میزان تأثیرگذاری شما به عنوان فرد ارائه دهنده مطالب در جلسات کاری یا کلاس های آموزشی تا حد بسیار زیادی به تجهیزاتی که استفاده می کنید بستگی دارد. یکی از مهم ترین این تجهیزات، ویدئو پروژکتور است که کیفیت عملکرد آن به طور مستقیم بر روی کیفیت برگزاری جلسات و کلاس ها تأثیر دارد. پس باید در هنگام خرید پروژکتور حتماً به مشخصات کلیدی آن توجه داشته باشید. ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW4051 یکی از مدل هایی است که به طور اختصاصی برای این منظور طراحی شده و از روشنایی بسیار مطلوب 4000 لومن و رزولوشن ایده آل WXGA بهره می برد. با این پروژکتور می توانید با اعتماد به نفس کامل در جلسات شرکت کنید و توجه مخاطبان خود را به محتوای مورد نظرتان جلب نمایید.

پروژکتور مکسل MC-EW4051 از روشنایی 4000 لومن و رزولوشن WXGA بهره می برد؛ مشخصاتی ایده آل برای کلاس ها و جلسات!

کیفیت تصویر

یکی از مزیت های خرید پروژکتور مکسل MC-EW4051 کیفیت تصویر ایده آل آن است. این پروژکتور با بهره بردن از فناوری 3LCD، توانایی دستیابی به روشنایی 4000 لومن را دارد و حتی در اتاق های روشن و پر نور نیز کارایی دارد. همچنین این پروژکتور قادر به نمایش تصاویر با رزولوشن WXGA (1280x800) و نسبت تصویر 16:10 است و از نسبت کنتراست 20000:1 برخوردار است. پشتیبانی از عمق رنگ 8 بیت و توانایی پخش ویدئوهای HD 720p از دیگر مشخصات ویدیو پروژکتور مکسل MC-EW4051 در این زمینه است. با در نظر گرفتن تمام این موارد در کنار هم می توان از وضوح تصویر ایده آل این دستگاه به خصوص برای ارائه محتوا در محیط های آموزشی/ اداری اطمینان داشت.

مشخصات لامپ و لنز

شرکت مکسل در ویدئو پروژکتور MC-EW4051 از لامپ مدل DT02081 استفاده کرده است. این لامپ از نوع متال هالید است و 6000 ساعت (در حالت نرمال) عمر می کند. چنانچه پروژکتور خود را در حالت اکو مورد استفاده قرار دهید، طول عمر لامپ آن به 12500 ساعت هم می رسد. پس هزینه های نگهداری از این پروژکتور برای شما بسیار پایین خواهد بود.

در رابطه با لنز ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW4051 نیز باید گفت که این لنز از نسبت پرتاب 1.50-1.80:1 برخوردار است و تصاویری در سایز 30 تا 300 اینچ را ارائه می دهد. برای دستیابی به این میزان سایز تصویر، فاصله پروژکتور از پرده پروژکتور باید بین 1.2 تا 9.7 متر باشد. این پروژکتور به قابلیت هایی مانند زوم 1.2 برابر (دستی)، فوکوس دستی و تصحیح کیستون عمودی و افقی مجهز است و به شما در تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش کمک می کند. برای تنظیم گوشه ها و کناره های قاب تصویر نیز می توانید از ابزار Perfect Fit 2 استفاده نمایید.

پروژکتور مکسل MC-EW4051 از روشنایی 4000 لومن و رزولوشن WXGA بهره می برد؛ مشخصاتی ایده آل برای کلاس ها و جلسات!

مشخصات فیزیکی و پورت ها

ویدئو پروژکتور Maxell MC-EW4051 تنها 3.6 کیلوگرم وزن دارد و با ابعاد 90x350x260 میلی متر عرضه شده است. پس این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی کند و به سادگی می توان آن را جابجا نمود. پورت های این پروژکتور نیز شامل دو مینی جک ورودی صدا، یک ورودی RCA صدا، مینی جک خروجی صدا و کامپوزیت (RCA) می شود. همچنین این پروژکتور به 2 پورت HDMI، 2 ورودی 15 پین VGA، یک خروجی VGA، 2 پورت USB، شبکه و سریال مجهز است و از اتصال به انواع دستگاه ها پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW4051 دارای اسپیکر داخلی 16 وات است و صدایی قدرتمند را ارائه می دهد؛ به طوری که به خرید اسپیکر خارجی نیاز نخواهید داشت.

سایر امکانات و فناوری ها

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW4051 می توان به مورد زیر اشاره کرد:

* شبیه سازی DICOM: در این حالت، پروژکتور توانایی شبیه سازی تصاویر رادیولوژی و X-ray را دارد. این ویژگی فقط جنبه آموزشی دارد و اکیداً نباید برای تشخیص پزشکی مورد استفاده قرار گیرد.

* فناوری های اختصاصی ارتقای تصویر: این فناوری ها شامل Accentualizer (براق کردن تصویر)، HDCR (تنظیم کنتراست به صورت داینامیک) و Image Optimizer (بهینه سازی تصویر) می شوند.

* مصرف برق بهینه: ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW4051 از فناوری ImageCare بهره می برد که کیفیت تصویر را با بهینه ترین مصرف برق ارتقا می دهد. این دستگاه از حالت Saver هم پشتیبانی می کند که باعث کاهش روشنایی در مواقع عدم تغییر تصویر در مدت زمان مشخص می شود.

پروژکتور مکسل MC-EW4051 از روشنایی 4000 لومن و رزولوشن WXGA بهره می برد؛ مشخصاتی ایده آل برای کلاس ها و جلسات!

* کنترل تحت شبکه: با اتصال ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW4051 به شبکه های با سیم LAN می توانید از طریق یک کامپیوتر مرکزی به آن دسترسی داشته باشید.

* نمایش محتوای PC-Less: این امکان برایتان وجود دارد تا محتوای ذخیره شده بر روی فلش مموری USB را به صورت مستقیم (بدون نیاز به اتصال پروژکتور به کامپیوتر) توسط ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW4051 نمایش دهید.

منبع: justprojectors