از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر سیمی و بی سیم می توان به Logitech اشاره کرد. محصولات بی سیم این شرکت شامل انواع مختلف ماوس، کیبورد، هدست، اسپیکر، گیم پد و ... می شود! استفاده از محصولات بی سیم مزیت های خاص خود را دارد. به عنوان مثال و امکان جابجایی و امکان فاصله گرفتن از سیستم مد نظر از نمونه ویژگی های محصولات بی سیم محسوب می شود. کیبورد بی سیم K270 یکی از محصولات بی سیم شرکت لاجیتک محسوب شده و با توجه به برخورداری از تکنولوژی ارتباط بی سیم با فرکانس 2.4GHz می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا قادر به استفاده از کیبورد تا فاصله 10 متری از سیستم باشد! در ضمن این مدل کیبورد با کمک دانگل USB قادر به متصل شدن خواهد بود. دیگر ویژگی های مهم کیبورد بی سیم K270 لاجیتک نیز شامل باتری قدرتمند، برخورداری از کلیدهای اختصاصی جهت کنترل انواع محتوا (ایمیل، مدیای در حال پخش و ...)، قابلیت مقاومت در برابر قطرات آب و ... می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد شرکت Logitech خواهیم پرداخت، پس لطفا با ما همراه باشید!

آشنایی با کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K270

طراحی و ساخت کیبورد بیسیم Logitech K270!

شرکت لاجیتک در ساخت کیبورد بی سیم K270 از ابعاد استانداردی برابر با 149x441.5x18 میلی متر استفاده کرده تا فضای زیادی از میز اشغال نکرده و با توجه به وزن مناسب 489 گرمی که در اختیار دارد امکان حمل و نقل آسان را نیز برای شما فراهم کند. شرکت Logitech جهت راحتی بیشتر کاربر در زیر این مدل کیبورد از 2 عدد پایه نیز استفاده کرده است. کاربر با استفاده از این پایه قادر خواهد بود سطح قرارگیری و ارتفاع کیبورد را بر حسب راحتی و سلیقه خود تنظیم کند. با وجود این قابلیت می توان گفت هنگام استفاده از این کیبورد بی سیم لاجیتک فشار کم تری به دست کاربر وارد خواهد شد. از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل از کیبورد می توان به ساختار محکم آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا کیبورد بتواند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد! از ویژگی های مهمی که شرکت لاجیتک در ساخت این مدل از کیبورد خود مورد استفاده قرار داده است می توان به مقاومت بالای آن در برابر نفوذ آب اشاره کرد. این ویژگی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بدون نگرانی بابت آسیب دیدگی به نوشیدن مایعات بپردازد! لاجیتک در طراحی این مدل کیبورد از کلیدهای متعددی همچون کلیدهای دسترسی به ایمیل، کلیدهای کنترل کننده رسانه و ... در قسمت بالایی کیبورد استفاده کرده تا کاربر هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی بدون انجام دادن کارهای اضافی و غیر ضروری بتواند آن ها را کنترل کند. با توجه به بی سیم بودن کیبورد K270 لاجیتک دیگر خبری از کابل دردسر ساز نبوده و شلوغی روی میز دیگر وجود نخواهد داشت!

طراحی و ساخت کیبورد بیسیم Logitech K270!

سیستم پیشرفته بی سیم و کلیدهای میانبر!

Logitech به منظور افزایش آزادی عمل هنگام استفاده از فناوری بی سیم جهت متصل شدن استفاده کرده است! این فناوری با توجه به فرکانس 2.4 گیگاهرتزی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا بدون چالش و نگرانی بابت تاخیر در ارسال دستورات و یا حتی تداخل امواج اقدام با استفاده از کیبورد کند. شرکت لاجیتک جهت متصل کردن کیبورد خود به دستگاه های مختلف از یک دانگل USB استفاده کرده است. دانگل استفاده شده از ابعاد کوچکی برخوردار بوده و با متصل کردن آن به دستگاه مد نظر می توانید اقدام به برقراری ارتباط کنید! با این ویژگی می توان گفت که کاربر برای متصل شدن به دستگاه های مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد! به دلیل بی سیم بودن و برد 10 متری فناوری استفاده شده در این مدل کیبورد آزادی عمل بیشتری نصیب کاربر خواهد شد! شرکت Logitech به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم و مدیای در حال پخش از کلیدهای متعددی استفاده کرده است. کلیدهای اختصاصی تعبیه شده در کیبورد بی سیم K270 لاجیتک شامل 1 دکمه اختصاصی به منظور وصل و قطع کامل صدا و 2 کلید دیگر جهت کم و زیاد کردن میزان صدا می شود.

آشنایی با کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K270

از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در کیبورد بی سیم K270 لاجیتک می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. کلیدهای مالتی مدیا نیز شامل 1 کلید به منظور توقف و یا پخش مدیا می شود. کلید HOME، کلید ایمیل، کلید ماشین حساب و کلید پاور سیستم نیز از دیگر کلیدهای این کیبورد محسوب می شود. باتری پرقدرت نیز از دیگر ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در این مدل از کیبورد شرکت لاجیتک محسوب می شود. باتری تعبیه شده در این مدل کیبورد با توجه به قابلیت مصرف بهینه انرژی قادر است برای مدت خیلی طولانی (تا 18 ماه) کارایی داشته باشد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر بدون نیاز به تعویض باتری و صرف هزینه های اضافی اقدام به استفاده از کیبورد کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد بی سیم K270 لاجیتک با توجه به کلیدهای باکیفیتی که در اختیار دارد می تواند طول عمر 5 میلیون ضربه ای را به همراه داشته باشد!

منبع: logitech