات فنی لپ تاپ MSI Summit E16 Flip هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. تنها می توان گفت که در این لپ تاپ از یکی از کارت گرافیک های NVIDIA RTX، سیستم خنک کننده داینامیک و چهار میکروفون قدرتمند به منظور برگزاری کنفرانس های آنلاین با بالاترین کیفیت استفاده شده است. همچنین هیچ گونه اطلاعی از قیمت لپ تاپ E16 Flip در دست نیست. البته باید به این نکته اشاره کنیم که لپ تاپ E13 Flip Evo با قیمت 1599 دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

منبع: windowscentral