از موفق ترین شرکت هایی که به تولید محصولات و لوازم جانبی گیمینگ مشغول هستند می توان به شرکت معتبر لاجیتک اشاره کرد! دلیل فروش بالا و طرفداران زیاد این شرکت را می توان به بهره مندی از استانداردهای روز دنیا و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه در ساخت محصولات اشاره کرد. در ضمن شرکت لاجیتک تمامی محصولات خود را با هدف رفع نیاز و جلب رضایت کاربران تولید می کند! در این مقاله با آشنایی و بررسی یکی از بهترین و مناسب ترین لوازم جانبی مورد نیاز گیمینگ که توسط مهندسان و طراحان شرکت Logitech طراحی و ساخته شده است در کنار شما خواهیم بود. محصول مورد نظر با عنوان ماوس گیمینگ مدل G403 HERO روانه بازارهای جهانی شده است! این مدل ماوس نیز همچون سایر محصولات تولیدی لاجیتک از کیفیت بسیار بالا و استانداردهای روز دنیا بهره مند است. طبق اعلام سایت اصلی شرکت لاجیتک با توجه به پاسخ دهی 1 میلی ثانیه ای که این مدل ماوس در اختیار دارد می تواند نسبت به ماوس های میان رده بازار سرعتی تا 8 برابر بیشتر را به ارمغان بیاورد! با وجود سنسور اختصاصی لاجیتک نیز می توان گفت که G403 HERO قادر است عملکردی بی رقیب را ارائه دهد! از دیگر ویژگی های مهم و مثبت این مدل ماوس نیز می توان به حافظه داخلی، نورپردازی، قابلیت سازگاری با سیستم عامل های گوناگون و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل ماوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی ماوس گیمینگ لاجیتک G403 HERO

مجهز به سنسوری پیشرفته و اختصاصی لاجیتک!

حسگر مدرن و حساس از مهم ترین و مثبت ترین قابلیت هایی است که شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ G403 HERO از آن بهره برده است. حسگر استفاده شده در این مدل ماوس به صورت اختصاصی توسط مهندسان شرکت لاجیتک طراحی و با عنوان HERO 25K شناخته می شود. این نوع حسگر با توجه به حساسیت و دقت بی نظیری (در سطح زیر میکرون) که در اختیار دارد می تواند سرعت عمل کاربر را هنگام انجام بازی های ویدئویی تا حد زیادی بالا ببرد. از دیگر ویژگی های حسگر Hero 25K می توان به بالا بردن میزان دقت ماوس تا 25600DPI اشاره کرد! این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! در ضمن با توجه به شتاب مناسب 40G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 1000 Hz (1ms) استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند!

طبق اعلام سایت اصلی شرکت لاجیتک با توجه به پاسخ دهی 1 میلی ثانیه ای که این مدل ماوس در اختیار دارد می تواند نسبت به ماوس های میان رده بازار سرعتی تا 8 برابر بیشتر را به ارمغان بیاورد! سنسور پیشرفته ای که در ساخت این مدل ماوس به کار رفته باعث شده تا سرعت ردیابی آن به عدد 400 IPS رسیده است! شرکت لاجیتک جهت ایجاد جلوه خاص در ساخت ماوس گیمینگ G403 HERO از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. این ویژگی همچنین باعث زیبایی دوچندان سیستم گیمینگ کاربر شده می تواند هیجان انجام بازی را برای گیمر بیشتر کند. نورپردازی موجود در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و در دو منطقه مختلف قابل مشاهده خواهد بود. قابلیت LightSync و پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ نیز می تواند هر کاربری را راضی نگه دارد. در ضمن جهت دسترسی به تنظیمات کلی نورپردازی می توانید از نرم افزار اختصاصی شرکت لاجیتک که با عنوان G HUB شناخته می شود اقدام کرده و از راحتی تنظیم بهره مند شوید!

بررسی ماوس گیمینگ لاجیتک G403 HERO

سوئیچ های باکیفیت و طراحی مقاوم!

از ویژگی های مهم ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G403 HERO لاجیتک نیز می توان به سوئیچ های آن اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس از نوع مکانیکال بوده که به صورت اختصاصی توسط شرکت لاجیتک طراحی و عرضه شده است. این نوع سوئیچ باعث می شود تا کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ G403 HERO از سرعت، نرمی و دقت بالاتری بهره مند شده و لذت استفاده را برای کاربر به وجود آورد. از دیگر ویژگی های این نوع سوئیچ می توان به برخورداری از قابلیت هایی همچون کارکردی سنگین نسبت به سوئیچ های دیگر اشاره کرد. در ضمن با توجه به طول عمر و حساسیت بالا به همراه قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد! این سوئیچ با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده تا سالیان سال مناسب باشد! شرکت لاجیتک از 6 کلید مختلف در ساخت ماوس گیمینگ G403 HERO استفاده کرده است. کلیدهای استفاده شده با توجه به قابلیت برنامه ریزی این امکان را به کاربر می دهد تا نوع عملکرد آن ها را بر اساس نوع بازی تغییر داده و از عملکردی به مراتب بهتر بهره مند شوند. قابلیت تنظیم نوع کارکرد کلیدها نیز کار دشواری نبوده و همانند نورپردازی فقط کافیست با نصب و اجرای نرم افزار اختصاصی شرکت لاجیتک (G HUB) اقدام به تنظیم کلیدهای مد نظر خود کنید.

بررسی ماوس گیمینگ لاجیتک G403 HERO

شرکت لاجیتک از قابلیت ذخیره تنظیمات نیز در ساخت این مدل ماوس استفاده کرده تا قادر باشید پس از انجام تغییرات نوع عملکرد کلید های ماوس، از طریق نرم افزار پروفایل های خود را در حافظه داخلی ماوس ذخیره سازی کنید. لازم به ذکر است که کاربر قادر خواهد بود تنظیمات خود را در پروفایل های جداگانه ذخیره کرده و در صورت نیاز یکی از آن ها را انتخاب کند. این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره عملکرد کلیدهای ماوس نشود. ماوس های تولیدی شرکت لاجیتک علاوه بر میزان مقاومت بالا و استحکام از جذابیت بالایی نیز برخوردار هستند. این ویژگی باعث شده تا کاربران جهت بالا بردن میزان زیبایی سیستم گیمینگ، جهت بالا بردن میزان عملکردشان نیز از ماوس های گیمینگ لاجیتک استفاده کنند. G403 HERO نیز از قائله مستثنی نبوده و در ساخت آن نیز از بهترین مواد اولیه جهت بالا بردن میزان استحکام و قابلیت های رده بالا استفاده شده است! از دیگر ویژگی های ساختاری این مدل ماوس نیز می توان به بدنه ای ساخته شده از مرغوب ترین مواد اولیه اشاره کرد که باعث شده تا ماوس در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد! لازم به ذکر است که این ماوس از وزن سبک 87.3 گرمی و از ابعادی برابر با 124x68x43 میلی متر برخوردار است. در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که شرکت لاجیتک جهت برقراری ارتباط از رابط سیمی USB و به منظور تسلط بیشتر و تنظیم میزان وزن ماوس از وزنه 10 گرمی در طراحی این مدل ماوس استفاده کرده تا در صورت لزوم وزن ماوس را 10 گرم افزایش دهد!

منبع: logitechg