اگر شما هم در این روزها مثل بسیاری از افراد در منزل کار می کنید و به اصطلاح مشغول «دورکاری» هستید، لپ تاپ وسیله ای پرکاربرد برایتان خواهد بود! همچنین دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید که باید به صورت آموزش غیرحضوری با هم در ارتباط باشند، مسلماً به لپ تاپ نیاز پیدا خواهند کرد! در هر صورت اگر قصد خرید لپ تاپ دارید و به دنبال یک لپ تاپ سبک، جمع و جور و کارآمد هستید، این خبر برایتان مفید خواهد بود! در این بخش قصد داریم تا سه لپ تاپ سبک و کوچک را به شما معرفی کنیم که در سال 2021 با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه شده اند! همچنین این لپ تاپ ها نسبتاً قیمت مناسبی نیز دارند و امکانات قابل توجهی را در مقایسه با قیمتشان در اختیار شما می گذارند.

لپ تاپ های سری Dell XPS 13

لپ تاپ های سری Dell XPS 13

لپ تاپ های سری XPS 13 برند دل چند سالی هست که به دلیل سایز مناسب، وزن سبک، طراحی ظاهری جذاب و عملکرد ایده آل طرفداران خود را پیدا کرده اند. مدل 2020 این سری حتی کوچکتر از مدل های قبلی نیز هست. با این وجود صفحه نمایش این لپ تاپ دل بزرگتر است و پردازنده و مشخصات گرافیکی آن ارتقا یافته است. لپ تاپ دل XPS 13 2020 برای کاربرانی عرضه شده که به جدیدترین پردازنده های اینتل برای اجرای سریع برنامه ها و بازی های خود نیاز دارند! چیپست به کار رفته در این لپ تاپ از نسل یازدهم پردازنده های Core i3/i5/i7 اینتل پشتیبانی می کند. همچنین این سری با انواع هاردهای SSD و حافظه های رم در ظرفیت های مختلف عرضه شده است.

لپ تاپ های سری Asus ZenBook 13

لپ تاپ های سری Asus ZenBook 13

لپ تاپ های سری ZenBook 13 ایسوس از جمله لپ تاپ های 13.3 اینچی شیک و با کیفیت موجود در بازار هستند! این لپ تاپ ها طول عمر باتری حداکثر 12 ساعت را برای شما به ارمغان می آورند و برای استفاده مداوم و طولانی مدت در طی روز کاملاً مناسب هستند. همچنین شما می توانید مدل مورد نظر خود از این سری را با پردازنده های نسل 10 یا نسل 11 اینتل (حداکثر Core i7) تهیه کنید و از عملکرد سریع و روان آن در هنگام استفاده های کاری یا آموزشی بهره مند شوید. سری ZenBook نیز مانند دیگر لپ تاپ های ایسوس از یک سری گجت های مخصوص به خود برخوردار است که کار با لپ تاپ را برای شما بسیار آسان تر می کند.

لپ تاپ های سری HP Envy x360 13

لپ تاپ های سری HP Envy x360 13

لپ تاپ های اچ پی Envy 360x13 نیز یکی دیگر از لپ تاپ های 13 اینچی موجود در بازار است که طرفداران زیادی در میان دانش آموزان، دانشجویان و دیگر کاربرانی دارد که به دنبال یک لپ تاپ جمع و جور و کوچک اما با کیفیت هستند! این لپ تاپ 13 اینچی اچ پی از نوع دو در یک است و فقط 1.3 کیلوگرم وزن دارد! با وجود ابعاد کوچک و وزن کم، باتری لپ تاپ اچ پی Envy x360 13 شارژدهی بالایی دارد و مجبور به شارژ آن در فواصل زمانی کوتاه مدت در طول روز نمی شوید. این سری از لپ تاپ ها در مدل های مختلف با پردازنده های AMD Ryzen 5-4500U یا پردازنده های نسل 11 اینتل ارائه شده اند و شما می توانید متناسب با نیازتان آنها را تهیه کنید. در مجموع لپ تاپ های دو در یک اچ پی Envy x360 13 برای کسانی که از خانه کار می کنند یا برای دانش آموزان و دانشجویان جهت برگزاری کلاس غیرحضوری کارایی بالایی دارد. ضمن اینکه شما می توانید به آسانی این لپ تاپ ها را در کوله پشتی خود قرار داده و آن را به مکان های مختلف حمل کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه فروش انواع لپ تاپ، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی است. شما می توانید لپ تاپ های نام برده شده در لیست بالا و دیگر مدل های موجود در بازار را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر تهیه کنید. برای این منظور و کسب اطلاعات لازم در این زمینه به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: cnet