میکروفون لاجیتک Yeti GX USB با مجموعه ای از امکانات جذاب از راه رسیده است! این میکروفون یو اس بی جدید با بهره بردن از قابلیت نورپردازی RGB، حال و هوایی با نشاط و شاداب به میز کامپیوتر شما می دهد و زیبایی سیستم شما را دو چندان می کند! همچنین این میکروفون از جدیدترین دستاوردهای لاجیتک برخوردار است و یک گزینه ایده آل برای گیمرها، استریمرها و تولید کنندگان محتوا به شمار می آید. دوست دارید با میکروفون لاجیتک Yeti GX USB بیشتر آشنا شوید؟! ادامه متن را از دست ندهید!

بررسی میکروفون جدید لاجیتک Yeti GX USB

میکروفون لاجیتک Yeti GX از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل می شود و به یک پایه مستحکم مجهز است. این میکروفون از نوع سوپر کاردیود است و از قابلیت تشخیص صدای یک سویه پشتیبانی می کند. به این ترتیب میکروفون جدید لاجیتک قادر است تا بر روی صداهایی که از جلوی آن انتشار می یابند تمرکز کند و بر روی منبع صداهای پشت خود اشرافی ندارد.

شما می توانید میکروفون لاجیتک Yeti GX USB را به گونه ای تنظیم کنید که صداهای پس زمینۀ موجود در محیط را نادیده بگیرد و آنها را از صدای خروجی خود حذف کند. توجه داشته باشید که با توجه به یک سویه بودن این میکروفون چنانچه جای خود را از مقابل آن تغییر دهید یا از آن دور شوید، صدایتان به سرعت محو می شود. به طور کلی میکروفون لاجیتک Yeti GX USB را می توان با مدل Shure SM7 هم رده دانست.

بررسی میکروفون جدید لاجیتک Yeti GX USB

میکروفون لاجیتک Yeti GX USB در دو بخش بر روی بدنۀ خود به لامپ های LED RGB مجهز شده است. این لامپ ها به صورت دایره ای دور تا دور قسمت پایینی بدنۀ این میکروفون قرار گرفته اند و بخش دیگر به پشت لوگوی لاجیتک در کنارۀ بدنه مربوط می شود. شما می توانید افکت ها و رنگ های مختلفی را برای نورپردازی RGB این میکروفون انتخاب کنید. لازم به ذکر است که یک نوار LED کوچک نیز بر روی دکمه چرخان تنظیم صدای میکروفون Yeti GX تعبیه شده است که با رنگ های آبی و قرمز روشن می شود و شما را از وضعیت میوت بودن یا نبودن میکروفون مطلع می کند.

زمانی که دکمه چرخان تنظیم صدای این گجت را فشار دهید، قفل صدای هوشمند (Smart Audio Lock) آن فعال می شود. لاجیتک عنوان کرده است که این قابلیت به حفظ حریم خصصوصی کاربر کمک زیادی می کند و در صورت فعال بودن، صدای موجود در محیط را کاملاً حذف می کند.

بررسی میکروفون جدید لاجیتک Yeti GX USB

میکروفون لاجیتک Yeti GX USB در ضبط صداهای بلند و خفیف عالی می کند. برای این منظور این میکروفون به یک محدود کنندۀ آنالوگ مجهز شده است که باعث می شود تا صداهایی که بیش از حد بلند هستند، با شدت مناسب و معمولی ضبط شوند. همچنین یک تقویت کننده برای ضبط صداهای خفیف برای این میکروفون در نظر گرفته شده است.

در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که لاجیتک در بسته بندی میکروفون Yeti GX یک کابل تبدیل USB-C به USB-A را نیز قرار داده است. شما می توانید این گجت را به راحتی به بوم های استاندارد میکروفون هم متصل کنید و از آن در سناریوهای مختلف استفاده نمایید. قیمت میکروفون لاجیتک Yeti GX USB برابر با 149 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina