از سبک ترین و قابل حمل ترین ماوس های تولید شده در بازار می توان به ماوس بی سیم لاجیتک مدل M187 Mini Wireless اشاره کرد! لاجیتک این مدل از ماوس خود را برای استفاده کاربرانی تولید کرده که جهت انجام کارهای روزانه خود از لپ تاپ استفاده می کنند. این مدل ماوس علاوه بر وزن سبک از ابعاد جمع و جور نیز برخوردار بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا برای حمل و نقل با هیچ چالشی روبرو نشود! در ضمن با توجه به بی سیم بودن این ماوس کوچک و قابل حمل لاجیتک و قابلیت برخورداری از فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتزی کاربر از آزادی عمل بیشتری بهره مند شده و قادر به کنترل لپ تاپ خود از راه دور نیز خواهد بود. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های مهمی که در ساخت M187 Mini Wireless مورد استفاده قرار گرفته است می توان به باتری قدرتمند (AAA)، سنسور Optical، گیرنده نانو (دانگل USB) و قابلیت سازگاری با انواع سیستم عامل (ویندوز، مک، Chrome OS و لینوکس) اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از ماوس شرکت Logitech خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

M187 Mini Wireless، از فوق سبک ترین ماوس های بی سیم برند لاجیتک!

ماوس بی سیم فوق سبک و کوچک!

وزن و ابعاد مناسب از ویژگی های برتری است که لاجیتک در طراحی ماوس بی سیم M187 Mini Wireless مورد استفاده قرار داده است. این ویژگی باعث می شود تا کاربر برای حمل و نقل ماوس با هیچ گونه چالشی روبرو نشده و قادر به جابجایی آن درون کیف و یا حتی جیب های خود باشد! طبق اعلام سایت اصلی شرکت لاجیتک این مدل ماوس از ابعادی برابر با 31.8x49.4x81.9 میلی متر و وزنی برابر با 51.9 گرم برخوردار است! M187 Mini Wireless برخلاف ویژگی های یاد شده از بدنه ای کاملا مستحکم برخوردار بوده و با توجه به مواد اولیه مرغوب استفاده شده در ساخت آن می توان گفت که قادر است در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی از خود نشان دهد! در ضمن شرکت لاجیتک جهت پوشش سلیقه بیشتر کاربران این مدل از ماوس خود را در 3 رنگ آبی، رز گلد و فیروزه ای طراحی کرده تا کاربر نسبت به سلیقه و سیستم کامپیوتری خود اقدام به انتخاب یکی از آن ها کند! کلیدهای تعبیه شده در ماوس بی سیم M187 Mini Wireless نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند مقاومت بالایی از خود نشان دهند. سنسور حساس از نوع اپتیکال از ویژگی های مثبت و مهم این مدل ماوس محسوب شده که در قسمت زیرین آن تعبیه شده است. در ضمن لاجیتک در طراحی این مدل ماوس از 3 عدد کلید (کلید چپ و راست به همراه اسکرول) استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده با وجود کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند مدت زمان زیادی را بدون هیچ گونه مشکل و چالش خاصی به کارکرد خود ادامه دهند!

M187 Mini Wireless، از فوق سبک ترین ماوس های بی سیم برند لاجیتک!

دارای فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و باتری قدرتمند!

شرکت Logitech جهت برقراری ارتباط ماوس بی سیم M187 Mini Wireless از فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتزی استفاده کرده است. ماوس هایی که از شبکه بی سیم به منظور برقراری ارتباط استفاده می کنند به دلیل راحتی استفاده استقبال بیشتری شده است! کاربر با استفاده از دانگل موجود در کنار ماوس و متصل کردن آن به دستگاه های مد نظر خود می تواند اقدام به برقراری ارتباط کند! از قابلیت های دانگل می توان به اتصالی بی نقص و امن در میان ماوس و دستگاه های دیگر برای کاربر اشاره کرد. لازم به ذکر است که سیستم بی سیم استفاده شده در ماوس بی سیم M187 Mini Wireless لاجیتک قابلیت پوشش دادن محدوده ای به اندازه 10 متر را در اختیار دارد! در ضمن به دلیل قابلیت Plug & Play دانگل موجود این امکان به کاربر داده می شود تا بدون نصب نرم افزار و یا تنظیمات خاص اقدام به استفاده از ماوس کند! شرکت لاجیتک به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد کاربر هنگام انجام کارهای روزمره از حسگر اپتیکال استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماس بی سیم M187 Mini Wireless از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 1000DPI برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود در هنگام انجام کارها را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد!

M187 Mini Wireless، از فوق سبک ترین ماوس های بی سیم برند لاجیتک!

لازم به ذکر است که طراحان شرکت لاجیتک با توجه به برقراری اتصال به صورت بی سیم از یک باتری قلمی از نوع AAA در ماوس بی سیم M187 Mini Wireless استفاده کرده اند. باتری تعبیه شده در این مدل ماوس با توجه به قدرتی که در اختیار دارد، قادر است شارژدهی تا 6 ماه را برای کاربر به ارمغان بیاورد! در ضمن لاجیتک در طراحی این مدل ماوس از 3 عدد کلید (کلید چپ و راست و اسکرول) کردن ماوس استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده با وجود کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند مدت زمان زیادی را بدون هیچ گونه مشکل و چالش خاصی به کارکرد خود ادامه دهند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل ماوس شرکت لاجیتک با توجه به بهره مندی از دانگل USB قادر به سازگاری با انواع سیستم عامل خواهد بود. سیستم عامل های قابل سازگار با ماوس بی سیم M187 Mini Wireless شامل Windows, Mac, Chrome OS, Linux می شود!

منبع: logitech