اخبار غیر رسمی جدید منتشر شده حاکی از این است که برند موتورولا به زودی خط تولید گوشی های اقتصادی سری Moto G را با عرضه گوشی Moto G Pure گسترش خواهد داد. این گوشی موبایل از مدل های ساده و دارای مشخصات سخت افزاری پایه ای خواهد بود. همچنین طراحی ظاهری این گوشی به مدل های قدیمی تر سری G این شرکت شباهت خواهد داشت.

گوشی Moto G Pure برند موتورولا به دوربین48MP و طول عمر باتری 2 روز مجهز خواهد بود

عکس های جدید منتشر شده از این گوشی نشان می دهد که در قسمت بالایی صفحه نمایش گوشی Moto G Pure یک بریدگی قطره ای (U شکل) دیده می شود که محل قرارگیری دوربین سلفی است. همچنین این گوشی دارای فریم آلومینیومی است و به دوربین پشت دوگانه مجهز خواهد بود. همچنین پیش بینی می شود که سنسور اثر انگشت این گوشی (همانند گوشی های بالا رده برند موتورولا) در پشت آن و در زیر لوگوی شبیه به بال خفاش این شرکت تعبیه شده باشد.

گوشی موتورولا Moto G Pure از تراشه مدیاتک Helio G25 قدرت می گیرد و در آن از 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. در رابطه با صفحه نمایش این گوشی هم باید به این نکات اشاره کنیم که این نمایشگر دارای سایز 6.5 اینچ و از نوع AMOLED است. اطلاعات دیگری در رابطه با صفحه نمایش این گوشی، شامل رزولوشن یا نرخ تازه سازی تصویر منتشر نشده است.

در گوشی موتورولا Moto G Pure از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. همچنین دوربین اصلی این گوشی دارای وضوح 48 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن دارای وضوح 5 مگاپیکسل خواهد بود. این گوشی به جک 3.5 میلی متری هدفون نیز مجهز خواهد بود.

این طور که اعلام شده، گوشی Moto G Pure در هفته دوم ماه اکتبر 2021 (اواسط ماه مهر 1400) با قیمت 300 دلار به بازار کشورهای آمریکا و کانادا عرضه خواهد شد. با توجه به این مشخصات سخت افزاری پایه ای، بیشتر این گوشی به یک گوشی 150 دلاری شباهت دارد تا یک گوشی 300 دلاری! به عبارت دیگر می توان گفت که این گوشی برای کاربرانی مناسب است که قصد استفاده از یک گوشی اقتصادی و ارزان قیمت برای کارهای روزمره مانند پاسخ دادن به تماس های دریافتی و جستجو در اینترنت در کنار یک گوشی بالا رده و پرچم دار دارند. همچنین گوشی Moto G Pure برای کاربران عادی خانگی انتخابی مناسب خواهد بود.

در کنار گوشی Moto G Pure، کمپانی موتورولا از یک گوشی جدید از سری E با نام Moto E40 نیز رونمایی خواهد کرد. مشخصات این گوشی شامل صفحه نمایش 6.53 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز، تراشه Unisoc T700، دوربین پشت سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل، دوربین سلفی با وضوح 8 مگاپیکسل و باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی می شود. گوشی موتورولا E40 با قیمتی حدود 160 یورو در بازار اروپا عرضه می شود. در ادامه می توانید چند عکس از این گوشی را مشاهده کنید:

گوشی Moto G Pure برند موتورولا به دوربین48MP و طول عمر باتری 2 روز مجهز خواهد بود

منبع: androidcentral