نیاز گیمرها دغدغه اصلی طراحان و تولید کنندگان لوازم جانبی گیمینگ بوده که با ساخت آن ها می توانند راحتی انجام بازی های ویدئویی را فراهم کنند! از نمونه لوازم جانبی گیمینگ که با هدف راحتی هر چه بیشتر کاربر تولید شده می توان به صندلی های گیمینگ اشاره کرد. صندلی های گیمینگ با توجه به طراحی خاص و حرفه ای که در اختیار دارند می توانند از خستگی کاربر جلوگیری کرده و آن ها را به انجام بازی های ویدئویی به صورت طولانی مدت تشویق کنند! شرکت میشن از برندهایی محسوب می شود که در بین گیمرها پرطرفدار بوده و به دلیل تولید صندلی های استاندارد و حرفه ای توانسته رضایت آن ها را تا حد زیادی جلب کند! در این مقاله با بررسی و معرفی یکی از محصولات تولیدی شرکت Meetion در کنار شما خواهیم بوده که با عنوان Orange CHR22 روانه بازارهای جهانی شده است! این مدل صندل همانطور که از عنوانش پیداست در رنگ نارنجی طراحی شده و ادغام آن با رنگ های سفید و مشکی توانسته ظاهر جذابی را به وجود آورد. جهت بالا بردن میزان راحتی از فوم های بسیار نرم و باکیفیت استفاده تا علاوه بر راحتی از استحکام بالایی نیز برخوردار باشد! قابلیت تنظیم نقاط مختلف نیز از دیگر ویژگی های صندلی گیمینگ Orange CHR22 محسوب می شود. با وجود بالشتک هایی که در قسمت های بالایی و انتهایی پشتی تعبیه شده نیز می توان گفت که با یکی از ارگونومیک ترین و راحت ترین صندلی های بازار روبرو هستیم. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از صندلی گیمینگ شرکت Meetion خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی صندلی گیمینگ میشن Orange CHR22

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ!

مهندسان خوش ذوق شرکت Meetion در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Orange CHR22 از یک روکش باکیفیت و نرم استفاده کرده اند. روکش های استفاده شده در این مدل صندلی از جنس چرم باکیفیت بوده تا کاربر پس از استفاده طولانی مدت از این صندلی با هیچ خستگی مواجه نشوند! در ضمن به منظور راحتی بیشتر و جلوگیری از خستگی ناشی از استفاده طولانی مدت از 2 عدد بالشتک نرم و باکیفیت نیز بهره برده است. بالشتک های استفاده شده در این مدل از صندلی گیمینگ به منظور پر کردن گودی کمر و استراحت دادن گردن اضافه شده است! این مدل صندلی با توجه به بهره مندی از طراحی که در اختیار دارد می تواند علاوه بر چندین برابر کردن زیبایی اتاق گیمینگ، هیجان و لذت انجام بازی های ویدئویی را نیز تا چند برابر خواهد کرد. شرکت میشن از فوم های مرغوبی نیز در طراحی این صندلی استفاده کرده است. فوم های استفاده شده نیز همانند روکش از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به جنس چرم PU+PVC می تواند مقاومت زیادی در برابر استفاده های زیاد از خود نشان دهد. جنس بدنه صندلی گیمینگ Orange CHR22 میشن نیز از مواد اولیه مرغوب بوده تا این اطمینان را به کاربر بدهد که با یک صندلی مرغوب و باکیفیت روبرو است! با توجه به سایز استاندارد 1300x730x500 میلی متری که این مدل صندلی دارد قادر به تحمل وزن 150 کیلوگرم خواهد بود! وزن 20 کیلوگرمی نیز می تواند راحتی حمل و نقل را برای شما به ارمغان بیاورد! قابلیت تنظیم دستگیره ها، پشتی و ارتفاع نیز از دیگر ویژگی های ساختاری صندلی گیمینگ Orange CHR22 میشن محسوب می شود!

بررسی صندلی گیمینگ میشن Orange CHR22

قابلیت تنظیم صندلی به صورت حرفه ای!

شرکت میشن به منظور ایجاد راحتی بیشتر برای کاربر در ساخت صندلی گیمینگ Orange CHR22 از قابلیت تنظیم قسمت های مختلف بهره برده است. از نمونه قسمت های قابل تنظیم می توان به پشتی آن اشاره کرد. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که در هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن تا 170 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. در ضمن شرکت میشن به منظور ایجاد این قابلیت از یک پیستون باکیفیت و جک گازی مخصوص بهره برده و برای تغییر سطح مقاومت پشتی از یک پیچ چرخان در قسمت زیرین صندلی استفاده کرده است. با استفاده از این پیچ قادر خواهید بود در هنگام تغییر دادن زاویه صندلی سطح مقاومت آن را نیز کم و یا زیاد کنید. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به قابلیت تنظیم دسته ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود در جهت های مختلف تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند.

بررسی صندلی گیمینگ میشن Orange CHR22

با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید از فشار وارده در بین بازو و آرنج را کاهش داده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید! از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی که شرکت Meetion در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Orange CHR22 استفاده کرده می توان به 5 چرخ استاندارد اشاره کرد که در قسمت زیرین آن تعبیه شده اند. چرخ های تعبیه شده همانند دیگر قسمت های صندلی از کیفیت بالا و استانداردهای لازم برخوردار بوده تا قادر باشد مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکل خاصی برای کاربر کارایی داشته باشد. چرخ های موجود با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کرده و از ارتعاشات جلوگیری کنند.

بررسی صندلی گیمینگ میشن Orange CHR22

تکیه گاه های کاربردی و استاندارد!

تکیه گاه ستون فقرات از ویژگی های طراحی شده صندلی گیمینگ Orange CHR22 محسوب می شود. طراحان شرکت Meetion جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. با توجه به بهره مندی از تکیه گاه ستون فقرات این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید! در ضمن طراحان میشن به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالشت نرم در قسمت بالایی صندلی نیز استفاده کرده است. بالش تعبیه شده در صندلی گیمینگ Orange CHR22 از فوم نرم ساخته شده و با توجه به ساختاری که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید! در ضمن بالش تعبیه شده در این مدل صندلی از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا کاربر برای تعویض آن با هیچ چالشی روبرو نشود! از ویژگی های انحصاری که شرکت میشن در طراحی و ساخت این مدل صندلی استفاده کرده است نیز می توان به استراحتگاه پا اشاره کرد. استراحت گاه موجود با توجه به ساختار کشویی که در اختیار دارد به کاربر این امکان را می دهد تا با قرار دادن پای خود بر روی آن از احساس راحتی و عدم احساس خستگی بهره مند شوند!

منبع: meetion