K400 PLUS از کیبوردهای محبوب شرکت لاجیتک بوده که از قابلیت متصل شدن به صورت بی سیم بهره مند است. این مدل کیبورد به لطف برخورداری از دانگل USB و فرکانس 2.4 گیگاهرتزی می تواند پایدارترین و بی نقص ترین ارتباط را برای کاربر به ارمغان بیاورد. طراحان خوش ذوق لاجیتک بر روی این مدل کیبورد از یک تاچ پد حساس با ابعاد مناسب استفاده کرده اند تا کاربر بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی جهت تهیه ماوس به استفاده از سیستم خود بپردازد. با این ویژگی می توان گفت که کاربر با متصل کردن کیبورد بی سیم K400 PLUS می تواند بدون کابل های اضافی و با آزادی عمل بیشتری اقدام به گشت و گذار در میان صفحات وب پرداخته و یا کنترل نرم افزار و ... را در دست بگیرد. از ویژگی های مثبت این مدل کیبورد می توان به قابلیت سازگاری با انواع تجهیزات سرگرمی (کنسول و ...) اشاره کرد. این قابلیت می تواند نیاز اکثر کاربران را برطرف کند! کلیدهای میانبر و پرکاربرد زیادی نیز به صورت اختصاصی بر روی کیبورد بی سیم K400 PLUS لاجیتک تعبیه شده تا کاربر بدون انجام کارهای اضافی اقدام به کنترل سیستم مد نظر خود کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این کیبورد بی سیم خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

K400 PLUS لاجیتک، تلفیق ماوس و کیبورد!

طراحی و ساخت کیبورد بیسیم لاجیتک مدل K400 PLUS!

ابعاد 139.9x354.3x23.5 میلی متری به همراه وزن 390 گرمی از نمونه ویژگی های مثبتی است که طراحان شرکت لاجیتک در ساخت کیبورد بی سیم K400 PLUS استفاده کرده اند. این مدل کیبورد با توجه به ابعاد و وزن مناسب می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای کسانی باشد که ویژگی های ذکر شده برایشان از اهمیت بالاتری برخوردار هستند. ابعاد جمع و جور و قابلیت اتصال به صورت بی سیم می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بدون محدودیت (محدودیت های حرکتی و انتقالی) از کیبورد استفاده کنند. در ضمن با توجه به قدرت شبکه بی سیم که قادر به پوشش محدوده 10 متری است می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. در قسمت راست این مدل کیبورد شاهد اضافه شدن تاچ پد به همراه کلیدهای چپ و راست هستیم که به منظور بی نیاز کردن کاربر جهت تهیه ماوس اضافه شده است. کلیدهای میانبر نیز از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل از کیبورد محسوب می شود. این کلیدها می توانند به کاربر این امکان را بدهند تا بدون انجام حرکات و فشردن کلیدهای اضافی اقدام به قطع و وصل، کم و زیاد کردن صدا، کنترل مالتی مدیا و ... کند. شرکت لاجیتک در ساخت بدنه این مدل کیبورد نیز از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده کرده است. مواد اولیه استفاده شده در بدنه این مدل کیبورد با توجه به کیفیتی که در اختیار دارد قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاعات مقاومت زیادی داشته باشد!

طراحی و ساخت کیبورد بیسیم لاجیتک مدل K400 PLUS!

ترکیب صفحه کلید و تاچ پد!

طراحان خوش ذوق و ماهر شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت کیبورد بی سیم K400 PLUS از یک تاچ پد اختصاصی استفاده کرده اند. لاجیتک تاچ پد را با هدف ایجاد حس استفاده از لپ تاپ و بی نیاز کردن کاربر از تهیه ماوس جداگانه و صرف هزینه های اضافی بر روی کیبورد طراحی کرده است. از ویژگی های تاچ پد اضافه شده بر روی این مدل کیبورد می توان به ابعاد مناسب 76x47 میلی متری و حساسیت بالا اشاره کرد. حساسیت بالا باعث می شود تا کاربر بدون چالش خاصی به استفاده از نرم افزارها و گذراندن اوقات خود در صفحات وب بپردازد. شرکت Logitech به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم و مدیای در حال پخش از کلیدهای متعددی استفاده کرده است. کلیدهای اختصاصی تعبیه شده در کیبورد بی سیم K400 PLUS لاجیتک شامل 1 دکمه اختصاصی به منظور وصل و قطع کامل صدا، 2 کلید دیگر جهت کم و زیاد کردن میزان صدا می شود. از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در کیبورد بی سیم K400 PLUS لاجیتک می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. کلیدهای مالتی مدیا نیز شامل 2 کلید به منظور هدایت کردن مدیای در حال پخش به فایل قبلی و بعدی و 1 کلید دیگر نیز جهت توقف و یا پخش مدیا می شود. از دیگر کلیدهای میانبر می توان کلیدهای ترکیبی اشاره کرد که طراحان خوش ذوق آن را بر روی کلیدهای F1 تا F8 اضافه کرده اند. کلیدهای ذکر شده دارای عملکرد دوگانه هستند و برای فعال کردن آن ها می بایست از کلید ترکیبی FN استفاده کنید. باتری های پرقدرت نیز از دیگر ویژگی های کیبورد بی سیم K400 PLUS محسوب می شود. باتری تعبیه شده در این مدل کیبورد با توجه به قابلیت مصرف بهینه انرژی قادر است برای مدت خیلی طولانی (تا 18 ماه) کارایی داشته باشد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر بدون نیاز به تعویض باتری و صرف هزینه های اضافی اقدام به استفاده از کیبورد کند!

K400 PLUS لاجیتک، تلفیق ماوس و کیبورد!

سیستم پیشرفته بی سیم!

Logitech به منظور افزایش آزادی عمل هنگام استفاده از فناوری بی سیم جهت متصل شدن استفاده کرده است! این فناوری با توجه به فرکانس 2.4 گیگاهرتزی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا بدون چالش و نگرانی بابت تاخیر در ارسال دستورات و یا حتی تداخل امواج اقدام به استفاده از کیبورد کند. شرکت لاجیتک جهت متصل کردن کیبورد خود به دستگاه های مختلف از یک دانگل USB استفاده کرده است. دانگل استفاده شده از ابعاد کوچکی برخوردار بوده و با متصل کردن آن به دستگاه مد نظر می تواند اقدام به برقراری ارتباط کنید! با این ویژگی می توان گفت که کاربر برای متصل شدن به دستگاه های مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد! به دلیل بی سیم بودن و برد 10 متری فناوری استفاده شده در این مدل کیبورد آزادی عمل بیشتری نصیب کاربر خواهد شد! در ضمن کاربر قادر به متصل شدن همزمان به 5 دستگاه دیگر نیز بوده و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی نیز از کلید روشن و خاموش در کیبورد بی سیم K400 PLUS استفاده شده است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از کیبورد شرکت لاجیتک قابلیت سازگاری با انواع سیستم عامل ها را داشته و شما با توجه به برخورداری از نرم افزار اختصاصی می توانید اقدام به شخصی سازی عملکرد کلیدهای کیبورد کنید!

منبع: logitech