نسخه اندروید اپلیکیشن Microsoft Teams آپدیت جدیدی دریافت کرده و اکنون امکانات بیشتری برای برقراری ارتباط کاربران با یکدیگر در اختیار آنها قرار داده است. این آپدیت برای نسخه اندروید این اپلیکیشن کاربردی ارائه شده است. همان طور که می دانید مایکروسافت تیمز یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها برای برگزاری جلسات مجازی به صورت های متنی، صوتی و ویدئویی است و به خصوص در ایام همه گیری ویروس کرونا و لزوم به دورکاری، به محبوبیت آن افزوده نیز شده است. در همین راستا مایکروسافت در صدد ارتقای عملکرد این اپلیکیشن و افزودن ویژگی های جدید جهت استفاده آسان تر از آن بوده است. از جمله ویژگی های آپدیت جدید نسخه اندروید اپلیکیشن Microsoft Teams می توان به امکان فوروارد کردن جلسات به یک یا چند کاربر، قابلیت ایجاد کردن و ملحق شدن به رویدادها توسط تیمز برای دوستان و خانواده و اعلان نوتیفیکیشن به صورت کشویی بر روی اندروید 11 اشاره کرد.

فوروارد کردن جلسات در نسخه اندروید مایکروسافت تیمز اکنون ساده تر شده است

در لیست منتشر شده بر روی صفحه اپلیکیشن مایکروسافت تیمز در Google Play، ویژگی های آپدیت جدید این اپلیکیشن به این صورت ذکر شده است:

  • رویدادهای مورد نظر خود را در تیمز برای دوستان و اعضای خانواده تان ایجاد کرده و آنها را به این رویدادها ملحق کنید. فقط کافی است به اپلیکیشن Sign in کرده و قرار رویداد خود را تنظیم نمایید.
  • جلسات را به یک یا چند نفر به سادگی فوروارد کنید.
  • نوتیفیکیشن های تیمز اکنون در بالای لیست نوتیفیکشن های کشویی اندروید 11 نمایش داده می شوند.

امکان استفاده از اپلیکیشن مایکروسافت تیمز هم برای برگزاری جلسات اداری و هم برای مصارف شخصی

این ویژگی های جدید به کاربران کمک می کند تا در بستر اپلیکیشن Microsoft Teams به شکلی آسان تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این اپلیکیشن هم برای کارمندان و برگزاری جلسات کاری کاربرد دارد و هم به شما در برگزاری رویدادهای مختلف دوستانه و خانوادگی کمک زیادی می کند. قابلیت فوروارد کردن جلسات به شما این امکان را می دهد تا به سادگی افراد بیشتری را به یک جلسه کاری یا دانشگاهی دعوت کنید. همچنین Microsoft Teams برای استفاده های شخصی نیز کاربرد دارد و در آپدیت جدید به این جنبه توجه ویژه ای شده است. چرا که اکنون شما قادرید تا رویدادهای مختلفی در آن ایجاد کرده و دوستان و افراد خانواده تان را به راحتی هر چه تمام تر به آنها جوین کنید.

آپدیت ذکر شده در تاریخ 24 مارچ 2021 (4 فروردین 1400) از جانب مایکروسافت برای نسخه اندروید اپلیکیشن Teams ارائه شده است. برای دسترسی به این آپدیت و دریافت آن به صفحه اپلیکیشن Microsoft Teams بر روی Google Play Store مراجعه کرده و بر روی دکمه سبز رنگ Update کلیک کنید. پس از دریافت آپدیت جدید، می توانید از ویژگی های جدید ذکر شده استفاده کرده و عملکرد اپلیکیشن خود را ارتقا دهید. توجه داشته باشید که این ویژگی ها مختص نسخه اندرویدی است و بر روی نسخه دسکتاپ اپلیکیشن مایکروسافت تیمز قابل استفاده نمی باشد.

منبع: windowscentral