استفاده از ماوس های حرفه ای و رده بالا می تواند لذت انجام بازی های ویدئویی را تا چندین برابر بیشتر کند. از دیگر امکاناتی که ماوس های رده بالا در اختیار کاربر قرار می دهد نیز می توان به قرار گرفتن یک قدم جلوتر از دشمن و تضمین پیروزی اشاره کرد. از نمونه ماوس های رده بالایی که با هدف رفع نیاز گیمرهای حرفه ای تولید شده می توان به مدل G903 LightSpeed اشاره کرد. این مدل ماوس توسط شرکت معتبر و مشهور Logitech طراحی و تولید شده است. لاجیتک در ساخت این مدل ماوس از ویژگی ها و امکانات متعددی همچون فناوری سیستم بی سیم LightSpeed، پیشرفته ترین سنسور، باتری قدرتمند با قابلیت شارژ به صورت بی سیم، نورپردازی و کلیدهای متعدد با قابلیت برنامه ریزی استفاده کرده است. در ضمن با استفاده از این مدل ماوس می توانید بدون چالش خاص به سیسم عامل های کوناگونی نیز متصل شوید. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ G903 LightSpeed لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس گیمینگ G903 LightSpeed، از محصولات حرفه ای لاجیتک!

جذاب و دوست داشتنی!

ماوس های گیمینگ شرکت Logitech با توجه به طراحی ارگونومیک و کیفیت بالایی که در اختیار دارند مورد توجه گیمرهای زیادی در سراسر جهان قرار گرفته اند. ماوس گیمینگ G903 LightSpeed نیز از قائله مستثنی نبوده و در ساخت آن نیز از مرغوب ترین مواد اولیه و طراحی ارگونومیک استفاده شده است. طراحی ارگونومیک این امکان را به کاربر می دهد تا بدون چالش خاصی اقدام به استفاده طولانی مدت از ماوس کند! کیفیت بالای ماوس نیز باعث می شود تا عمر ماوس با افزایش روبرو شده و حتی در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد! طراحان این مدل ماوس از 11 کلید مختلف در ساخت ماوس گیمینگ G903 LightSpeed استفاده کرده اند و با توجه به قابلیت برنامه ریزی این امکان را به شما می دهد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی با چالش خاصی روبرو نشوید! لازم به ذکر است که این ماوس از وزن مناسب 110 گرمی و از ابعادی برابر با 130x67x40 میلی متر برخوردار است. با توجه به رنگ مشکی مات و نورپردازی حرفه ای که در طراحی این مدل ماوس استفاده شده می توان گفت که با یکی از شیک ترین و زیباترین ماوس های گیمینگ در بازار روبرو هستیم. نورپردازی موجود در ماوس گیمینگ G903 LightSpeed می شود تا کاربر علاوه بر به دست آوردن تجربه هیجان انگیز، قادر به زیبا سازی سیستم گیمینگ خود شود!

ماوس گیمینگ G903 LightSpeed، از محصولات حرفه ای لاجیتک!

مجهز به فناوری LightSpeed و سنسور پیشرفته!

شرکت لاجیتک به منظور بهره مندی کاربر از آزادی عمل، جلوگیری از خرابی زود هنگام و راحتی زیاد در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم G903 LightSpeed از فناوری وایرلس LightSpeed بهره برده است. با این ویژگی می توان گفت که کاربران با از استفاده از این مدل ماوس می توانند غرق در دنیای بازی های ویدئویی شوند. لازم به ذکر است که فناوری وایرلس استفاده شده در این مدل ماوس می تواند جوابگوی محدوده بیشتری نیز بوده و می تواند قدرتی تا 68 درصد بیشتر نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد! مزیت های برخورداری از سیستم بی سیم جهت برقراری ارتباط نیز می توان به قابلیت مصرف انرژی کم تر اشاره کرد. باتری قدرتمند یکی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل ماوس بوده و می تواند شارژدهی مناسبی را برای کاربر داشته باشد. باتری تعبیه شده در ماوس گیمینگ بی سیم G903 LightSpeed در حالت نورپردازی قادر به فراهم کردن شارژدهی تا 140 ساعت را داشته و در حالت غیر فعال بودن نورپردازی نیز می توان تا 180 ساعت شارژدهی داشته باشد! با این میزان انرژی می توان گفت که باتری تعبیه شده در این مدل ماوس می تواند برای کاربرانی که حدود 4 ساعت از ماوس استفاده می کند شارژدهی بیش از 1 ماه را داشته باشد! در ضمن برای شارژ مجدد باتری نیز کار سختی پیش رو نداشته و می بایست با استفاده از روش بی سیم PowerPlay می توانید اقدام به شارژ باتری ماوس کنید.

حسگر مدرن و حساس HERO 25K از مهم ترین و مثبت ترین قابلیت هایی است که شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ بی سیم G903 LightSpeed از آن بهره برده است. این نوع حسگر با توجه به حساسیت و دقت بی نظیری (در سطح زیر میکرون) که در اختیار دارد می تواند سرعت عمل کاربر را هنگام انجام بازی های ویدئویی تا حد زیادی بالا ببرد. از دیگر ویژگی های حسگر Hero 25K می توان به بالا بردن میزان دقت ماوس از 100 تا 25600DPI و مصرف پایین انرژی اشاره کرد. این ویژگی باعث بالا رفتن میزان شارژدهی باتری موجود در ماوس خواهد شد! سرعت ردگیری این مدل ماوس نیز برابر با 400 IPS بوده که به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! در ضمن نرخ نمونه ماوس گیمینگ G903 LightSpeed برابر با 1000 هرتز است. با توجه به نرخ نمونه برداری بالا می توان گفت که این مدل ماوس هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهد داشت!

ماوس گیمینگ G903 LightSpeed، از محصولات حرفه ای لاجیتک!

کلیدهای قابل برنامه ریزی و نورپردازی!

شرکت Logitech در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ G903 LightSpeed از 11 کلید باکیفیت و مقاوم استفاده کرده که می توانند دوام بالایی از خود نشان دهند. کلیدهای تعبیه شده در این مدل ماوس از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده و می تواند قابلیت دسترسی به چندین عملکرد را برای کاربر فراهم سازد. در ضمن جهت بالا بردن میزان جذابیت ماوس و هیجان کاربر از نورپردازی RGB اختصاصی (LightSync) در این مدل ماوس استفاده شده است. نورپردازی نیز همانند کلیدهای تعبیه شده از قابلیت تنظیم برخورداری است. شرکت Logitech برای دسترسی راحت و آسان کاربر به تنظیم ماوس از نرم افزار اختصاصی استفاده کرده است. نرم افزار اختصاصی لاجیتک با عنوان G HUB طراحی و برای دانلود بر روی سایت اصلی لاجیتک قرار داده شده است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که با استفاده از این مدل ماوس می توانید به سیستم عامل های مختلفی همچون ویندوز 8، 7 ، ویستا، ایکس پی، Mac OS 10.6.8 و بالاتر متصل شوید!

منبع: logitechg