تست های جدیدی که در زمینه طول عمر باتری آیفون 13 انجام شده، ادعای اپل مبنی بر ارتقای چشمگیر شارژدهی این گوشی موبایل نسبت به آیفون 12 را به طور کامل تأیید می کند.

به تازگی گوشی های آیفون 13 و آیفون 13 پرو مورد تست های استاندارد در زمینه طول عمر باتری قرار گرفته اند. این تست ها شامل جستجوی مداوم و بدون وقفه در اینترنت در حالت 5G همراه با میزان روشنایی 150 نیت صفحه نمایش می شود. اما نتایج چه بوده است؟ خوب باید به شما بگوییم که آیفون 13 به بهترین شکل این آزمایش ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است. این موضوع یک خبر خوب برای خریداران این گوشی به حساب می آید.

میزان شارژدهی گوشی آیفون 13 با یک ارتقای چشمگیر مواجه شده و این گوشی اکنون تا 10 ساعت و 33 دقیقه استفاده مداوم از آن، نیازی به شارژ شدن ندارد. این در حالی است که گوشی آیفون 12 در شرایط مشابه تا 8 ساعت و 25 دقیقه نیازی به شارژ نداشت و این یعنی یک پیشرفت اساسی! ضمن اینکه گوشی سامسونگ گلکسی S21 که به عنوان یکی از بهترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار شناخته می شود، دارای طول عمر باتری 9 ساعت و 53 دقیقه است.

تست باتری آیفون 13 نشان از برتری فاحش این گوشی نسبت به آیفون 12 دارد!

گوشی آیفون 13 مینی نیز از لحاظ طول عمر باتری نسبت به مدل قبلی پیشرفت کرده است. شارژ مدل جدید آیفون مینی تا 8 ساعت و 41 دقیقه استفاده از آن دوام می آورد. اما طول عمر باتری گوشی آیفون 12 مینی برابر با 7 ساعت و 28 دقیقه بود. درست است که میزان ارتقای طول عمر این مدل از آیفون چندان چشمگیر نیست، اما همچنان به عنوان یکی از ویژگی های مهم iPhone 13 Mini به شمار می آید.

در رابطه با گوشی آیفون 13 پرو حتی شرایط بهتر هم هست! این گوشی که از صفحه نمایش 6.1 اینچی (مشابه با مدل اصلی آیفون 13) برخوردار است، دارای طول عمر باتری شگفت انگیز 11 ساعت و 41 دقیقه ای است که نسبت به آیفون 12 پرو به میزان 2.5 ساعت ارتقا پیدا کرده است. این موضوع سبب شده تا آیفون 13 پرو به یکی از قدرتمندترین گوشی های 5G از لحاظ طول عمر باتری تبدیل شود. گوشی گلکسی S21 Plus فقط از طول عمر باتری 9 ساعت و 50 دقیقه بهره می برد!

شاید برایتان جالب باشد که گوشی آیفون 13 پرو مکس در هنگام استفاده مداوم و بدون وقفه از آن برابر با 12 ساعت و 13 دقیقه است! طول عمر آیفون 12 پرو مکس 10 ساعت و 53 دقیقه بود! از این جهت این گوشی را می توان در رتبه اول از لحاظ طول عمر باتری قرار داد! در مجموع اپل با بهره بردن از تکنولوژی های روز در تولید گوشی های سری آیفون 13، طول عمر باتری این گوشی ها را ارتقا داده است. این ویژگی به خصوص در رقابت با گوشی های سری گلکسی سامسونگ یک مزیت ویژه برای گوشی های آیفون به حساب می آید.

منبع: imore