از جمع و جورترین کیبوردهای تولید شدت توسط شرکت Logitech می توان به مدل K360 بی سیم اشاره کرد! لاجیتک قابلیت های زیادی در طراحی و ساخت این مدل از کیبورد خود استفاده کرده تا کاربر هنگام استفاده از آن با کمبودی مواجه نشود! قابلیت های استفاده شده در کیبورد بی سیم K360 شامل کلیدهای اختصاصی جهت کنترل مدیای در حال پخش و ...، فناوری بی سیم پیشرفته با فرکانسی برابر با 2.4 گیگاهرتز، برخورداری از قابلیت Plug and Play، فاصله مناسب قرار گیری کلیدها و ... می شود. این مدل کیبورد از یک باتری پرقدرت نیز برخوردار بوده تا کاربر بدون نگرانی بابت اتمام شارژدهی اقدام به استفاده از آن کند. به منظور برقراری ارتباط با دستگاه های مختلف نیز از یک گیرنده کوچک استفاده شده تا کاربر برای متصل شدن با دستگاه مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نشود. برد 10 متری فناوری بی سیم استفاده شده در کیبورد بی سیم K360 نیز این امکان را به کاربر می دهد تا در هر گوشه از اتاق به استفاده از کیبورد بپردازد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد شرکت لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K360، مناسب برای فضای کوچک!

کیبورد logitech k360: جمع و جور و ارگونومیک!

ابعاد کوچک و جمع و جور را می توان یکی از ویژگی های مثبتی حساب کرد که شرکت Logitech در ساخت کیبورد بی سیم K360 از آن بهره برده است. ابعاد طراحی شده این مدل کیبورد برابر با 156x380x25 میلی متر است. ابعاد این کیبورد فضای زیادی از میز کارتان اشغال نکرده و با توجه به وزن سبک 480 گرمی که در اختیار دارد حمل و نقل آسان را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. لازم به ذکر است که این مدل کیبورد برخلاف ابعاد جمع و جوری که دارد، مجهز به کلیدهای متعدد زیادی است. لاجیتک در طراحی و ساخت این مدل کیبورد از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده است. این ویژگی باعث می شود تا کیبورد برای استفاده طولانی بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. کلیدهایی که بر روی این کیبورد استفاده شده دارای فرم ظاهری مربعی شکل بوده و از ضخامت مناسبی برخوردار هستند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام تایپ و با هر ضربه خود حس رضایت بخشی داشته باشد! حروف نیز با استفاده از فناوری لیزر بر روی کلیدها حک شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر از خوانایی بهتری نیز برخوردار باشند. در قسمت بالایی کیبورد نیز شاهد لوگوی لاجیتک هستیم که به صورت بزرگ و برجسته حک شده تا بتواند نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند!  کلیدهای میانبر و کلیدهای ترکیبی (کلیدهای دارای عملکرد دوگانه که با ترکیب کلید FN فعال می شوند) نیز از دیگر ویژگی هایی است که شرکت لاجیتک در ساخت کیبورد بی سیم K360 مورد استفاده قرار داده است. این کلیدها شامل کلید روشن خاموش، کنترل میزان صدا به همراه قطع کامل صدا و کنترل مدیا می شود.

کیبورد logitech k360: جمع و جور و ارگونومیک!

کیبورد بی سیم K360 لاجیتک با کلیدهای میانبر و باتری پرقدرت!

شرکت Logitech به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم و مدیای در حال پخش از کلیدهای متعددی استفاده کرده است. کلیدهای اختصاصی تعبیه شده در کیبورد بی سیم K360 لاجیتک شامل 1 دکمه اختصاصی به منظور وصل و قطع کامل صدا، 2 کلید دیگر جهت کم و زیاد کردن میزان صدا می شود. از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در کیبورد بی سیم K360 لاجیتک می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. کلیدهای مالتی مدیا نیز شامل 2 کلید به منظور هدایت کردن مدیای در حال پخش به فایل قبلی و بعدی و 1 کلید دیگر نیز جهت توقف و یا پخش مدیا می شود. از دیگر کلیدهای میانبر می توان کلیدهای ترکیبی اشاره کرد که طراحان خوش ذوق آن را بر روی کلیدهای F1 تا F12، کلید HOME، کلید END، کلید PgUp و کلید PgDn اضافه کرده اند. کلیدهای ذکر شده دارای عملکرد دوگانه هستند و برای فعال کردن آن ها می بایست از کلید ترکیبی FN استفاده کنید. باتری پرقدرت نیز از دیگر ویژگی های کیبورد بی سیم K360 محسوب می شود. باتری تعبیه شده در این مدل کیبورد با توجه به قابلیت مصرف بهینه انرژی قادر است برای مدت خیلی طولانی (تا 3 سال) کارایی داشته باشد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر بدون نیاز به تعویض باتری و صرف هزینه های اضافی اقدام به استفاده از کیبورد کند!

کیبورد بی سیم K360 لاجیتک با کلیدهای میانبر و باتری پرقدرت!

سیستم پیشرفته بی سیم!

Logitech به منظور افزایش آزادی عمل هنگام استفاده از فناوری بی سیم جهت متصل شدن استفاده کرده است! این فناوری با توجه به فرکانس 2.4 گیگاهرتزی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا بدون چالش و نگرانی بابت تاخیر در ارسال دستورات و یا حتی تداخل امواج اقدام به استفاده از کیبورد کند. شرکت لاجیتک جهت متصل کردن کیبورد خود به دستگاه های مختلف از یک دانگل USB استفاده کرده است. دانگل استفاده شده از ابعاد کوچکی برخوردار بوده و با متصل کردن آن به دستگاه مد نظر می تواند اقدام به برقراری ارتباط کنید! با این ویژگی می توان گفت که کاربر برای متصل شدن به دستگاه های مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد! به دلیل بی سیم بودن و برد 10 متری فناوری استفاده شده در این مدل کیبورد نیز آزادی عمل بیشتری نصیب کاربر خواهد شد!

منبع: logitech