پس از انتشار چندین خبر غیر رسمی و تیزر تبلیغاتی، سرانجام ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch Pro 5 به بازار عرضه شد. این ساعت هوشمند که جدیدترین مدل رده بالای برند موبوی به حساب می آید، به مجموعه ای از امکانات کاربردی مجهز است و در آن از سخت افزار قدرتمندی استفاده شده است. بیایید به این ساعت هوشمند جدید نگاه دقیق تری بیندازیم!

بررسی ساعت هوشمند موبوی TicWatch Pro 5

ساعت هوشمند تیک واچ پرو 5 به صفحه نمایش امولد با سایز 1.43 اینچ بهره می برد. روکش این صفحه نمایش ساختار دولایه دارد و علاوه بر مقاومت در برابر آسیب های احتمالی، در برابر به جا ماندن اثر انگشت و لکه نیز مقاوم است. این نوع طراحی باعث افزایش وضوح نمایشگر شده و شما را از تمیز کردن مداوم سطح آن بی نیاز می کند.

ساعت هوشمند جدید موبوی به تراشه مدرن و قدرتمند کوالکام اسنپدراگون W5+ نسل 1 مجهز است که در مقایسه با نسل های قبل، از بسیاری جهات ارتقا یافته است. این تراشه می تواند تحولی در قدرت و سرعت عملکرد ساعت های هوشمند ایجاد کند و پتانسیل آنها برای اجرای بهتر اپلیکیشن ها را افزایش دهد.

شرکت موبوی در ساخت بدنه TicWatch Pro 5 از متریال مرغوب، شامل آلومینیوم سری 7000 و نایلون فایبرگلس استفاده کرده است. به این ترتیب این گجت جزء مستحکم ترین و با دوام ترین مدل های فعلی در بازار به حساب خواهد آمد!

بررسی ساعت هوشمند موبوی TicWatch Pro 5

چنانچه ساعت موبوی تیک واچ پرو 5 را در حالت Smart Mode قرار دهید، طول عمر باتری آن 80 ساعت خواهد بود. با این حال اگر از این ساعت هوشمند در حالت Essential Mode استفاده کنید، باتری آن تا 45 روز نیازی به شارژ پیدا نخواهد کرد! لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند از فناوری فست شارژ هم پشتیبانی می کند و تنها در عرض 30 دقیقه به میزان 65 درصد شارژ می شود.

مجهز بودن به مجموعه ای از امکانات سلامتی، ساعت هوشمند موبوی تیک واچ پرو 5 را به یکی از کامل ترین مدل ها در زمینه تبدیل کرده است. در همین راستا این ساعت هوشمند به سنسور ضربان قلب، سنسور اندازه گیری دمای پوست، قابلیت سنجش سطح اکسیژن خون و بسیاری امکانات دیگر مجهز شده است. لازم به ذکر است که این گجت پوشیدنی دارای دکمه چرخشی نیز هست که انتقال بین تنظیمات و اپلیکیشن ها را برای شما آسان تر می کند.

بررسی ساعت هوشمند موبوی TicWatch Pro 5

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch Pro 5 موفق به دریافت استاندارد ضد آب 5ATM شده است و بدون هیچ دغدغه ای می توان از آن در هنگام شنا کردن استفاده کرد. همچنین این گجت دارای استاندارد ارتشی MIL-STD-810H است و به طور کامل در برابر ضربه، شوک و سقوط از ارتفاع مقاوم خواهد بود.

مجهز بودن به اسپیکر و میکروفون داخلی به شما این امکان را می دهد تا به تماس های دریافتی تان از طریق ساعت هوشمند تیک واچ پرو 5 پاسخ دهید. برای این منظور باید ساعت خود را از طریق بلوتوث 5.2 به گوشی هوشمند متصل کرده باشید. لازم به ذکر است که این گجت پوشیدنی به 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است و ظرفیت باتری آن 628 میلی آمپر ساعت اعلام شده است.

ساعت هوشمند موبوی TicWatch Pro 5 تنها در یک رنگ عرضه شده است و قیمت فعلی آن در حدود 349.99 دلار است.

منبع: gizmochina