ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW3551 به طور اختصاصی برای ارائه محتوا در جلسات کاری و کلاس های درسی طراحی شده است و یکی از مدل های کاربردی و خوش قیمت موجود در بازار است. این پروژکتور از رزولوشن WXGA، روشنایی 3800 لومن و نسبت کنتراست 20000:1 بهره می برد و تبحر خاصی در نمایش انواع محتوا (متن، نمودار، عکس و ویدئو) دارد. به طوری که شما می توانید با خیال راحت از آن در اتاق های کاملاً روشن استفاده کرده و به تصاویری شارپ، واضح و درخشان دست یابید.

اما یکی از ویژگی های ویدئو پروژکتور Maxell MC-EW3551 که کارایی آن را در محیط های مشارکتی مانند جلسات کاری افزایش داده، پورت های متعدد آن است. در ادامه این موضوع را دقیق تر بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

پروژکتور مکسل MC-EW3551

مجهز بودن ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW3551 به پورت های متعدد به شما این امکان را می دهد تا چند دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کنید. این ویژگی به خصوص در هنگام برگزاری جلسات کارایی بالایی پیدا می کند و امکان به اشتراک گذاری محتوا از چند دستگاه مختلف را ایجاد می کند. پورت های ویدئو پروژکتور مکسل مدل MC-EW3551 شامل موارد زیر می شوند:

  • دو پورت HDMI برای اتصال به لپ تاپ و انواع دستگاه های دیجیتال
  • دو پورت VGA برای اتصال به کامپیوتر و دستگاه های آنالوگ (یک پورت مشترک با خروجی مانیتور)
  • دو پورت USB شامل Type-A و Type-B
  • دو ورودی و یک خروجی صدا از نوع جک 3.5 میلی متری
  • پورت های اتصال به دستگاه پخش ویدئو
  • پورت های LAN (شبکه) و RS-232C (کنترل)

ویدیو پروژکتور مکسل MC-EW3551 در این حالت به شما این امکان را می دهد تا دستگاه های ورودی را نام گذاری کنید. به این ترتیب اگر چند دستگاه مختلف به پروژکتور متصل باشد، شما می توانید به هر دستگاه یک نام منحصر به فرد اختصاص دهید تا راحت تر آنها را شناسایی کنید.

اما بد نیست بدانید که ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW3551 در قالب شبکه های LAN نیز کارایی بالایی دارد و از امکانات حرفه ای در این زمینه بهره می برد. در این حالت شما می توانید از طریق یک کامپیوتر مرکزی به پروژکتور خود دسترسی داشته باشید و تنظیمات مختلفی را بر روی آن اعمال کنید. همچنین در این حالت امکان گزارش گیری از دستگاه، زمان بندی نمایش تصویر و ارسال پیام های هشدار برای شما وجود خواهد داشت.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور Maxell MC-EW3551 از قابلیت اتصال وایرلس هم پشتیبانی می کند. برای این منظور باید دانگل مدل USBWL5G را به صورت جداگانه خریداری کنید و آن را به پورت USB پروژکتور متصل نمایید. پس از آن می توانید با استفاده از اپلیکیشن Projector Quick Connection، انواع فایل را به صورت وایرلس با ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW3551 به نمایش بگذارید.

پروژکتور مکسل MC-EW3551

کیفیت تصویر مناسب با بهره بردن از فناوری های اختصاصی

علاوه بر پورت های کاربردی، ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW3551 کیفیت تصویر مناسبی را نیز ارائه می دهد و برای این منظور از یک سری فناوری های اختصاصی در آن بهره برده شده است. Accentualizer یکی از این فناوری ها است که باعث براق و شارپ شدن تصویر می شود و کیفیت نمایش سایه ها را ارتقا می دهد. در واقع این تکنولوژی سبب می شود تا تصویر خروجی پروژکتور به تصویر نمایش داده شده بر روی مانیتور و پنل های تخت شبیه باشد و درخشندگی بالایی پیدا کند. ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW3551 از فناوری HDCR2 و Image Optimizer هم برخوردار است و روشنایی و کنتراست تصویر را متناسب با سطح نور محیط به صورت خودکار تنظیم می کند. این فناوری ها کیفیت تصویر ایده آل این پروژکتور را تضمین می کنند و بر روی ارتقای طول عمر لامپ دستگاه نیز مؤثرند. لازم به ذکر است که لامپ ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW3551 در حالت نرمال تا 6000 ساعت و در حالت اکو تا 12500 ساعت نیازی به تعویض پیدا نمی کند و دوام بالایی دارد. همچنین در این پروژکتور از فیلتر هیبریدی با طول عمر 10000 ساعت استفاده شده است. پس هزینه های جانبی استفاده از این دستگاه برای شما فوق العاده پایین خواهد بود.

پروژکتور مکسل MC-EW3551

مجهز بودن به ابزار Perfect Fit 2 (برای تنظیم تصویر)، نمایش مستقیم محتوا از روی فلش USB، امکان کپی کردن تنظیمات از طریق فلش به یک پروژکتور دیگر و سایز تصویر 300 اینچ سایر ویژگی های کلیدی ویدئو پروژکتور مکسل MC-EW3551 را تشکیل می دهند.

منبع: projectorcentral