از نمونه هدست هایی که بر خلاف ظاهر قدیمی از ویژگی ها و امکانات جدیدتری برخوردار است می توان به مدل G332 اشاره کرد. این مدل هدست توسط شرکت قدیمی و معتبر لاجیتک طراحی و عرضه شده است. این مدل هدست برای کسانی که علاقه مند به ظاهر هدست های نسل قبلی بوده و به دنبال ویژگی های رده بالا هستند می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! با وجود درایورهای 50 میلی متری نیز می توان گفت که کاربر صدای در حال پخش را به صورت کاملا غنی و شفاف دریافت خواهد کرد. جهت سهولت در استفاده و قابلیت برقراری ارتباط با اکثر دستگاه های دیجیتال، کنسول های بازی، موبایل و ... نیز از جک 3.5 میلی متری استفاده شده است. ابعاد مناسب و وزن سبک نیز از ویژگی های مثبت این مدل از هدست گیمینگ شرکت لاجیتک محسوب می شود! جهت انجام مکالمات صوتی با دوستان و هم تیمی ها نیز از یک میکروفون 6 میلی متری استفاده شده و با توجه به ولوم کنترلی تعبیه شده نیز می توانید بدون نیاز به انجام کار اضافی اقدام به تنظیم میزان صدای هدست کنید! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ G332 لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مشخصات هدست گیمینگ لاجیتک Logitech G332

طراحی ارگونومیک هدست گیمینگ!

افرادی که به صورت حرفه ای مشغول بازی های ویدئویی در کامپیوتر شخصی و یا کنسول های خود هستند از اهمیت هدست های باکیفیت خبر داشته و هنگام تهیه آن به دنبال راحت ترین و ارگونومیک ترین مدل ها می گردند تا برای استفاده طولانی مدت بهترین گزینه باشد! هدست گیمینگ G332 لاجیتک یکی از ارگونومیک ترین و راحت ترین هدست های گیمینگ در بازار بوده و شما در هنگام استفاده به صورت طولانی مدت احساس خستگی نخواهید کرد! راحتی این مدل هدست به لطف بالشتک های موجود در کاپ های آن است که از نرمی و راحتی بالایی برخوردار هستند. بالشتک های تعبیه شده از ضخامتی مناسب متر برخوردار بوده تا قادر باشد راحتی بی نظیر را حتی برای کاربران عینکی نیز به وجود آورد! هدبند استفاده شده در این مدل هدست نیز علاوه بر ضخیم بودن و نرم بودن از قابلیت تغییر سایز نیز برخوردار بوده که به شما این امکان را بدهد تا بتوانید بر حسب راحتی و اندازه سر خود آن را تنظیم کنید! در کاپ سمت چپ این هدست نیز می توانید میکروفون حساس و باکیفیت شرکت لاجیتک را مشاهده کنید. کابل رابط استفاده شده نیز از نوع جک 3.5 میلی متری بوده و از طولی برابر با 2 متر برخوردار است! لازم به ذکر است که وزن هدست گیمینگ G332 برابر با 280 گرم بوده و از ابعادی برابر با 172x81.7x182 میلی متر بهره می برد!

مشخصات هدست گیمینگ لاجیتک Logitech G332

کنترل راحت هدست و میکروفون باکیفیت!

از ویژگی ها و امکاناتی که شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت هدست گیمینگ G332 مورد استفاده قرار داده است می توان به کنترل کردن هدست بدون انجام حرکات اضافه اشاره کرد. کنترلر این مدل هدست بر روی کاپ تعبیه شده تا این امکان را به شما بدهد که بتوانید با استفاده از آن در هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر فعالیت ها اقدام به تنظیم کنید! در ضمن کنترلر تعبیه شده نیز به صورت چرخان طراحی شده که به منظور کنترل میزان صدا اضافه شده و به شما این امکان را می دهد تا در صورت نیاز بدون انجام حرکات اضافی اقدام به کاهش و یا افزایش میزان صدای هدست کنید! از دیگر امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ G332 استفاد شده نیز می توان به میکروفون باکیفیت و حساس آن اشاره کرد. شرکت لاجیتک در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به الگوی قطبی تک جهته (unidirectional)، حساسیت استاندارد و پاسخ فرکانسی از 100 تا 20 کیلوهرتز اشاره کرد. حساسیت موجود در میکروفون می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. الگوی قطبی تک جهته (unidirectional) با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند!

مشخصات هدست گیمینگ لاجیتک Logitech G332

از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت لاجیتک در ساخت هدست گیمینگ G332 استفاده کرده می توان به درایورهای باکیفیت اشاره کرد. به لطف بهره مندی از این نوع درایور می توانید صداهایی با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت را بشنوید! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های درایور موجود می توان به قابلیت پردازش صداهایی با فرکانس پایین، بالا و متوسط و بیس قدرتمند به صورت جداگانه اشاره کرد. در ضمن درایورهای موجود در این هدست از قطری برابر با 50 میلی متر برخوردار هستند! درایورهای 50 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته در نتیجه اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به امپدانس 39 اهم در حالت (Passive) و امپدانس 5K اهم در حالت (Active)، حساسیت 107 دسی بل و فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 کیلوهرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

مشخصات هدست گیمینگ لاجیتک Logitech G332

پل ارتباطی!

راحتی استفاده از هدست نمونه امکاناتی است که شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت هدست استفاده کرده و با توجه به قابلیت اتصال به صورت سیمی این امکان را خواهید داشت تا با آزادی عمل بیشتری به بازی کردن مشغول باشید! رابط استفاده شده در این مدل از نوع جک 3.5 میلی متری بوده و با توجه به طول 2 متری که در اختیار دارد می تواند آزادی عمل بیشتری به کاربران بدهد! در ضمن هدست گیمینگ G332 با توجه به این ویژگی توانسته از سازگاری بیشتری بهره مند شود! در نتیجه این مدل هدست قادر است به انواع کنسول (ایکس باکس سری وان، پلی استیشن 4 و ...)، کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، مک، گوشی های همراه و ... بدون هیچ چالشی متصل شود! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که این مدل هدست از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی همچون قابلیت Immerse و قابلیت Close Combat برخوردار است! قابلیت های Immerse و Close Combat امکان تشخیص دقیق  محل قرارگیری دشمن را کاربر به کاربر اطلاع داده تا برتری محسوسی نسبت به آن ها داشته باشد!

منبع: logitech