بسیاری از کاربران در هنگام خرید تبلت بلافاصله به سراغ آیپد (iPad Mini یا iPad Air) می روند. در صورتی که تبلت های اندرویدی با کیفیتی در بازار موجود است که شاید از لحاظ کیفیت عملکرد فاصله چندانی با آیپد نداشته باشند! این تبلت ها قیمت پایین تری نیز نسبت به آیپد دارند و برای طیف وسیع تری از کاربران قابل تهیه هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا لیستی از محبوب ترین تبلت های اندرویدی سال 2021 را برای شما آماده کنیم تا بتوانیم به شما در انتخاب تبلت مورد نظرتان کمکی کرده باشیم. پس اگر از طرفداران اندروید و اپلیکیشن های اندرویدی هستید و قصد خرید تبلت دارید، با ما تا انتهای متن همراه باشید.

تبلت Google Pixel Slate

تبلت Google Pixel Slate سعی کرده تا قابلیت های آیپد پرو و مایکروسافت سرفیس پرو را به صورت یکجا در خود جای دهد و با تلفیق تبلت و کروم بوک، یک دستگاه خلاقانه را برای شما به ارمغان آورد! این تبلت که می توان آن را یک Tablet-PC دانست، امکان دانلود و نصب انواع اپلیکیشن اندرویدی از گوگل پلی استور را در اختیار شما قرار می دهد. باتری به کار رفته در تبلت Google Pixel Slate ظرفیت 48 وات ساعت را دارد و قادر به تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه تا 12 ساعت استفاده از آن است. مجهز بودن به دوربین بر روی پنل های جلو و عقب، کیفیت عالی صفحه نمایش لمسی، مجهز بودن به قلم stylus و پشتیبانی از کیبورد و ماوس به صورت بلوتوثی از دیگر مشخصات این تبلت هستند. در مجموع تبلت اندرویدی Google Pixel Slate یک تبلت پیشرفته است که برای انجام بازی و اجرای اپلیکیشن های سنگین توصیه می شود!

تبلت Google Pixel Slate

تبلت Amazon Fire HD 10 (2019)

آمازون از زمان ارائه اولین تبلت خود، Kindle Fire، مسیر طولانی را طی کرده و اکنون از بزرگترین تبلت خود با سایز 10 اینچ رونمایی کرده است! تبلت Amazon Fire HD 10 با صفحه نمایش با کیفیت و اسپیکرهای قدرتمند خود یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به دانلود و تماشای فیلم است! همچنین این تبلت برای استریم ویدئو و انجام بازی کارایی بالایی دارد. شما می توانید انواع اپلیکیشن های موجود در گوگل پلی یا آمازون پلی را بر روی این تبلت نصب کرده و آنها را به شکلی کاملاً سریع و روان اجرا کنید. تبلت Amazon Fire HD 10 از لحاظ قیمت نیز برای بسیاری از کاربران تبلتی مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

تبلت Amazon Fire HD 10 (2019)

تبلت Samsung Galaxy Tab S6

سامسونگ گلکسی Tab S6 نیز یکی از محبوب ترین تبلت های اندرویدی است! در این تبلت سامسونگ از تراشه قوی اسنپ دراگون 855 استفاده شده که سرعتی عالی در اجرای اپلیکیشن ها را ارائه می دهد. همچنین شما می توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی microSD ظرفیت حافظه داخلی این تبلت را تا یک ترابایت هم ارتقا دهید. مجهز بودن به صفحه نمایش سوپر امولد یکی دیگر از ویژگی های سامسونگ گلکسی Tab S6 است. این درحالیست که تبلت گلکسی Tab S7 که نسخه جدیدتر این تبلت است، از صفحه نمایش LCD بهره می برد! طول عمر باتری این تبلت 15 ساعت است و شما می توانید از دوربین 13 مگاپیکسلی این تبلت برای عکاسی استفاده کنید. از لحاظ کیفیت عملکرد، تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 به یک گوشی اندرویدی شباهت زیادی دارد و به همان آسانی می توانید از آن استفاده کنید. ضمن اینکه شما می توانید با استفاده از نرم افزار DeX این تبلت را به یک لپ تاپ تبدیل کرده و ماوس و کیبورد خود را به صورت بلوتوثی به آن اتصال دهید.

تبلت Samsung Galaxy Tab S6

تبلت Lenovo Smart Tab P10

لنوو Smart Tab P10 در واقع تلفیقی از یک تبلت و یک صفحه نمایش هوشمند 10 اینچی است! این دستگاه اندرویدی به دوربین جلو و عقب، حسگر اثر انگشت و تراشه اسنپ دراگون 450 مجهز است. شما می توانید علاوه بر نصب انواع اپلیکیشن اندرویدی بر این تبلت لنوو، از آن برای تماشای ویدئو و فیلم با بالاترین کیفیت استفاده کنید. تبلت لنوو Smart Tab P10 توانایی بالایی در نمایش طبیعی رنگ ها دارد و از تمامی اپلیکیشن های اندرویدی موجود در گوگل پلی پشتیبانی می کند.

تبلت Lenovo Smart Tab P10

اگر قصد خرید تبلت اندرویدی دارید، می توانید علاوه بر مدل های ذکر شده در این بخش، از دیگر مدل های موجود بر روی سایت ایده برتر پارسیان نیز دیدن کنید. همچنین برای دریافت مشاوره در زمینه خرید تبلت، می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.