شرکت AGM که به تولید دستگاه های مقاوم و Rugged شهرت دارد، از جدیدترین محصول خلاقانۀ خود در چین رونمایی کرده است. این محصول جدید، یک تبلت اندرویدی با نام کامل AGM Pad P1 است و ویژگی های قابل توجهی دارد. از بدنه کاملاً مستحکم و نفوذ ناپذیر گرفته تا مشخصات سخت افزاری مناسب باعث شده تا این تبلت آینده درخشانی را در بازار پیش رو داشته باشد! بیایید به تبلت ای جی ام Pad P1 نگاه دقیق تری بیندازیم.

رونمایی شرکت AGM از تبلت 10.36 اینچی Pad P1

طراحی مستحکم، آشتی ناپذیر با شرایط محیطی سخت!

شرکت ای جی ام با رونمایی از تبلت PAD P1 تعهد خود را به تولید دستگاه های مقاوم و با دوام به بهترین شکل ممکن نشان داده است. کسانی که در شرایط محیطی سخت و نامساعد کار می کنند، می توانند به این تبلت اعتماد کامل داشته باشند. تبلت AGM Pad P1 استانداردهای IP68 و IP69K را دریافت کرده است و به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. حتی آب کاملاً جوش نیز بر روی این تبلت اثرگذار نیست! مقاومت در برابر آب جوش قابلیتی است که پیش از این در کمتر تبلتی دیده شده است!

قلب تپندۀ این مدل از تبلت AGM را تراشه مدیاتک Helio G99 تشکیل می دهد. این تراشه برای اجرای پردازش ها و محاسبات پیشرفته طراحی شده و از سرعت بالا و مصرف انرژی بهینه برخوردار است. در کنار این تراشه از 8 گیگابایت حافظه رم استفاده شده که عملکرد سریع و روان تبلت را در هنگام اجرای چند برنامه به صورت هم زمان تضمین می کند.

رونمایی شرکت AGM از تبلت 10.36 اینچی Pad P1

ظرفیت حافظه داخلی تبلت ای جی ام Pad P1 برابر با 256 گیگابایت است که برای ذخیره سازی انواع فایل (اسناد، فیلم، موزیک و...) و نصب انواع اپلیکیشن مناسب است. شما می توانید ظرفیت حافظه داخلی این گجت را تا 2 ترابایت هم ارتقا دهید!

صفحه نمایش تبلت AGM Pad P1 از سایز 10.36 اینچ بهره می برد و رزولوشن 1200x2000 پیکسل را ارائه می دهد. کیفیت تصویر بالای این صفحه نمایش به شما کمک می کند تا از تماشای ویدئو یا انجام بازی لذت بیشتری ببرید و طراحی های گرافیکی خود را به شکل حرفه ای تری انجام بدهید. از دیگر ویژگی های تبلت ای جی ام Pad P1 می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت به طور هم زمان و اسپیکرهای استریوی دوگانه اشاره کرد.

علی رغم اینکه تبلت ای جی ام Pad P1 برای استفاده در سخت ترین شرایط محیطی طراحی شده، اما بدنه نازک و ظریفی دارد و ظاهر آن با مدل های راگد زمخت و سنگین متفاوت است. به طور دقیق تر باید گفت که این تبلت تنها 9 میلی متر ضخامت دارد و با وزن 470 گرم راهی بازار شده است. این مشخصات فیزیکی برای یک تبلت Rugged فوق العاده است!

رونمایی شرکت AGM از تبلت 10.36 اینچی Pad P1

بر روی تبلت ای جی ام Pad P1 به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید 13 نصب است. به این ترتیب شما می توانید بر روی این تبلت مستحکم، از رابط کاربری مدرن اندروید 13 و امکانات متعدد و متنوع این سیستم عامل بهره مند شوید.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت تبلت ای جی ام AGM Pad P1 در حدود 199 دلار است که در سطح مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه است.

منبع: gizmochina