وقتی صحبت از بازی های کامپیوتری به میان می آید، هدست اهمیت ویژه ای پیدا می کند. یک هدست گیمینگ حرفه ای لذت انجام بازی را برای شما دو چندان می کند و امکان غرق شدن در فضای بازی را فراهم می آورد. همچنین یک میکروفون قوی می تواند کیفیت انجام بازی های چند نفره را ارتقا دهد. برخی مدل ها نیز از قابلیت نورپردازی LED بهره می برند که طبیعتاً قیمت بالاتری هم دارند. برند Mpow یکی از برندهای معتبر است که هدست های گیمینگ آن طرفداران زیادی در میان کاربران دارد. در ادامه سه مدل از محبوب ترین هدست های گیمینگ این برند را به شما معرفی می کنیم. این هدست ها از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و بسیاری از کاربران می توانند آنها را به سادگی تهیه نمایند.

هدست گیمینگ Mpow EG10 – یک هدست چند منظوره

هدست گیمینگ Mpow EG10 – یک هدست چند منظوره

هدست Mpow EG10 یکی از هدست های گیمینگ کاربردی موجود در بازار است که می توان از آن در کنار دستگاه های مختلف، مانند کامپیوتر رومیزی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ استفاده کنید. بنابراین این هدست چند منظوره با تمامی دستگاه های گیمینگ سازگاری دارد و طیف وسیعی از کاربران را پوشش می دهد. درایورهای هدست Mpow EG10 ابعاد بزرگی (50 میلی متر) دارند و در ساخت آنها از مواد اولیه مرغوب (نئودیمیوم) استفاده شده است. مجهز بودن به میکروفون با قابلیت حذف نویز یکی دیگر از ویژگی های این هدست است که امکان مکالمه با بالاترین کیفیت را فراهم می آورد. بر روی کاپ های هدست Mpow EG10 لامپ LED نیز تعبیه شده که قابلیت نورپردازی در هنگام انجام بازی را به شما می دهد.

هدست گیمینگ Mpow EG3 Pro – خوش ساخت، دارای فریم آلومینیومی

هدست گیمینگ Mpow EG3 Pro – خوش ساخت، دارای فریم آلومینیومی

هدست Mpow EG3 Pro نیز یک هدست چند منظوره است و از کامپیوتر رومیزی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوئیچ پشتیبانی می کند. درایورهای 50 میلی متری و فریم جذاب آلومینیومی باعث شده اند تا این هدست به وسیله ای محبوب در میان گیمرها تبدیل شود! شما می توانید هدبند این هدست را متناسب با اندازه سر خود به آسانی تنظیم کنید. برای آن دسته از گیمرهایی که زیبایی ظاهری اهمیت زیادی دارد، این هدست به نورپردازی LED بر روی کاپ های خود مجهز شده است. شرکت Mpow در هدست مدل EG3 Pro از فناوری صدای فراگیر مجازی 7.1 کاناله استفاده کرده که باعث ارائه صدایی باورپذیر و طبیعی می شود. همچنین این هدست به میکروفون با قابلیت حذف نویزهای محیطی مجهز است که به خصوص در هنگام انجام بازی های آنلاین و چند نفره کارایی بالایی پیدا می کند.

هدست گیمینگ Mpow EG11 – زیبا و جذاب!

هدست گیمینگ Mpow EG11 – زیبا و جذاب!

هدست گیمینگ Mpow EG11 با تعداد زیادی از دستگاه ها مانند کامپیوتر رومیزی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ سازگاری دارد و یک هدست چند منظوره به شمار می آید. در این هدست نیز از درایورهای بزرگ 50 میلی متری از جنس نئودیمیوم استفاده شده که به خوبی تمام فضای روی گوش ها را پوشش می دهند. اما شاید بتوان یکی از ویژگی های اصلی هدست Mpow EG11 را طراحی ظاهری خاص و جذاب آن دانست که برای گیمرهای حرفه ای اهمیت زیادی دارد! میکروفون به کار رفته در این هدست هم از قابلیت حذف نویزهای محیطی برخوردار است و صدای شما را در حین انجام بازی با کیفیتی عالی انتقال می دهد.

چنانچه قصد خرید هدست گیمینگ دارید، برای مشاهده مدل های موجود در بازار به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع هدست موجود در بازار، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

منبع: cnet