هواوی رسماً تبلت MatePad Pro 13.2 را به بازار معرفی کرده است. این گجت 13.2 اینچ سایز دارد و به بزرگترین تبلت تاریخ هواوی تبدیل شده است! علاوه بر صفحه نمایش بزرگ، MatePad Pro 13.2 دارای ویژگی های جذاب دیگری هم هست که از میان آنها می توان به قابلیت تشخیص چهره سه بعدی، پشتیبانی از فناوری اتصال StarLight و دوربین دو گانه اشاره کرد. دوست دارید با این تبلت بیشتر آشنا شوید؟! با ما تا انتهای متن همراه باشید.

MatePad Pro 13.2 بزرگترین تبلت هواوی

مشخصات کلیدی تبلت هواوی MatePad Pro 13.2

پوستر رسمی معرفی تبلت هواوی میتپد پرو 13.2 نشان می دهد که این تبلت بدنۀ باریک و احتمالاً سبکی دارد و ضخامت قاب اطراف صفحه نمایش آن فوق العاده کم است. با توجه به اینکه صفحه نمایش این تبلت 13.2 اینچ سایز دارد، ضخامت بسیار کم قاب اطراف آن باعث می شود تا فضای زیادی برای کار کردن با تبلت در اختیار داشته باشید. به این ترتیب قطعاً MatePad Pro 13.2 استاندارد جدیدی را در صنعت تولید تبلت در زمینه «نسبت صفحه نمایش به بدنه» (screen-to-body ratio) وضع خواهد کرد.

با توجه به سایز بزرگ تبلت هواوی MatePad Pro 13.2 می توان انتظار داشت که بر روی پنل پشتی آن شاهد تعبیۀ دو دوربین باشیم. همچنین در این بخش سخت افزاری مشابه با قطعات 3D ToF قرار دارد که امکاناتی مانند تشخیص چهره سه بعدی، پرداخت از طریق تشخیص چره و تشخیص حرکات دست بر روی هوا را به تبلت اضافه می کنند. به این ترتیب بدون دخالت دست می توانید با این تبلت کار کنید.

MatePad Pro 13.2 بزرگترین تبلت هواوی

بر اساس اخبار غیر رسمی، تبلت هواوی MatePad Pro 13.2 به احتمال زیاد از چیپست Kirin 9000s قدرت می گیرد. هواوی از این چیپست در گوشی های سری Mate 60 و مدل تاشوی Mate X5 نیز استفاده کرده است.

در پوستر رسمی هواوی (که آن را در بالا هم مشاهده می کنید)، لوگوی NearLink هم دیده می شود. این لوگو به فناوری اتصال StarLight اشاره دارد که به تازگی معرفی شده است. این فناوری در زمینه اتصال وایرلس کوتاه برد کاربرد دارد و قدرت بلوتوث و وای فای را با هم تلفیق می کند. فناوری StarLight مزایای متعددی را با خود به همراه دارد که از میان آنها می توان به کاهش مصرف انرژی تا 60 درصد، 6 برابر سرعت بالاتر و کاهش زمان تأخیر تا 30 برابر اشاره کرد! همچنین این فناوری در مقایسه با استانداردهای وایرلس فعلی، با شبکه های متنوع تری سازگاری دارد و طیف وسیع تری از دستگاه ها می توانند از آن بهره ببرند.

MatePad Pro 13.2 بزرگترین تبلت هواوی

این طور که به نظر می رسد، تبلت MatePad Pro 13.2 از یک قلم لمسی جدید پشتیبانی می کند. به لطف تکنولوژی StarLight، ارتباط بین این قلم لمسی جدید با تبلت با زمان تأخیر فوق العاده پایینی انجام می شود. به این ترتیب در هنگام یادداشت یا رسم شکل بر روی این تبلت، حسی شبیه به استفاده از کاغذ و خودکار (از لحاظ سرعت درج مطالب) به شما دست می دهد. تبلت هواوی MatePad Pro 13.2 از قابلیت شارژ وایرلس نیز پشتیبانی می کند. در حال حاضر قیمت این تبلت جدید هنوز به طور دقیق اعلام نشده است.

منیع: gizmochina