از نمونه لوازم گیمینگی که به منظور واسطه برقراری ارتباط بین کاربر و دنیای بازی های ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به انواع مختلف ماوس اشاره کرد. با استفاده از ماوس های رده بالا و باکیفیت می توانید علاو بره بالا بردن میزان هیجان از پیروزی خود در نبرد با دشمنان نیز اطمینان داشته باشید. در این مقاله قصد آشنایی با یکی از رده بالاترین ماوس های بازار را داریم که با عنوان G705 طراحی و روانه بازارهای جهانی شده است. این مدل ماوس از ابعاد جمع جوری بهره مند بوده که موجب می شود کاربر حین استفاده و انجام بازی های ویدئویی از تسلط بیشتری بهره مند شود. از امکاناتی که باعث شده تا این مدل ماوس تبدیل به یکی از رده بالاترین ماوس های لاجیتک شود نیز می توان به برخورداری از سنسورهای حرفه ای، سیستم نورپردازی اختصاصی، سیستم بی سیم LightSpeed و بلوتوث، کلیدهای قابل برنامه ریزی، باتری قدرتمند و ... اشاره کرد. ماوس گیمینگ G705 برخلاف قابلیت ها و ویژگی های مثبت، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار بوده و می تواند لقب اقتصادی ترین ماوس را نیز کسب کند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل ماوس شرکت Logitech خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس گیمینگ Logitech G705، اقتصادی و کاربردی!

جذاب و دوست داشتنی!

ماوس گیمینگ G705 لاجیتک یکی از جمع و جورترین و دوست داشتنی ترین ماوس های برند لاجیتک محسوب می شود. این مدل ماوس علاوه بر ابعاد جمع و جور 105.8x68.1x39.4 میلی متری از وزن بسیار سبک 85 گرمی برخوردار است. این ویژگی علاوه بر افزایش میزان تسلط کاربر می تواند برای کاربرانی که از دستان کوچکی برخوردار هستند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. طراحان این مدل ماوس در ساخت آن از منحنی استانداردی که سازگار با ارگونومی دست های انسان است استفاده کرده اند. این ویژگی نیز می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بدون هیچ گونه خستگی و چالش خاصی اقدام به استفاده از ماوس در مدت زمان طولانی کند. این مدل ماوس با توجه به قابلیت برقراری اتصال به صورت بی سیم نیز می تواند آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. جهت بالا بردن میزان جذابیت ماوس نیز از نورپردازی در قسمت انتهایی آن استفاده شده است. از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل ماوس از لوگوی برند لاجیتک در قسمت انتهایی و 6 عدد کلید باکیفیت با قابلیت برنامه ریزی استفاده شده است. بدنه باکیفیت ساخته شده از مواد اولیه مرغوب با پوسته بیرونی مستحکم قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با این ویژگی می توان گفت ماوس گیمینگ G705 برای استفاده طولانی مدت یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد.

ماوس گیمینگ Logitech G705، اقتصادی و کاربردی!

مجهز به فناوری LightSpeed و سنسور حرفه ای!

شرکت Logitech جهت پوشش دادن سلیقه همه کاربران در ماوس گیمینگ G705 از 2 روش بی سیم برای متصل شدن بهره برده است. روش های بی سیم تعبیه شده در این مدل از ماوس را می توانید به کمک دانگل USB بی سیم و فناوری LightSpeed راه اندازی کرده و اقدام به متصل شدن به دستگاه مد نظر خود کنید! این روش با توجه به قدرت اتصالی که در اختیار دارد می تواند شارژدهی مناسبی را در هر بار شارژ برای شما به ارمغان بیاورد. در ضمن این فناوری می تواند سرعت انتقال بی نظیر 1 میلی ثانیه ای را برای کاربر به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که فناوری وایرلس استفاده شده در این ماوس می تواند جوابگوی محدوده بیشتری نیز بوده و قدرتی تا 68 درصد بیشتر نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد! فناوری بلوتوث نیز طرفداران مخصوص خود را داشته و با توجه به عدم نیاز به دانگل اضافه می تواند ارتباط بدون دردسری را برای کاربر به وجود بیاورد. مزیت های برخورداری از سیستم بی سیم جهت برقراری ارتباط نیز می توان به قابلیت مصرف انرژی کم تر اشاره کرد. باتری قدرتمند یکی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل ماوس بوده و می تواند شارژدهی مناسب 40 ساعته را هنگام روشن بودن نورپردازی برای کاربر داشته باشد. شرکت لاجیتک جهت ایجاد جلوه خاص در ساخت ماوس گیمینگ G705 از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. این ویژگی همچنین باعث زیبایی دوچندان سیستم گیمینگ کاربر شده می تواند هیجان انجام بازی را برای گیمر بیشتر کند. نورپردازی موجود در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و در 3 منطقه مختلف قابل مشاهده خواهد بود.

ماوس گیمینگ Logitech G705، اقتصادی و کاربردی!

قابلیت LightSync و پشتیبانی از رنگ های متعدد نیز می تواند هر کاربری را راضی نگه دارد. این شرکت همچنین به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد کاربر هنگام انجام کارهای روزمره از حسگر حرفه ای استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در این مدل ماوس از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 8200DPI برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود در هنگام انجام کارها را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! در ضمن با توجه به قابلیت تغییر میزان حساسیت این امکان را خواهید داشت تا برای تغییر آن از 100 تا 8200DPI اقدام کنید. شرکت لاجیتک جهت دسترسی کاربر به تنظیمات کلی ماوس گیمینگ G705 از نرم افزار اختصاصی استفاده کرده است. نرم افزار اختصاصی این شرکت با عنوان G HUB طراحی و عرضه شده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت برنامه ریزی کلیدهای موجود و نورپردازی اشاره کرد. قابلیت برنامه ریزی کلیدها را می توان یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار محسوب کرد. شما با استفاده از نرم افزار G HUB این امکان را خواهید داشت تا از همه 6 کلید تعبیه شده بر روی این ماوس را بر اساس نیاز و نوع کاربرد تنظیم کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس گیمینگ G705 از نرخ نمونه برداری برابر با 1000 هرتز نیز برخوردار است. با توجه به نرخ نمونه برداری بالا می توان گفت که این مدل ماوس هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهد داشت!

منبع: tomshardware